Die eerste fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Kniebel knabel knuisje wat loopt er in mijn huisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus moet ik weer zeggen
Camperen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En, omgeruild kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo zuur is dat hè. Productiefoutje kan gebeuren, maar helaas moet je wel weer een berg stampij gaan maken om nieuwe discs te krijgen. Maar goed, dat ga ik vanmiddag dus maar eens proberen.
Vervang je Nederland iedere keer door een ander land als daar iets ergs plaatsvindt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:13 schreef TradeMarkie het volgende:
A'dammer met enkelband steekt man neer
Tof land joh, dat Nederland
Als je ineens vitaminepillen gaat slikken in die 10 dagen merk je daar echt niets/nauwelijks iets van hoor. Het heeft meer zin om ze blijven te gebruiken als je ze al gebruikt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Die vitaminepillen is trouwens serieus. Afhankelijk van de instelling je mentoren (budgettair ranzig eten, of wat beter eten voor een hogere prijs) kun je wel eens een week waardeloos eten.
Wij proberen de avondmaaltijd altijd goed te laten zijn. Gaan een aantal avonden gewoon uit eten naar een restaurantje. Da's niet superduur, maar je krijgt tenminste wel een fatsoenlijke maaltijd binnen. Je hebt ook mentoren die gaan voor 2 euro onbeperkt pizza eten bij een studentenvereniging, dan ben je dus gewoon echt de lul want krijg je de hele week helemaal niks gezonds binnen.
Die vitaminepillen ga ik dan ook echt nemen, om een beetje op peil te blijven
Die tweede fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
Daantje
[afbeelding]
Mika (l) Daan (r)
Iemand vroeg laatst om een poezenupdate
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:29 schreef Nesle het volgende:
Nieuwe huppelkutkapsters die je haar verknippen![]()
![]()
Dan had je er nog niet uit moeten gaanquote:
Ik heb mezelf eruit getraptquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan had je er nog niet uit moeten gaan
Heb je nog plannen dan vandaag?quote:
Slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je nog plannen dan vandaag?
Pas maar op, dat wordt ook door iemand anders gelezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd om weer een keer de tondeuse te pakken dus
Ik lette niet op, had andere dingen aan mn hoofd en was meer bezig met het bekijken van de kapster, want die was welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb je dan zelf niet goed opgelet? Als mijn kapper het te lang laat, geef ik een gil en knipt ie er maar mooi nog een stukje vanaf
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik lette niet op, had andere dingen aan mn hoofd en was meer bezig met het bekijken van de kapster, want die was wel![]()
![]()
Jij maakt de opmerkingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is meer jouw probleem dan dat van mij, hè
Maar ga je d'r nog meeten tijdens de intro of niet? Ik ga d'r geheid tegenkomen op het A-feest, wat onze studieverenigingen samen organiseren
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar naar die kapper ga, kan ik ook nog eens elke 3 weken
Misschien kom ik haar vanavond wel tegenquote:
Zeg, jij had toch al iets?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien kom ik haar vanavond wel tegen
Als ze je niet meer terugbelt, is dat dan positief?quote:
van Buren? Zegt me niks zo uit m'n kopquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
A-feest is maandag ja. Altijd een toppertje, alleen wel retedruk, ben ik bang..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze je niet meer terugbelt, is dat dan positief?![]()
En handboeien, die kan ik wel van Mikkie lenen denk ikquote:
Oh ja, in die hoek daarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van Buren ja.
Vroegâh De Wolk en De Spijker.
Jij komt nooit meer van haar afquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En handboeien, die kan ik wel van Mikkie lenen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |