Gadver, moest dat nouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
De nonnetjes in de bergen..........
In 1 keer, met 4 foutenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Hoe snel hadden jullie je theorie eigenlijk? Man, wat is dat saai om te leren![]()
Dat zou bij mij fout gaan. En Jacco wil dat we max 2 fouten halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In 1 keer, met 4 fouten![]()
En ik ben begonnen met leren toen ik in de trein stapte richting Alkmaar, om examen te doen![]()
Je mag er toch 5 halen tegenwoordig? ik mocht er 4 halen, dus heb ik dat maar gedaan ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zou bij mij fout gaan. En Jacco wil dat we max 2 fouten halen![]()
Ik móest het gewoon delen. Dat leed kan ik niet alleen dragen hoorquote:
quote:
Voor straf een rondje extra over de rotondequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
ik had m'n theorie in 1x en af en toe een beetje leren, wat examens maken en je hebt 'm wel
en je mag momenteel zelfs al 6 fouten halen
@Bertje wat wil Jacco doen als je meer dan 2 fouten haaltje er nog een keer heensturen
Weet ik het, dat zegt hij van welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
ik had m'n theorie in 1x en af en toe een beetje leren, wat examens maken en je hebt 'm wel
en je mag momenteel zelfs al 6 fouten halen
@Bertje wat wil Jacco doen als je meer dan 2 fouten haaltje er nog een keer heensturen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voor straf een rondje extra over de rotonde![]()
nee blijf nog evenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet ik het, dat zegt hij van wel
Maar ik ging weg he
Ik zei nog dat je je niet achter die halflange gordijnen moest verstoppenquote:
dat doen kattenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zei nog dat je je niet achter die halflange gordijnen moest verstoppen![]()
Die klimmen er het liefst inquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
hij heeft jou gewoon horen rondstampen
Nu komen ze allemaal natuurlijkquote:
Die staat bij mij ook hoog op het lijstje, mooi cadeautje voor als ik jarig benquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vanochtend een backpack gekocht. Dat is toch wel handig.
Zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook hoog op het lijstje, mooi cadeautje voor als ik jarig ben![]()
Daar ga ik hem ook voor gebruiken ja, en voor de wintersport. Dit jaar met een weekendtas en een snowboard m'n weg moeten zoeken door treinen heen, met een backpack gaat dat stukken makkelijkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was het een beetje zat om met een weekend tas te slepen naar Lowlands. Ieder jaar zijn mijn handen stuk
Juistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar ga ik hem ook voor gebruiken ja, en voor de wintersport. Dit jaar met een weekendtas en een snowboard m'n weg moeten zoeken door treinen heen, met een backpack gaat dat stukken makkelijker
Ik doe m'n best.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
Jammer
Ik voorspel dat Soempie zo wakker wordt en denkt: KUUUUUUT.
Wat zei ik?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.![]()
hoofdpijn.Vannacht ga ik het niet zo laat maken.
quote:
wat moet ik met een altaar als hij dit soort dingen voorspelt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Soemp, had jij dat altaar nog?
http://www.strum.co.uk/wessex/brunpic.htm leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:09 schreef B.ertha het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magische_Rotonde Oh god, moet hier niet aan denken!
Meer bidden tot het altaar en hopen dat ik dan leuke dingen voorspelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat moet ik met een altaar als hij dit soort dingen voorspelt.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuke kerel, maar hij blíjft praten he. En ik maar teruglullenEerste wat hij tegen een kennis van me zei (die ook bij hem lest) "Je zei toch dat ze zo rustig was?"
![]()
![]()
En waar zit de grap?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
De nonnetjes in de bergen..........
of we doen het andersom. Jij voorspelt iets leuks en dan ben ik je achteraf dankbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meer bidden tot het altaar en hopen dat ik dan leuke dingen voorspel
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef lizardtattoo het volgende:
Leermoment van deze week: in een snackoventje kun je geen Daneroles bakken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:17 schreef Supersheep het volgende:
Klacht:
Je gaat naar een receptensite, http://www.snelklaar.nl/ om precies te zijn en na zodra je de site in beeld hebt is meteen al je honger verdwenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |