Ik zag bij www.detvgids.nl een foto-tje van hem erbij staan. Hij acteert wel vakerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
TV vraagje: ik zit toevallig Las Vegas te kijken en die blonde gast, is dat toevallig Bon Joviof lijkt hij er gewoon op
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef iamredleader het volgende:'avond
Vanavond bij m'n broer op de bank een filmpje kijken. Ben helemaal stuk van het werk in de flat. Maar het schiet op: de kleine slaapkamer is inmiddels voor 2/3e in de eindkleur geschilderd, en de laatste muur gaat morgen een tweede witlaag op, en dan van de week de laatste kleur.![]()
De hal is geheel geschilderd in de eindkleur
De grote slaapkamer is weinig te doen op dit moment, behalve wachten tot het stucwerk droog is. Woensdag op z'n vroegst.![]()
De woonkamer hetzelfde.![]()
![]()
De studeerkamer is deels gewit, morgen een tweede witlaag, en van de week de kleurlaag.![]()
Al met al schiet het lekker op![]()
oeh oeh oehquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag bij www.detvgids.nl een foto-tje van hem erbij staan. Hij acteert wel vaker
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:31 schreef iamredleader het volgende:
Dinsdag kunnen we dus lekker gaan kleuren
Ik zag Bon Jovi op MTV en ik vind het een beetje een oud wijf geworden hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Etcetera het volgende:
en hij is niet verkeerd om tegenaan te kijken
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Donderdag om 0:00 toch? Ik ben het wel van plan, als jij en Soempie daar ook zijn![]()
Ally McBealquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 'm trouwens ook een keer in Alley McBeal gezien.
Ja, mexicaans, dat is wat mij betreft altijd goed.quote:
is hij je voorbeeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Hing bij een vriend. Ik moest zo lachen.
Hij heeft z'n studie in 10 jaar afgerond.
Eenschquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, mexicaans, dat is wat mij betreft altijd goed.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat het een tienjarenplan wordt. Vooral daarom vond ik die poster zo tof.![]()
![]()
Osteria Da Vinci, een restaurant (ik geloof aan de Turfsingel in Groningen) met bijzonder smakelijk eten. De kok is van Sardinie, dus je krijgt eens niet de standaard Italiaanse kost, maar heerlijke streekgerechtenquote:
ok. auquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
Woensdag gaan we trouwens vieren dat een andere vriend klaar is met z'n studie. Nouja, hij levert z'n scriptie dan in en dan is het nog 'op hoop van zegen'.
Hij heeft er 14 jaar over gedaan.
oh dat klinkt best leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Osteria Da Vinci, een restaurant (ik geloof aan de Turfsingel in Groningen) met bijzonder smakelijk eten. De kok is van Sardinie, dus je krijgt eens niet de standaard Italiaanse kost, maar heerlijke streekgerechten![]()
Het is minder erg dan het klinkt. Geneeskunde en hij werkt wel al een hele tijd. Hij moest alleen z'n scriptie nog.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ok. auik mag hopen dat ik eerder klaar ben
Volgens mij wel redelijk..........quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat klinkt best leuken lekker
is het ook een beetje betaalbaar?
Ik zag vanmiddag in de regionale trein hier iemand zitten waarvan ik dacht: zo ziet mijn scriptiebegeleider er over 15 jaar uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is minder erg dan het klinkt. Geneeskunde en hij werkt wel al een hele tijd. Hij moest alleen z'n scriptie nog.![]()
Maar toch, dan denk ik: het kan altijd erger.![]()
Als je jezelf speelt acteer je toch nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag bij www.detvgids.nl een foto-tje van hem erbij staan. Hij acteert wel vaker
ja da's waarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is minder erg dan het klinkt. Geneeskunde en hij werkt wel al een hele tijd. Hij moest alleen z'n scriptie nog.![]()
Maar toch, dan denk ik: het kan altijd erger.![]()
mss kan ik het wel vinden...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk..........maar ik weet t niet zeker. De prijs-kwaliteitverhouding is iig goed
![]()
![]()
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja da's waarik vind het soms al erg dat ik eerst 2 jaar de verkeerde studie heb gedaan
Meteen morgen reserverenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:11 schreef Etcetera het volgende:
oh maar dat zijn mooie prijzen hoor vind ik tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |