quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Soempie het volgende:Ze hadden in m'n oude dorpje wel laarzen. Daar was ik gister, maar dat is 20 minuten reizen, dus ik ga niet terug.
Hadden ze er blauwe en van die groene. Die groene wil ik niet, dus ik op zoek naar de blauwe in mijn maat. Komt die mevrouw:
'kan ik je ergens mee helpen?'
'Ja, ik zou graag die blauwe in maat 39 willen'![]()
*zoek*zoek*zoek*
'Het spijt me, we hebben alleen nog groene in maat 39'
'Ah, helaas, nou, dan kijk ik nog even verder'![]()
Je had haar kop moeten zien.![]()
Tja, is ook wel een beetje gek als je moeilijk gaat doen over welke kleur laarzen.![]()
![]()
Bristolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
En nu voel ik me stom dat ik die groene niet mee heb genomen.
Kende ik al. Geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:Man betaalt belasting met kleingeld
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij lag ook op de vaste plek. Ik keek niet goed.
Ik doe niet aan FBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zat ff mijn FB bij te werken. Ik vond nog wat leuke foto's.
Dat heeft mn broertje met de 1e DVD van Band of Brothers, ook hopeloos, best klote aangezien dat een geweldige serie isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Snotverju, heeft een huisgenoot een gesealde versie van Fort Alpha seizoen 2 meegenomen, is disc 1 echt helemaal verrot. Laatste tien minuten van aflevering 1 staan compleet verkloot op de discMorgen dus, zonder bon helaas, terug naar de FRS en kijken wat er nog te redden is...
Heeft mn broertje om onnavolgbare redenen niet gedaan, de flapdrolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo zuur is dat hè. Productiefoutje kan gebeuren, maar helaas moet je wel weer een berg stampij gaan maken om nieuwe discs te krijgen. Maar goed, dat ga ik vanmiddag dus maar eens proberen.
Surprisequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond 't wel prima om niet te gaan stappen, maar heb toen nog wel een dvd'tje aangezet
Fort Alpha?quote:
Het was hier vanochtend een zootje noodweer, nu weer wat zonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef Mikkie het volgende:
Hendig
Regent 't bij jullie trouwens al?
Hier zag het er de hele ochtend prima uit, en net nu ik op pad moet voor verschillende dingen, begint 't binnen tien minuten enorm donker te worden. Toch maar met de auto gaan dan
quote:
doe 's delenquote:
Met mij!quote:
quote:
Ok, ik heb er hier 4 liggen, 1 voor jou dan maar?quote:
Nou vooruit, jij ook 1quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Yurithemaster het volgende:
* Bende katten op de vis afgooit
quote:
je vergeet enige luxequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef B.ertha het volgende:
Mn koffertje staat al klaar. 10 dagen kleding, sportzooi, toiletzooi, luchtbed, slaapzak, kussen, pomp, beker, bord, bestek, telefoonoplader, papieren, mijn dag kan niet op
Wat vergeet ik nou?![]()
Eten en drinken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef B.ertha het volgende:
Mn koffertje staat al klaar. 10 dagen kleding, sportzooi, toiletzooi, luchtbed, slaapzak, kussen, pomp, beker, bord, bestek, telefoonoplader, papieren, mijn dag kan niet op
Wat vergeet ik nou?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |