nee, maar een paar weken terug wel in Baskenland. Als het eten bij die tent van jou net zo goed is als daar dan moet het goed zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Soempie het volgende:
LB, Etcetera: al bij el Txoko geweest? Heb een flyer liggen hier..
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Soempie het volgende:
LB, Etcetera: al bij el Txoko geweest? Heb een flyer liggen hier..
ah, thanksquote:
tot morgenquote:
Misschien nu nog niet, maar ik hou wel van dit soort dingen, dus je zult me er nog wel zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
Zal in Groningen wel niet druk zijn, maar in Barcelona dus wel.![]()
Ze zitten er nog niet zo lang. Ik hoop dat het aanslaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien nu nog niet, maar ik hou wel van dit soort dingen, dus je zult me er nog wel zien
Ik heb alles trouwens gemist. Hoe was je vakantie? Of zit je nog in Rome?quote:
Ik zit nu in de bar van de camping bij Romequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alles trouwens gemist. Hoe was je vakantie? Of zit je nog in Rome?![]()
Camping Michelangelo ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zit nu in de bar van de camping bij Romeeergisteren uit Florence gekomen. Echt, hulde aan camping Michelangelo daar
de bar hier is echt een ordinaire skihut terwijl het daar supergezellig was!!
Enne, de vakantie is heerlijk! Weinig cultuur voor mijn doen, maar wel erg veel gezelligheid![]()
Jij bent net in Barcelona geweestquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
Zeker. Ik ben wel een beetje jaloers.![]()
![]()
Hey, ik ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja da's waarik vind het soms al erg dat ik eerst 2 jaar de verkeerde studie heb gedaan
Een andere uitspraak die ik leuk vond:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:53 schreef iamredleader het volgende:
Een andere, erg goede van Loesje:
Aan het eind van m'n geld
Hou ik altijd een stukje maand over
![]()
Ze komen maar naar Nederland.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij bent net in Barcelona geweest![]()
en ga je nou die italianen nog bezoeken? met die mooie villa![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een andere uitspraak die ik leuk vond:
"Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen"
"Iets warms graag, met borstharen"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]die kende ik nog niet
ik vind zoveel uitspraken van Loesje tof
Maar hij speelt niet altijd zichzelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je jezelf speelt acteer je toch niet![]()
![]()
ik keek in zijn blauwe ogenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"Iets warms graag, met borstharen"
Hij zat ook in die duikbootfilm, U-571 geloof ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar hij speelt niet altijd zichzelf.
Ik vind die van jou beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik keek in zijn blauwe ogen
en gooide koffie
in de suikerpot
my bad
Ken je dat je kijkt 'm in z'n blauwe ogen en schenkt koffie in de
suikerpot
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Parijs
wat zeg je
Parijs
Maar meisje