quote:
quote:
Ik ben verstandig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan sta je eenmaal in de kroeg, en dan denk je: "ah boeie, 't is vet gezellig, probleem van morgen!"
Zo gaat dat bij mij de hele intro
quote:
Dan had je het niet getroffen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, grappig. Ik moet er niet aan denken trouwensmaar ik vond mn eigen keiweek dan ook geen ruk aan. Had een stel brallende Vindi's als keimama's en papa's, en een flutgroepje.
Mij wakker proberen te smsen hè..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorspel dat Soempie zo wakker wordt en denkt: KUUUUUUT.
Niet goed?quote:
quote:
Kom het maar halenquote:
Maak het maar over.quote:
Alleen boter bij de visquote:
Die knoop ik in m'n oren...quote:
Wanneer zijn we getrouwd dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die knoop ik in m'n oren...
Ik betaal, jij gaat er vandoor....![]()
Zo zijn we niet getrouwd.![]()
* beledigd weglooptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan me de huwelijksnacht niet herinneren![]()
quote:
Nietquote:
quote:
Welterusten, zo.quote:
Lijkt me ook het bestequote:
Precies, morgen ziet alles er weer heel anders uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me ook het beste![]()
slapen lust problemen ook op tenslotte![]()
Wat?quote:
Maar jij ziet er nog steeds beeldschoon uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, morgen ziet alles er weer heel anders uit.![]()
Bestuurszaken kun je uitstellen tot de laatste nachtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Mikkie het volgende:
Hoef nu zeker een week niet te werken. Overigens wel intro en een berg bestuurszaken, maar dat terzijde
eh, nee..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar jij ziet er nog steeds beeldschoon uit![]()
dit komt niet eens in de buurt van goedmaken he?![]()
Hij zal wel gedacht hebben: niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het echt niet lukken hoor
quote:
quote:
quote:
quote:
Pas je wel op met die stopcontacten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:46 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
Slaapkamer geschilderd, vanavond alle stopcontacten en schakelaars terugplaatsen, eventueel wat schoonmaakwerk, en morgen even rust.
Heeft hij "ervaring" dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas je wel op met die stopcontacten?
Dat was om 17:30quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mij wakker proberen te smsen hè..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |