inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:[afbeelding]
als plaatje niet doet linkje voor het geval dat: http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=492
quote:
Dan lijkt thuisblijven me de veiligste optiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Dilemma:
Eigenlijk ben ik moe, dus m'n verstand zegt dat ik niet naar de stad moet gaan. 'T is echter vast wel gezellig en ik vind 't ook wel leuk om te gaan.
Maar een verjaardag waar ik niet zoveel zin in had heb ik al geskipt vanavond, nogal lullig als ik die lui alsnog in de stad tegen kom
Tel uit je winstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef Mikkie het volgende:
Ja hè? Daar neigde ik ook al naar, vooral gezien m'n ontiegelijke gegaap van het afgelopen kwartier
Daarnaast is het financieel wel verstandig en kan ik vanaf zondag nog heel veel avonden achter elkaar op stap
En als ze je dan bellen kun je ook geen nee zeggen, ik ken hetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, winst zal het nooit worden
En ik ben nu toch weer zo zwak dat ik ga twijfelen
Ik vind het een moedig besluitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zooooooo irritant is dat hè
Maar bij dezen besluit dat ik ze allemaal de boom in kunnen, ik doe een paar dagen rustig aan. Zoals bekend ben ik de afgelopen dagen bezig geweest met een handboek (), wat me al enige nachtrust heeft gekost. Daarnaast heb ik in de zomer gemiddeld 45 uur per week gewerkt (wat voornamelijk komt doordat ik de laatste 10 dagen redelijk wat vrij heb gehad), waarvan een aantal weken 50 - 55 uur, terwijl verder iedereen die ik ken minimaal twee weken op z'n gat heeft gelegen in één of ander exotisch oord. Nou ben ik niet vies van werken ofzo, maar een paar dagen ff wat meer rust is niet verkeerd.
.
En als ik dan nu ga stappen, wordt het voor 50 cent of een euro bier drinken bij een studentenvereniging, ben ik morgen weer moe en half brak, en ben ik al één van m'n kostbare vrije dagen kwijt
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook, vooral aangezien ik op dit moment smsjes krijg waar ik blijf
Als je moeilijkheden krijgt, de hotline is er ook voor jouquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Soempie het volgende:Ze hadden in m'n oude dorpje wel laarzen. Daar was ik gister, maar dat is 20 minuten reizen, dus ik ga niet terug.
Hadden ze er blauwe en van die groene. Die groene wil ik niet, dus ik op zoek naar de blauwe in mijn maat. Komt die mevrouw:
'kan ik je ergens mee helpen?'
'Ja, ik zou graag die blauwe in maat 39 willen'![]()
*zoek*zoek*zoek*
'Het spijt me, we hebben alleen nog groene in maat 39'
'Ah, helaas, nou, dan kijk ik nog even verder'![]()
Je had haar kop moeten zien.![]()
Tja, is ook wel een beetje gek als je moeilijk gaat doen over welke kleur laarzen.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Uit gemakzucht pak ik senseo, maar eigenlijk zou ik gewoon ff moeten zetten, dat is echt lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker
quote:
Daar begin ik maandag weer aan, maar die DE automaat van ons geeft best lekkere koffiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi. Die automatenkoffie hier op het werk is ook niet alles
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
Niet zo luid gapen! Je maakt me wakker laat me schrikken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |