"How 'bout...no!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
of we doen het andersom. Jij voorspelt iets leuks en dan ben ik je achteraf dankbaar.![]()
![]()
Tot ik jouw icon zagquote:
Fijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LlyyZb60RJI
Ja, een zwarequote:
Ik ben het broertje van TM, hij kan nu echt niet meer typenquote:
Morgen LL, dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben weer in Nederland! Ik weet nog niet of ik er nouof
van moet maken, want ik vind het wel lekker om weer thuis te zijn, maar ik mis Italië nu al
Morgen op naar Lowlands, en dan maandag eindelijk weer naar mn eigen huis (ben nu bij mama)![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben weer in Nederland! Ik weet nog niet of ik er nouof
van moet maken, want ik vind het wel lekker om weer thuis te zijn, maar ik mis Italië nu al
Morgen op naar Lowlands, en dan maandag eindelijk weer naar mn eigen huis (ben nu bij mama)![]()
In plaats van dat je met hem naar het ziekenhuis gaat ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van TM, hij kan nu echt niet meer typen
Hou 'm even vast dan ipv hier te typenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van TM, hij kan nu echt niet meer typen
Daar heb je ouders voorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In plaats van dat je met hem naar het ziekenhuis gaat ofzo
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend he, terug zijn van vakantie
Ach joh..morgen wordt ook leukquote:
Da's waarschijnlijk een mysteryquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die mystery-act, waar eventueel de White Stripes voor stonden? Gaat niet door zeker
Takenhofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet verder gelezen, maar ik weet nu al dat je in Nijmegen hebt gereden
Keizer Karelplein en het Takenhofplein
En ze hebben nog meer van die leuke. Het Steve Bikoplein en het Keizer Traianusplein kost sommige mensen ook nogal wat moeite
duhh, onderaan de Waalbrugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
TakenhofKK is nog te vroeg, Steve Biko is een eitje. Waar ligt het Traianusplein?
Dat is inderdaad nog steeds een mysterie met The White Stripes als mogelijkheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die mystery-act, waar eventueel de White Stripes voor stonden? Gaat niet door zeker
Takenhof lijkt me niet zo moeilijk? Traianusplein lijkt me vooral moeilijk door hoe de wegen lopen maar denk dat het verder wel meevalt. KKplein lijkt me wel lastigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet verder gelezen, maar ik weet nu al dat je in Nijmegen hebt gereden
Keizer Karelplein en het Takenhofplein
En ze hebben nog meer van die leuke. Het Steve Bikoplein en het Keizer Traianusplein kost sommige mensen ook nogal wat moeite
Ok. De laptop heb ik al, maar ik hoef hem dus niet de hele tijd mee te slepen? Dan neem ik een gewone tas voor boeken enzo, en mocht ik de latop mee willen nemen, dan loop ik evt maar met 2 tassen. De laptoptas heeft trouwens ook wel wat plek voor boekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je zelf handig vindt. Een laptop is, voor zover ik weet, zeker niet verplicht voor je opleiding.
De sheets staan meestal vooraf online (Blackboard) en kun je daar vandaan printen. Hou die erbij, en met je collegeblok kom je een heel eind, een laptop is zeker geen noodzaak maar wel een leuke luxe.
Als je veel op de uni wil werken (statistiek, SPSS, essays etc.) is het bij hebben van een laptop wel handig. Studiewerkplekken zijn namelijk érg vaak bezet, dus dan is je eigen stuff ideaal. Maar dat is voornamelijk als je veel op de uni wilt werken. Ga je buiten je colleges om naar huis, dan is het puur hoeveel luxe je wilt. Bij ons ben je in elk geval een uitzondering als je met een laptop loopt, maar hoe dat tegenwoordig bij BW is durf ik niet te zeggen (die zijn wel iets vooruitstrevender, denk ik).
Ik zit er zelf aan te denken, maar ik twijfel nog. Eigenlijk heb ik amper geld, en vooral het Spinozagebouw bij ons is nog niet echt laptop-minded. Geen wireless volgens mij, amper contactpunten en stroomaansluitingen; daar levert het dus niet veel op. In het collegezalencomplex, waar jij regelmatig je massale hoorcolleges zal hebben, is dat ook zo. Maw: je moet een flinke accu hebben om twee volledige colleges vol te krijgen.
Ik denk dat je vooral moet overwegen hoeveel je op de uni gaat doen. Colleges schrijft bijna iedereen met de hand mee (een laptop is dan ook niet erg handig, als je in de pauze koffie wil halen moet je alles inpakken of 'm onbeheerd achter laten), dus dan is een laptop overbodig. Pas als je veel op de uni wilt werken in loze uurtjes (of omdat je je er thuis niet toe kan zetten), dan kan een laptop waardevol zijn.
Loopt Soempie Keiweek dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan sta je eenmaal in de kroeg, en dan denk je: "ah boeie, 't is vet gezellig, probleem van morgen!"
Zo gaat dat bij mij de hele intro
Hehehe, grappig. Ik moet er niet aan denken trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |