linker trigger indrukken, aimen en schieten maar. Dat is het geheimquote:Op maandag 30 juli 2007 17:56 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hè hè hè! Ik had 3 punten heur!Maar ik vind het killen van die luitjes zo lastig want je hebt niet echt health ofzo (denk ik?) en als ze dichtbij komen dan schieten ze je kop eraf met shotgun
![]()
kijk BoF foto wannabe's, dit is een objectief waar je je op mag rukkenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef jpjedi het volgende:
He Ijs:
Lies heeft deze lens van mij gekregen:
Zelf heb ik de ballen verstand van fotografie maar ze is er dolblij mee en we hebben hem mede gekocht op advies van haar broertje.
Fantastisch al die detailopnames van vliegen en bijen.![]()
Wel een geklooi met diafragma en sluitertijd icm genoeg licht rondom. Is een ringflitser een goede optie of is aluminium reflectieplaat nog altijd beter?
je wandplaten staan scheefquote:
Dat heb ik speciaal voor jullie zo neergezet. Als jullie straks er lazerus rondlopen staan ze kaarsrecht. Alleen de variabele Baus en Jorrit waren een lastige om te zorgen dat ze ook voor hen recht komen te staan. Maar dat is opgelost door het bovenstuk weer recht te plaatsen. Zij zullen namelijk niet snel lazerus zijn en dus ook niet op de grond liggen rollen..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je wandplaten staan scheef![]()
Ga jij het vorige topic nog eens heel goed doornemen dan..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap de grap van de TT nietOf komt dat omdat ik het vorige Topic niet helemaal heb gelezen?
omdat je een stoffige ambtenaar bent die alles veel te serineus neemt, daarom snap je het nietquote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap de grap van de TT nietOf komt dat omdat ik het vorige Topic niet helemaal heb gelezen?
Je hebt vloerbedekking, je bent de variabele "Kevin" dus overduidelijk vergeten.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:26 schreef ursel het volgende:
Dat heb ik speciaal voor jullie zo neergezet. Als jullie straks er lazerus rondlopen staan ze kaarsrecht. Alleen de variabele Baus en Jorrit waren een lastige om te zorgen dat ze ook voor hen recht komen te staan. Maar dat is opgelost door het bovenstuk weer recht te plaatsen. Zij zullen namelijk niet snel lazerus zijn en dus ook niet op de grond liggen rollen..
Dan moet ik die maar niet uitnodigen. Ik ga niet weer een half jaar klussen omdat ik een rekenfout heb gemaakt hoor..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt vloerbedekking, je bent de variabele "Kevin" dus overduidelijk vergeten.
kevin spauwt ook gewoon op een stukje zeil, dat kun je toch klaarleggenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet ik die maar niet uitnodigen. Ik ga niet weer een half jaar klussen omdat ik een rekenfout heb gemaakt hoor..![]()
Ik lijm het tapijt wel niet, haal ik gewoon het tapijt weg. Voor het geval we nog een andere kevin in spé hebben.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kevin spauwt ook gewoon op een stukje zeil, dat kun je toch klaarleggen![]()
Hij spauwt tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kevin spauwt ook gewoon op een stukje zeil, dat kun je toch klaarleggen![]()
neuquote:Op maandag 30 juli 2007 23:07 schreef ursel het volgende:
[..]
whehe.. Hij durft niet meer te drinken omdat ie bang is te spauwen bij zijn schoonmama??
Heb je het hem echt verteld dat die anders de server niet meer opmocht??quote:Op maandag 30 juli 2007 23:10 schreef FJD het volgende:
Hij drinkt tegenwoordig ook Fristi
Tis net een epidimie
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:11 schreef ursel het volgende:
Heb je het hem echt verteld dat die anders de server niet meer opmocht??![]()
Ik denk dat Frank het wel zou geloven, maar er zo tegenin gaat dat die zijn lidmaatschap opzegt..quote:Op maandag 30 juli 2007 23:12 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Kijken wie we nu nog kunnen opnaaien. Zou Frank het geloven?
Lees het net jaquote:
Mayo zal nooit een verassing worden voor me..die kan niet zonder dope en in de Giro was het al erg verdacht maar in Italie schijnt het te mogen.quote:
er wordt hier ook niets gewaardeerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
Ga eens aan je werk lambal!
quote:
welke branche?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Pfff ben eens aan t zoeken naar wat startersfuncties....dat is nog lastiger dan ik dacht. Toch bijna overal werkervaring gevraagd. Ach ja, komt goed
Echt het zou me niets boeien..gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Een beetje werkervaring is idd niet zo'n probleem maar 5 tot 10 jaar werkervaring met leidinggevende functie is weer het andere uiterste
Mogguh..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Een beetje werkervaring is idd niet zo'n probleem maar 5 tot 10 jaar werkervaring met leidinggevende functie is weer het andere uiterste
Maar als ze echt 5-10 jaar ervaring zoeken, dan worden ze meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Echt het zou me niets boeien..gewoon doen.
Wij stellen ook van alles op als eis maar persoonlijkheid, leeftijd geven toch de doorslag. Bedrijven willen het onderste uit de kan maar echt veel serieuze sollicitaties krijg je vandaag de dag niet meer binnen op hoger niveau.
Ik nodig ze dan juist wel uit mits brief goed doet voorkomen. Kan altijd tegenvallen maar nooit geschoten is altijd mis. Ik wil best een poging wagen als ik een enthousiast iemand in die rol kan krijg voor de helft van het geld. Overheads laaghouden geldt overal...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar als ze echt 5-10 jaar ervaring zoeken, dan worden ze meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
@Ferdi: Overigens kan het nooit kwaad, aangezien ze je uiteindelijk toch wel uitnodigen voor een gesprek voor een andere vacature.
En je zou ook altijd nog een open sollicitatie kunnen doen.
Lies je moet dan wel met je eigen account inloggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:59 schreef jpjedi het volgende:
tvp
Ik denk dat we daarvoor even een poll moeten houden hier of we je wel een week kunnen missen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist een mailtje gekregen dat ze me weer een weekje naar Barcelona willen sturen in november, of ik daar akkoord mee ging![]()
![]()
Daarnaast, het kan nooit kwaad voor je eigen om een aantal sollicitatie gesprekken te hebben. Als ze je afwijzen kan je altijd informatie inwinnen waarom niet en wat je eventueel verkeerd gedaan zou hebben bij het gesprek. Zeker als je wat nerveus bent op dit soort gesprekken leer je vanzelf wel wat vertrouwen voor jezelf op te bouwen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar als ze echt 5-10 jaar ervaring zoeken, dan worden ze meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
@Ferdi: Overigens kan het nooit kwaad, aangezien ze je uiteindelijk toch wel uitnodigen voor een gesprek voor een andere vacature.
En je zou ook altijd nog een open sollicitatie kunnen doen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
Op de een of andere manier ben ik bij sollicitatiegesprekken nooit nerveus![]()
Presenteren wel, sollicitatiegesprekken niet. Das mooi meegenomen iig
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:59 schreef jpjedi het volgende:
tvp
Edit van JP:
Lies dit werkt niet als je ingelogd bent met mijn account.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat we daarvoor even een poll moeten houden hier of we je wel een week kunnen missen..
Ik stem in ieder geval tegen..![]()
Afhankelijk van het bier dat hij achterlaat zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat we daarvoor even een poll moeten houden hier of we je wel een week kunnen missen..
Ik stem in ieder geval tegen..![]()
Ik denk dat je beter kunt gokken op het bier dat hij meeneemt. Achterlaten zal die niet doen. Hij gaat niet eerder weg eer dat op is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhankelijk van het bier dat hij achterlaat zou ik zeggen.
Had 'm niet aan had je me even op xfire moeten zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
linker trigger indrukken, aimen en schieten maar. Dat is het geheim![]()
als je het lang genoeg speelt hoef je niet meer te aimen met linker trigger dan gaat het vanzelf![]()
K ben zometeen om 20.15 weer aan het gearen als je wilt kunnen we dan coop op afmaken dan heb je tenminste een paar achievements erbij![]()
![]()
Ja ik zit tegenwoordig niet meer achter me pc. Alleen maar op die van me broertje om te fokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Had 'm niet aan had je me even op xfire moeten zeggen![]()
Mooie banner nu!
[afbeelding]
Bier gaat eerst op natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kunt gokken op het bier dat hij meeneemt. Achterlaten zal die niet doen. Hij gaat niet eerder weg eer dat op is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
@ banner : dat is alyssa milano, hoe ikdat weet; ik ben een fan van haar![]()
[afbeelding]
Oh ik dacht zo:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik zit tegenwoordig niet meer achter me pc. Alleen maar op die van me broertje om te fokken.
@ banner : dat is alyssa milano, hoe ikdat weet; ik ben een fan van haar![]()
[afbeelding]
mail spelletje ff door, doe ik wel meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
Vanavond liefhebbers voor GRAW2 via Hamachi?
Hopen dat m'n derde gekocht DVD wel werkt
Jorrit, er ligt een pakketje voor je klaar!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mail spelletje ff door, doe ik wel mee![]()
Wat is dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oja, iemand kans om Miami Ink & LA Ink voor me te kopen?![]()
Dat er nog veel meer mogen volgenquote:
kopen is media op legale wijze aanschaffenquote:
Ik bedoelde wat is Miami Ink & LA Ink?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kopen is media op legale wijze aanschaffen![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Kom er aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit, er ligt een pakketje voor je klaar!
Adres is Gmail![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat is Miami Ink & LA Ink?
Je zou toch verwachten dat Frank dat wel zou wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Ah okey.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
vette series op volgens mij discovery over tattoo shop, vergelijkbaar met american choppers![]()
tik maar es in op google
http://www.play.com/DVD/D(...)eries-1/Product.htmlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
vette series op volgens mij discovery over tattoo shop, vergelijkbaar met american choppers![]()
tik maar es in op google
Kun je tegenwoordig ook al iets op Usenet kopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okey.
Seizoen 1 saat op Usenet...
drm vraag ik ook of iemand hier dat wil kopen......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okey.
Seizoen 1 saat op Usenet...
Ursel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist de bevestiging binnen gekregen en ik mag naar Barcelona in November![]()
![]()
Iedereen heeft zijn prijsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ursel?
Volgende keer beter overleggen in de groep hoor
Hij mag op je kater passen als je weg bent?quote:
Tot nog toe is de poll toch echt negatief voor je uitgevallen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist de bevestiging binnen gekregen en ik mag naar Barcelona in November![]()
![]()
Die zou ik kunnen droppen tijdens de lan, maar ik heb nog niks gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:24 schreef ursel het volgende:
[..]Voor 2 kratten pils krijg je van mij toestemming..
Probeer de lichtwaarde zo laag mogelijk te houden. En ja dan worden ze al snel duur. Ik hoef op zich ook niet echt veel zoom te hebben, al is dat wel heel leuk voor wildlifequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben stiekem toch ook aan t zoeken naar een goede lens maar tis wel duur![]()
Heb je nog een goede tip (IJs of Jorrit)? Gaat dan denk ik toch vooral om iets van 18-55 of die richting. Met echt zoomwerk wordt de kwaliteit toch al snel wat minder dus dan blijf ik nog wel even met m'n sigma kloten. Misschien sowieso wel handig om een goede lens aan te schaffen ivm vakantie naar Afrika van straks
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die zou ik kunnen droppen tijdens de lan, maar ik heb nog niks gehoord![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Die gaat door natuurlijk.![]()
Ga morgen wel alles op rolletjes zetten, maar even nog ter info weer.:
Datum: Weekend 20 september
Prijs : Zal voor locatie kosten zo rond de ¤20 liggen.
Onlangs te horen gekregen dat ze eind augustus wal-spanning krijgen, wat inhoud dat ze 3x 50A zullen hebben. Voor de lan-parties op het clubgebouw leenden wij altijd van de buren 3x 35A waarmee we zonder moeite 30 pc's draaiende hadden. Dus voor stroom zit het wel snor en de prijs zou niet boven de prijs van de aggregaat uit komen, welke berekend was op +/- ¤340,- Water was ¤32 voor het weekend, dus dat komt er op neer dat de locatie kosten max ¤372.- zijn. Deel dat door het aantal deelnemers en je hebt de locatie kosten. Zal morgen nog even brainstormen voor eten en dergelijken.
Deze is mooi, maar niet goedkoop (wel de goedkoopste canon die ik kon vinden met goede lichtwaarde)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben stiekem toch ook aan t zoeken naar een goede lens maar tis wel duur![]()
Heb je nog een goede tip (IJs of Jorrit)? Gaat dan denk ik toch vooral om iets van 18-55 of die richting. Met echt zoomwerk wordt de kwaliteit toch al snel wat minder dus dan blijf ik nog wel even met m'n sigma kloten. Misschien sowieso wel handig om een goede lens aan te schaffen ivm vakantie naar Afrika van straks
Zoiets? Lage F waarde hebben we het over toch? Blijft irritant dat je dan de lichtwaarde laag noemt terwijl t diafragma het verst open staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Probeer de lichtwaarde zo laag mogelijk te houden. En ja dan worden ze al snel duur. Ik hoef op zich ook niet echt veel zoom te hebben, al is dat wel heel leuk voor wildlife
Tja, dat weten we nu wel, maar we moeten concreet worden, zodat iedereen kan gaan betalenquote:
Ik ben ook maar een n00b op camera gebiedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
Boeiend allemaal, toch maar eens inlezen strakkies.
La maar, ik zie al wat ie kostquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
Kun je dat linkje nog een keer goed geven? Als ik klik zie ik niets
Overigens is het ook geen enorme noodzaak. Dan leen ik af en toe wel een lensje van m'n pa
1 |
quote:
Dan zul je niks beters vinden, althans niet met dat bereik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef FJD het volgende:
Naja zolang er voor ergens rond de 300,- geen lenzen zijn die significant veel beter zijn van m'n huidige Sigma F3.5-6.5 18-200mm dan hoef je iig geen lenzen voor me te zoeken. Andere vragen zijn wel leuk om te weten
ok, vanavond dan de andere vragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef FJD het volgende:
Naja zolang er voor ergens rond de 300,- geen lenzen zijn die significant veel beter zijn van m'n huidige Sigma F3.5-6.5 18-200mm dan hoef je iig geen lenzen voor me te zoeken. Andere vragen zijn wel leuk om te weten
Laat ik nu net naar hetzelfde op zoek zijn:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Bereik ben ik bereid voor een groot deel op te geven iets van 18-55mm zou wel fijn zijn. De goede zoomlenzen liggen toch voorlopig absoluut niet in mijn bereik.
Als je Fer dan gelijk meeneemt, scheelt het hem weer een ritje..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag maar eens richting Ommen ga rijden voor wat info en eventueel wat aankopen.
Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als met PC's. Je koopt ook geen pc van 1500 euro om vervolgens op een 14 inch crt scherm te gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
But the real biggest boon of these cameras is that you can change lenses, and thus you are really wasting a lot of what the camera can do if you buy only one lens for it, especially a highly compromised wide-range zoom.
Toch maar even zoeken dan
vind dat ook een heel gaaf dingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje aan het doorslaan, aangezien ik nu ook al hier naar aan het kijken ben
[afbeelding]
http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=26106
![]()
Ja klopt. Het heeft gewoon een hoog gadget gehalte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
vind dat ook een heel gaaf ding
alleen beetje duur en dan ga je denken is het niet erg onzinnig
en dat is het
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja klopt. Het heeft gewoon een hoog gadget gehalte.
Zolang ik dan weer even logisch nadenk koop ik niet zo'n ding, zelfde geld voor een NAS en een nieuwe PC.
Ik neig nu om het geld voor de NAS in me camera te steken.
Lastig man al die luxe problemen.
Ik lees net dat je eigenlijk altijd een Canon EF 50mm f/1.8 moet kopen. Kosten geen drol en schijnen iig heel goed duidelijk te maken waarom je een prime lens moet kopen. Zie m op eBay.nl voor 80,- staan maar als je via eBay.com gaat kom je er al eentje tegen voor $75, dat is 54,-quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is het leven toch goed hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo komt het dat ik een Mini heb
die gister bijna inelkaar liep omdat er mischien wel een pakkingkje lek is
Kop pakking
Klopt die had ik een topic terug ook al hier neer gedropt. Kost nieuw inderdaad maar 100 euro.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik lees net dat je eigenlijk altijd een Canon EF 50mm f/1.8 moet kopen. Kosten geen drol en schijnen iig heel goed duidelijk te maken waarom je een prime lens moet kopen. Zie m op eBay.nl voor 80,- staan maar als je via eBay.com gaat kom je er al eentje tegen voor $75, dat is 54,-
Net Bert Visscherquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
mooi he hoe je jezelf kan ompraten
het leven is heerlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is het leven toch goed he
Ik denk dat ik gewoon een paar goeie lenzen ga kopen en een goed boek. Fuck it, wat heb ik nu aan een NAS, zonde van me geld. Ik heb notabene nog een lege externe disk liggen![]()
mooi he hoe je jezelf kan ompraten
Ik heb dat probleem helemaal nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja klopt. Het heeft gewoon een hoog gadget gehalte.
Zolang ik dan weer even logisch nadenk koop ik niet zo'n ding, zelfde geld voor een NAS en een nieuwe PC.
Ik neig nu om het geld voor de NAS in me camera te steken.
Lastig man al die luxe problemen.
3 weken vakantie, beginnende zomer zon, Noorwegen, niet nader gespecificeerde vrouw(en)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
het leven is heerlijk
2 weken vakantie, beginnende zomer zon, Zeeland, Vera.
Life is Good!![]()
Tja, jij koos er zelf voor om te trouwenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, jij koos er zelf voor om te trouwen
Laat dat een voorbeeld zijn voor de rest![]()
[..]
Dus dit waren de persoonlijke foto's die Ferdi niet wilde postenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
<knip>
nou nu ga ik ff roken, ik hoor wel als ik nog wat mee rmoet roepen over lenzen oid
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Dis van lang naar kort en met elk stapje (stop) verdubbelt of halveerd de hoeveelheid licht die je sluitspier door laat![]()
Ja, nou, jij bent gewoon stomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:07 schreef Sickert het volgende:
kut Camera freaks
tour freaks voetbal freaks compu freaks tieten freaks bier freaks
jullie lijken wel mannen en dat in een Gay topic reeks
vieslakjes!
Snorren en Latex, jalalalalala!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:07 schreef Sickert het volgende:
kut Camera freaks
vieslakjes!
Je bedoelt dat wij volwassen zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:07 schreef Sickert het volgende:
kut Camera freaks
vieslakjes!
Gooi jij er nu eens een voor jouw interessant onderwerp in!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:07 schreef Sickert het volgende:
kut Camera freaks
vieslakjes!
volgens mij zijn dit alle 4 superlenzen hoor. de specs liegen er iig niet om. Als ik moest kiezen tussen deze lenzen zou ik voor de eerste gaan (alhoewel ik die 20-40 ook erg mooi vind. minder zoom en ze zeggen hoe minder zoom hoe beter de lens..... ) Helemaal omdat je ergens schreef dat je graag landschapjes etc. op de kiek wil zetten. 18mm wordt volgens mij met de canon sensor 24mm en das gewoon een heel leuke groothoek. daarbij is deze lens echt niet crap, maar hoge kwaliteot voor relatief weinig geld. Sigma is al lang geen prutsmerk meer maar maakt geweldige lenzenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed ik wil dus bij die konijnenberg langs gaan, maar ik wilde al wel een beetje een beeld hebben.
Sigma 18-50mm F 2.8 EX DC macro Canon
Op zich lijk mij een combinatie van de eerste en laatste wel wat, aangezien ik dan toch nog een aardig bereik heb.
Ik weet dat het geen super lenzen zijn, maar is het wat? En welke zou ik het beste hiervan kunnen nemen?
Of zeg je donder op met Sigma en kijk nog even verder naar een ander merk?
dat klopt, je hebt een xxmm-200mm 3.5-6.3. dat betekent dat je lens op xxmm de grootste diafragma/opening heeft (3.5) en op 200mm de kleinste (6.3) als jij dus vol uitzoomt kan je alleen diafragma 6.3 of hoger gebruiken.(en dat is dus een klein openingetje waar minder veel licht door komt)quote:De eerste vraag was de combinatie van diafragma's op camera en lens. Ondertussen een beetje uitgevogeld door te spelen met m'n camera. Als ik volledig inzoom dan kan ik niet lager F1/6.3 en als ik volledig uitzoom kan ik niet lager dan F1/3.5 (waarbij lager eigenlijk hoger betekent geloof ik). Dat betekent dus dat ik het diafragma bij volledige inzoom minder ver open gaat.
scherpte diepte heeft ten eerste te maken met de lens. een lang objectief (135mm >) heeft een kleine scherpte diepte, een korte lens (<50mm) heeft veel scherpte diepte. daarbij hoe dichter je bij je onderwerp staat, hoe minder S/D je hebt. een regel die ALTIJD op gaat is dat de S/D eenderde voor en tweederde achter je onderwerp lichtquote:Nu zit ik dus een beetje met de verdere gevolgen hiervan...bij F1/3.5 kun je betere portret foto's maken omdat de achtergrond dan vager zou blijven. Dus bij volledig inzoom wordt het lastiger om die foto's te maken omdat ik niet verder kom dan F1/6.3. Dan kom ik weer bij een geweldige tegenstrijdigheid. Ik heb op vakantie een erg goede foto gemaakt van onze groep tijdens t eten waarbij de achtergrond compleet vaag is en de tafel perfect scherp. Dat is dus wel met een F1/6.3 gebeurt want ik zat vol ingezoomd. Dat zou weliswaar weer kunnen doordat de achtergrond veeel verder weg was waardoor die zelfs bij F1/6.3 vaag wordt.
zonder de digitale vergroting van de sensor is 50mm prime een standaard lens. deze geeft het beste weer wat je oog ziet. de ideale portretlens is 85-105mm (check konijnenberg - korte telensen) omdat deze minder flatteren en een kleine S/D hebben)quote:Maar goed, als dan een 50mm F/1.8 weer gezien wordt als een ideale portretlens dan begin ik het geheel een beetje kwijt te raken Verder vraag ik me dan ook weer af waarom ik een dure lens met iets van F/2 zou kopen voor een stel landschappen terwijl je landschappen toch met iets van F5 of hoger gaat schieten immers je wilt
volgens mij haal je sowieso dat F1/1.8 nog door elkaar. wat bedoel je hier nou?? het diafragma wordt aangegeven met een F en een puntje tussen de getallen (F5.6) en de sluitertijd met een slash (1/8s)quote:Goed dan kun je zeggen ja je hoeft voor landschappen niet op F1/1.8 te fotograferen, die trek je een (flink) aantal stops omhoog. Goed daar heb je dan weer een punt maar de belangrijkste reden om dan de 50mm F1/1.8 te kopen is omdat je op een hogere F waarde met een snellere sluitertijd kunt fotograferen en je dus een grotere kans hebt om scherp te schieten. Plus dat je bij zonsondergangen veel beter kunt fotograferen zonder statief.
quote:Maar goed zijn dit dan de belangrijkste voordelen? Dat ze veel beter licht kunnen ontvangen en dat ze betere materialen gebruiken? Onderschat ik dan het grote verschil wat dit uit gaat maken of vergeet ik een paar andere belangrijke voordelen? Maken ze bv. veel scherpere foto's, geven ze de wereld beter weer dan m'n huidige lens of weet ik wat.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef -Raffie- het volgende:
Terug van vakantie post
quote:
ten eerste, het gaat erom wat jij er mee wil doen. uit eigen ervaring weet ik dat een aankoop van een lens erg teleurstellend kan zijn als blijkt dat je met een "verkeerde"focal lenght zit opgescheept die toch niet zo allround is als je had gehoopt.quote:Nu ik eens zit te kijken bij 2e hands. Wat zou je met een EF 28-105mm 1:3.5-4.5 II USM doen? Lichtsterkte is haast vergelijkbaar met m'n Sigma maar de prijs is ook stukken acceptabeler icm bv. de prime 50mm Ik twijfel alleen erg of zoiets niet te dicht tegen m'n Sigma aan gaat zitten, daar schiet ik ook niets mee op
owke, zal morgen ook es in het lzenen topic lezen en kijken wat ze daar zeggen. ik zal morgen hier ff reageren ga nu slapenquote:
Twee weekjes naar kroatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En hoe was de vakantie, waar ben je geweest oh en natuurlijk FOTO'S
Staat weinig nuttigsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owke, zal morgen ook es in het lzenen topic lezen en kijken wat ze daar zeggen. ik zal morgen hier ff reageren ga nu slapen![]()
Wil ff duidelijk maken dat ik heel veel Pool grapjes heb gehoord enne bij deze vraag ik of jullie dus rekening willen houden met het feit dat ik me er echt heel erg aan ergerquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef ursel het volgende:
Die pool kunnen we ook nog alles wijsmaken..
Die is alvast een bierbestelling aan het doen voor de BBQ bij hem thuis..
Ook al maakte ik de grappen niet, je bericht is duidelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Wil ff duidelijk maken dat ik heel veel Pool grapjes heb gehoord enne bij deze vraag ik of jullie dus rekening willen houden met het feit dat ik me er echt heel erg aan erger
Dank.![]()
De grappen hier zijn nooit kwetsend, maar altijd gekscherend bedoeld. Zo hebben velen hier wel iets waar ze aan herinnerd worden. Frank de ambtenaar met zijn Prius, Fer als luie student, Kevin over zijn ervaring met alcohol en sommige noemen mij al ouwe..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Wil ff duidelijk maken dat ik heel veel Pool grapjes heb gehoord enne bij deze vraag ik of jullie dus rekening willen houden met het feit dat ik me er echt heel erg aan erger
Dank.![]()
http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=11278quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Staat weinig nuttigs
Ow ja ik heb nu deze lens:
http://www.digicamshop.nl(...)6%2C3-canon-eos.html
Toch nog wel redelijk prijzig danWaarom maken ze dit zo moeilijk
waarom heeft een pool een speedboot?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Dank.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
Bijna, maar had er toch geen zin in..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=11278
---
@ ursel, morgenwas al aan het werk, jij ook?
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
waarom heeft een pool een speedboot?Onze relnichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik twijfel nog even door over de lens. Lijkt me sowieso even verstandig om de verhuizing af te wachtenMisschien dat alleen de 50mm prime er maar inzit, zou jammer zijn maar je weet t nooit.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
alleen de prime zou ook een goede aankoop zijn, het enige verschil is het macrostandje dat je dan mist.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Onze relnicht
Ik twijfel nog even door over de lens. Lijkt me sowieso even verstandig om de verhuizing af te wachtenMisschien dat alleen de 50mm prime er maar inzit, zou jammer zijn maar je weet t nooit.
Vet! Nu moeten jullie 2 nog wel een Xbox 360 kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
Ik zit er ook mee dat m'n pa een hele goede set lenzen heeft en die twijfelt toch of hij z'n fotocamera of videocamera meeneemt dus dan zouden we altijd de bodies en lenzen bij elkaar kunnen gooien en lekker foto's maken en tegelijkertijd ook beelden schieten
@Frankie&Kev: FIFA 08 heeft ook vierspeler coöp
Dat wordt lachen
3 man:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vet! Nu moeten jullie 2 nog wel een Xbox 360 kopen
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
3 man:
3 4 PCS
2 Wiis
1 Xbox
2 ps2's
2 Ds'n
Never gonna happen my friend
Doe gewoon het verstandige, installeer XP.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:dan moet het maar werken met Vista
noobquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:51 schreef FJD het volgende:
Ik kan niet online met m'n PS2 dus die valt af lamlulVoor de Xbox en DS komt ie niet eens uit.
Verkapte pats hier met je consoles post dus
[..]
Doe gewoon het verstandige, installeer XP.
Forza 2quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef Sickert het volgende:
meer omdat ik al die dingen heb en dus geen 360 nodig heb :'![]()
Je hebt inmiddels geen bord meer maar een hele muur voor je kop he?quote:
Je kijkt bij het verkeerde nieuwsitem:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt inmiddels geen bord meer maar een hele muur voor je kop he?
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7314
Wat een nutteloos nieuws, net zoals deze discussie
Ja hehe, we waren porno aan het kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:31 schreef Sickert het volgende:
Good old bashing
Kick the 360
btw is een 360 niet die console die na een week van de launch op een mini meet stond met 20 man waar echt niemand naar omkeek
Je vergeet dat de 360 ook bij mij thuis aan is geweestquote:en de Wii die console die nogsteeds slecht verkrijgbaar is (en zelfs de controlers)
en waar iedereen achter stond te zwieren en zwaaien bij jorrit thuis
Heb je gelijk in. Ik herinner me nog dat ik iets heb gezegd van "en gaat dit zo het hele spel door en zo ja, heb ik dan de goede GoW?"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je vergeet dat de 360 ook bij mij thuis aan is geweest
En dan de 360 bashenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef RudyCarell het volgende:Geen circuits bij dag en nacht in PGR4 door beperking DVD
![]()
http://www.gamer.nl/doc/40861
Dat schieten was anders best leuk hoor..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik herinner me nog dat ik iets heb gezegd van "en gaat dit zo het hele spel door en zo ja, heb ik dan de goede GoW?"
Nee dan het bowlen en tennissen
Das wel waar jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef ursel het volgende:
Dat schieten was anders best leuk hoor..
Ik geef toe in een gezelschap is de Wii het beste, maar alleen is de Wii een beetje triestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik herinner me nog dat ik iets heb gezegd van "en gaat dit zo het hele spel door en zo ja, heb ik dan de goede GoW?"
Nee dan het bowlen en tennissen
Nee het is Microsoft geweest die zonodig een jaar eerder dan Sony met hun next-gen console moesten komen en dus gekozen hebben voor de DVD... Sukkeltjes daar bij MS...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dan de 360 bashen![]()
![]()
Het zijn toch echt de developers die te lui zijn om ze er voor de PS3 wel in te stoppen.
Dit is gewoon de eigen te kortkoming verbergen achter de tekortkoming van de 360.
toch grappig dat de ps3 nog zo afhankelijk is van de 360
Zit je daar met je blue ray schijfje, welke maar voor een derde is gevuld omdat de spelmakers gewoon lui zijn
Ja wat is dat nou weer voor gelul?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik geef toe in een gezelschap is de Wii het beste, maar alleen is de Wii een beetje triest
Ik ben gewoon verstandig en heb ze allebei
Wat staat er onder etc.? MGS is de enige PS3-exclusive. De nieuwe Splinter Cell: Conviction is Xbox 360 exclusivequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee het is Microsoft geweest die zonodig een jaar eerder dan Sony met hun next-gen console moesten komen en dus gekozen hebben voor de DVD... Sukkeltjes daar bij MS...
En de 360 heeft geen exclusives zoals MGS etc... En de rest komt toch wel voor de PC...
.!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee het is Microsoft geweest die zonodig een jaar eerder dan Sony met hun next-gen console moesten komen en dus gekozen hebben voor de DVD... Sukkeltjes daar bij MS...
En de 360 heeft geen exclusives zoals MGS etc... En de rest komt toch wel voor de PC...
Motorstorm... Resistance... Ridge Racer... Tekken... need i go on... Oja en Rockstar gaat een complete nieuwe PS3-only franchise maken...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat staat er onder etc.? MGS is de enige PS3-exclusive. De nieuwe Splinter Cell: Conviction is Xbox 360 exclusive
Ja leuk maar nu leg je weer het probleem op de verkeerde plaats.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kom op zegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Motorstorm... Resistance... Ridge Racer... Tekken... need i go on... Oja en Rockstar gaat een complete nieuwe PS3-only franchise maken...
Dirt een topspel noemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die games kunnen toch echt niet tippen aan Colin McRae Dirt, Forza 2, Gears of War.... en al helemaal niet aan de games die dit jaar nog uitkomen op de 360 zoals Assasin's Creed, GTA IV, Halo 3 e.a.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch leuk hoe we van een bash tussen Wii en 360 naar PS3 en 360 zijn gegaan.
De Wii is het bashen gewoon niet waard de beste console, geen discussie over mogelijk
Jouw mening wat betreft GoW is niet relevant en wordt genegeerd. Nu kunnen we unaniem zeggen dat het gewoon een goed spel isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Dirt een topspel noemenMisschien ben ik wel verpest door het spelen van Richard Burns Rally, het beste rally spel ooit gemaakt maar Colin McRae spellen zuigen aan alle kanten qua besturing.
Over GoW zijn de meningen verdeeld maar ik ben er van overtuigd dat jullie het allemaal fout hebben en ik het goed heb
Jammer alleen dat het spel redelijk kort isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:55 schreef Viro het volgende:
MGS4 moet ik spelen. Alleen heb ik geen PS3![]()
Wie echt een vette spel op de 360 of PS3 wil spelen : The darkness![]()
Zo vet he, ik wil niks anders. Vooral als je in hel beland en al die duiters moet afmaken![]()
De Wii is alleen goed als je met meerdere mensen thuis wilt spelen, verder is het gewoon een kinderconsole.quote:
De enige conclusie is dus dat de Wii de huisconsole van BoF is. Immers, we spelen niet serieus, we drinken liever met elkaar bier en spelen af en toe samen een spelletjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De Wii is alleen goed als je met meerdere mensen thuis wilt spelen, verder is het gewoon een kinderconsole.
PS3 en 360 zijn beter voor de singleplayers en voor de online multiplayers.
Dat kan ook prima met de 360, een headset en Gears of Warquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
De enige conclusie is dus dat de Wii de huisconsole van BoF is. Immers, we spelen niet serieus, we drinken liever met elkaar bier en spelen af en toe samen een spelletje![]()
Tis wel duidelijk dat jij nog nooit op een echte BoF meet bent geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Dat kan ook prima met de 360, een headset en Gears of War.
En jij weet hoe ik ben op Xbox Live! enzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis wel duidelijk dat jij nog nooit op een echte BoF meet bent geweest![]()
Onwetende
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
En jij weet hoe ik ben op Xbox Live! enzo?
zuchtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij weet hoe ik ben op Xbox Live! enzo?
Het is ook wel logisch dat het in het echt anders isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
zucht
Ferdi leg het r even uit
op teamspeak zijn wij ook leuk en geweldig
maar in het echie nog veul leuker!
Vooral jij, jij maakt vaak een spetterende entree!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Sickert het volgende:
op teamspeak zijn wij ook leuk en geweldig
maar in het echie nog veul leuker!
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan ook prima met de 360, een headset en Gears of War.
Nietwaar Viro?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral jij, jij maakt vaak een spetterende entree!
We mogen van onze leider alleen als hij er ook bij isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet elke avond in de kroeg hangen met zijn allen?
Want dan gaat tie pas aan het werk omdat de deadline aan het aflopen is en er niemand naar huis mag als het pas af is..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
We mogen van onze leider alleen als hij er ook bij isHij is alleen veels te druk met businesstrips naar Spanje, squashen onder werktijd, lenzen uitzoeken en dat soort gedoe. Daardoor heeft hij 's avonds geen tijd om bier te drinken
![]()
Ik had het over exlusives... En Dirt, Assasins creed en GTA IV... komen ook op de PS3... En GT5 kan niet tippen aan forza?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom op zeg
Die games kunnen toch echt niet tippen aan Colin McRae Dirt, Forza 2, Gears of War.... en al helemaal niet aan de games die dit jaar nog uitkomen op de 360 zoals Assasin's Creed, GTA IV, Halo 3 e.a.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
We mogen van onze leider alleen als hij er ook bij isHij is alleen veels te druk met businesstrips naar Spanje, squashen onder werktijd, lenzen uitzoeken en dat soort gedoe. Daardoor heeft hij 's avonds geen tijd om bier te drinken
![]()
Heb ik ze afgericht of nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Want dan gaat tie pas aan het werk omdat de deadline aan het aflopen is en er niemand naar huis mag als het pas af is..
Als je dat al mooi vind, vind je dit helemaal fantastischquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik had het over exlusives... En Dirt, Assasins creed en GTA IV... komen ook op de PS3... En GT5 kan niet tippen aan forza?
[afbeelding]
Gears of Warquote:
Ik denk stiekem ook wel dat ik meer zou spelen met een Xdoos dan met een Wii maar goed ach de Wii is gewoon super geinig en met beperkt budget het eerste wat mogelijk isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef jpjedi het volgende:
WII is grappig inderdaad met meerdere mensen..
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nadeel van de Xbox 360 of PS3 is dat je minstens wel een LCD TV nodjg hebt....
Ik doe met Viro co-op en dat is echt dikke pwnagequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gears of War
Laatst online gespeeld: 30-7-2007
Ik speel de laatste tijd heel af en toe de SP. Ik heb de achievements nog niet van Insane.
http://www.gametrailers.com/player/21612.htmlquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:11 schreef Sickert het volgende:
idd
tot dat de xbox 360 kwam
had ik alle consoles
van de zogenaamde next gen (en dat is voor mij de wii ook)
heb ik alleen de Wii
en wacht ik de vorderingen van de ps3 af aangezien daar MGS op uit komten ik een superduper mgs fan ben
i knowquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/21612.html
Ben ik mee bezigquote:
die hoef je dus niet te gelovenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Slecht nieuws voor de mensen met een nieuwe pc, althans als we Mark Rein moeten geloven.
http://life.tweakers.net/(...)-pc-games-markt.html
Rob van Somerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:58 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
behalve naar radio veronica luisteren![]()
Dat hoeft niet, maar als ik hem wel geloof kan ik weer 1500 euro besparen, anders moet ik namelijk wel een nieuwe pc kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die hoef je dus niet te geloven![]()
Mgs ruledquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net dat filmpje gekeken van MGS, ziet er wel aardig uit, maar begrijp er werkelijk helemaal niks. Bij voorbaat kut spel voor mij. Heb een hekel aan sequels, waarbij je kennis van de vorige nodig hebt om het te snappen.
I hate youquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sam Fisher ownt Solid Snake big time!
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey, wat is er mis met een fiat panda??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja
en een Prius is stoerder dan een fiat panda![]()
dag frankie
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met een fiat panda??
Hoe de fuck is Sam Fisher???quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien bedoeld die wel freddi fish..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe de fuck is Sam Fisher???
Is dat die van Seriues Sam, want die owned hard
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
sorry dat ik een lieve panda in het gesprek moest betrekken
maar als je Sam visser met Solid Snake gaat vergelijken en dan zeggen dat Sammetje beter is
Ooh, die heb ik hier ook nog in de verpakking zitten..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sam speelt de hoofdrol in splintercell
Heb een hekel aan dat soort spellen, ik wil niet sluipen. Ik wil gewoon iedereen kapot schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sam speelt de hoofdrol in splintercell
dan is MGS een spel voor jouquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb een hekel aan dat soort spellen, ik wil niet sluipen. Ik wil gewoon iedereen kapot schieten.
Enige spel wat ik echt heel veel heb gedaan was Project IGI, dat vond ik echt gaaf.
Eerst voorzichtig naar binnen sluipen en je missie uitvoeren en daarna het alarm aflaten gaan en oneindig veel mannetjes kapot schieten![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
Baus? yvonne stuurt het vandaag op. En jullie hebben nog een foto tegoed en dat zou ze niet vergeten.
Je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:31 schreef ursel het volgende:
[..]Dat is Frank. Het leuke van alles is dat die het nog serieus bedoeld ook..
Maar het is zo leuk om jou onwijs als een zwaar volhardend principieel mannetje serieus te nemen, en dat weer te koppelen aan ambtenaren en geitenwollensokken auto'squote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk om jou onwijs als een zwaar volhardend principieel mannetje serieus te nemen, en dat weer te koppelen aan ambtenaren en geitenwollensokken auto's![]()
![]()
![]()
moet je kijken wat voor een... je post hier zowat 24/7....zelfs een kind van 4 en 16jaar kunnen amtenaar spelen... beetje in politie auto rijde en jochies van 10jaar aanhouden vanwege verboden te fietsen op een plein terwijl ze de oudjes door laten fietsenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb in ieder geval een vaste baan
Als we toch gaan beginnen....
ik heb ook nog eens een echte baanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb in ieder geval een vaste baan
Vastgeroest op een stoel jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik heb in ieder geval een vaste baan
IGI! Im Goning In! Heb ik zelfs nog origineel gehad... Ligt denk ik nog wel ergens... Vet veel wapens ook te kiezen in IGI... O wacht ik had IGI2...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb een hekel aan dat soort spellen, ik wil niet sluipen. Ik wil gewoon iedereen kapot schieten.
Enige spel wat ik echt heel veel heb gedaan was Project IGI, dat vond ik echt gaaf.
Eerst voorzichtig naar binnen sluipen en je missie uitvoeren en daarna het alarm aflaten gaan en oneindig veel mannetjes kapot schieten![]()
Heldtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Vastgeroest op een stoel jaBeetje Fokken en darten van ellende
Ik maak nog eens wat mee en zie het leven, de maatschappij, de wereld van diverse kanten
![]()
Van magazijnmedewerker, floormanager tot intercedent en van vuilnisman, hovenier tot mobiel surveillant en evenementen beveiliger + de rest![]()
Zo ben ik ook nog nettenmaker geweest, dat is een ambachtMijn specialisatie was helikopternetten maken
![]()
En nu werk ik dus in een verffabriek, contractje komt wel goed en ik ben ook wel van plan om hier lang te blijven werkenHard op weg om "verfvakman" te worden, ook een ambacht
![]()
Zo doe ik vandaag de dag meer dan alleen maar tappen, stickeren of blikken in dozen doen etc.. Ik sta de afgelopen 2 weken lekker sierpleisters te maken.![]()
![]()
quote:
Laten we het hopen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga er maar van uit dat die spelfout opzettelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |