't gaat er vooral om dat ik me nog een beetje fris voel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef Etcetera het volgende:
douchen is zo zinloos op dat soort evenementen. ik bedoel: iedereen stinkt. ze zullen het verschil niet ruiken hoor
Maar als er geen rijen staan is het evengoed best lekker om ff te douchen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef Etcetera het volgende:
douchen is zo zinloos op dat soort evenementen. ik bedoel: iedereen stinkt. ze zullen het verschil niet ruiken hoor
Ik denk dat het sowieso wel doe. En dan ga ik gewoon vanaf een afstandje kijken wat je doetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe zie ik het gebeuren dat Nem z'n schoenen buiten de tent zet, terwijl hij gewoon alleen is.![]()
Zoek maar een andere slaapplek, Keet.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso wel doe. En dan ga ik gewoon vanaf een afstandje kijken wat je doet
Anyway..ik word zo opgepikt. Dus mensen: toedels, tabé, ajetoo en de ballen
Gewoon chemisch douchen dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
't gaat er vooral om dat ik me nog een beetje fris voel.![]()
[..]
Ik denk dat het sowieso wel doe. En dan ga ik gewoon vanaf een afstandje kijken wat je doet
[..]
3FM zendt het hele weekeind live LL uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weer een voorbereiding van niks.
Straks eerst maar eens uitzoeken welk station ik eigenlijk heen moet.![]()
Geen idee, normaal gesproken heb ik m'n zaken altijd prima voor elkaar.quote:
op welke planeet is dat danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee, normaal gesproken heb ik m'n zaken altijd prima voor elkaar.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gaat hier rustig worden van het weekend als ik het zo zie
Beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn CD's zijn klaar, mijn bier staat klaar. Ik ben nu de drank aan het pré-mixen
Morgen nog een partytent scoren en we kunnen op weg
ik zie ineens een document staan op BB 'Handleiding voor studenten derdejaars stage'quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Wat is er?
Dan aan mij de taak om komend weekeind het SC in de nacht te vullen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rustige SC dan inderdaad. Ik ga vanaf zondag intro vieren. Dat wordt ook lachen
Clubje hèquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zie ineens een document staan op BB 'Handleiding voor studenten derdejaars stage'
en dat staat er al heel lang en ik heb het nog niet eens gelezenomdat ik steeds dacht: ik ben 2de jaars
heb je je broek alweer uit je laarzenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Clubje hè
Maar je bent bij deze wel degene die het het minst goed voor elkaar heeft.![]()
ik zal kijken of ik ook nog enige hulp daarbij kan verlenenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan aan mij de taak om komend weekeind het SC in de nacht te vullen.![]()
Veel plezier daar!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:24 schreef Soempie het volgende:
Goed, ik ga even wat te snaaien halen voor dit weekend en de rest van m'n spullen in de stad.![]()
Tot volgende week.![]()
Ah, dank je.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik ook nog enige hulp daarbij kan verlenen
Haal bij de dierenwinkel een muis. Stukkie tape en klaar...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef Soempie het volgende:
Ik wil een pieper op m'n fietssleutel.![]()
Dat kreng raak ik altijd kwijt.![]()
Hij lag ook op de vaste plek. Ik keek niet goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk te voordehandliggend om te zeggen: leg 'm dan op een vaste plek.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
* BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPsorry
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef Etcetera het volgende:
dat is een scheet die de weg naar de reet niet weet
Als het een italiaans restaurant is en bolognese een pizza is waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
restaurantje wordt wat mij betreft ws Da Vinci trouwens maken ze daar ook Pizza Bolognese
mjah maar het staat niet op de kaartquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het een italiaans restaurant is en bolognese een pizza is waarschijnlijk wel![]()
Al vind ik zelf pasta lekkerder dan pizza
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:[afbeelding]
als plaatje niet doet linkje voor het geval dat: http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=492
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |