Mogguhquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas je wel op met die stopcontacten?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heeft hij "ervaring" dan?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:20 schreef iamredleader het volgende:
kut Peugeot banner
alles gaat traag!
![]()
Ik heb die banner gelukkig niet meer. Weet niet waarom eigenlijk. Ik heb alleen nog maar andere banners...al een tijdjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:20 schreef iamredleader het volgende:
kut Peugeot banner
alles gaat traag!
![]()
Doeiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:23 schreef iamredleader het volgende:
Tsja...
Ik ga maar even een bakkie koffie halen, en wat werk doen.toedels!
Ik heb hem ook, maar ik heb echt helemaal nergens last van.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:20 schreef iamredleader het volgende:
kut Peugeot banner
alles gaat traag!
![]()
Die banner met die blaadjes? Zou kunnen want er zijn er wel meer die nergens last van hebben. Maar dat is puur geluk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar ik heb echt helemaal nergens last van.![]()
Die staat netjes geparkeerd. Die kan zomaar terug komenquote:
Ja, die.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die banner met die blaadjes? Zou kunnen want er zijn er wel meer die nergens last van hebben. Maar dat is puur geluk.
Nou..dat kan. Maar ik heb hier bakbeest staan en die heeft er ook moeite mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die.![]()
Dus het ligt niet aan mijn supercomputer?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dat kan. Maar ik heb hier bakbeest staan en die heeft er ook moeite mee.
Ligt er waarschijnlijk aan welke Flashversie je hebt of welke videodrivers o.i.d.
Waarschijnlijk een soortgelijke setup als de maker van de banner want die had ook nergens last van. Mag ik hopen
Dat wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De makers van de hebben in ieder geval wel bereikt dat er aandacht is voor dat ding. Je hoort iedereen erover
Ja maar het is de verkeerde doelgroep. Een stel puisterige pubers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De makers van de hebben in ieder geval wel bereikt dat er aandacht is voor dat ding. Je hoort iedereen erover
quote:
En?quote:
Nou..officieel moest je spullen regelen voor LL. En dat wordt lastig als de winkels dicht zijnquote:
oooh, daarom.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..officieel moest je spullen regelen voor LL. En dat wordt lastig als de winkels dicht zijn
Heb je je zwemvest ingepakt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
oooh, daarom.
Dan is het toch lief van je.![]()
Ik ga zo m'n spullen regelen en dan hopelijk vanmiddag die kant op. Duim even mee.
ik wilde nog laarzen, maar die zijn nergens te krijgen.quote:
Ik denk dat een rubber bootje een beter idee is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik wilde nog laarzen, maar die zijn nergens te krijgen.![]()
* gordijnen open trektquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat een rubber bootje een beter idee is.![]()
Idemquote:
Hier schijnt de zon ondertussen. Dat komt ook die kant opquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zit er geen tuincentrum in de buurt?
Fiets ik dan zo nog even langs.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
Of sneak naar de dichtsbijzijnde boer en "leen" een paar van zijn stoepje af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
Neem het nou maar meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef Soempie het volgende:
Leuk die discussies via msn over LL:
zonnebrand neem ik niet mee
Ik wel, dan haal je evt maar bij mij
ooo die manier
zon? waar? Ik eerst
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
DAAAAR moet ik natuurlijk kijken
Ik ben wel alle bouwmarkten af geweest
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp..ik neem aan dat dat altaar netjes bijgehouden wordt? Want eh...
Hee, tof. Even zoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gele (of witte) hebben ze vrijwel altijd bij een bouwmatrialenhandel (dat is geen bouwmarkt). De meeste bouwvakkers hebben gele of witte laarzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |