Echt het zou me niets boeien..gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Een beetje werkervaring is idd niet zo'n probleem maar 5 tot 10 jaar werkervaring met leidinggevende functie is weer het andere uiterste
Mogguh..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Een beetje werkervaring is idd niet zo'n probleem maar 5 tot 10 jaar werkervaring met leidinggevende functie is weer het andere uiterste
Maar als ze echt 5-10 jaar ervaring zoeken, dan worden ze meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Echt het zou me niets boeien..gewoon doen.
Wij stellen ook van alles op als eis maar persoonlijkheid, leeftijd geven toch de doorslag. Bedrijven willen het onderste uit de kan maar echt veel serieuze sollicitaties krijg je vandaag de dag niet meer binnen op hoger niveau.
Ik nodig ze dan juist wel uit mits brief goed doet voorkomen. Kan altijd tegenvallen maar nooit geschoten is altijd mis. Ik wil best een poging wagen als ik een enthousiast iemand in die rol kan krijg voor de helft van het geld. Overheads laaghouden geldt overal...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar als ze echt 5-10 jaar ervaring zoeken, dan worden ze meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
@Ferdi: Overigens kan het nooit kwaad, aangezien ze je uiteindelijk toch wel uitnodigen voor een gesprek voor een andere vacature.
En je zou ook altijd nog een open sollicitatie kunnen doen.
Lies je moet dan wel met je eigen account inloggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:59 schreef jpjedi het volgende:
tvp
Ik denk dat we daarvoor even een poll moeten houden hier of we je wel een week kunnen missen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist een mailtje gekregen dat ze me weer een weekje naar Barcelona willen sturen in november, of ik daar akkoord mee ging![]()
![]()
Daarnaast, het kan nooit kwaad voor je eigen om een aantal sollicitatie gesprekken te hebben. Als ze je afwijzen kan je altijd informatie inwinnen waarom niet en wat je eventueel verkeerd gedaan zou hebben bij het gesprek. Zeker als je wat nerveus bent op dit soort gesprekken leer je vanzelf wel wat vertrouwen voor jezelf op te bouwen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar als ze echt 5-10 jaar ervaring zoeken, dan worden ze meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
@Ferdi: Overigens kan het nooit kwaad, aangezien ze je uiteindelijk toch wel uitnodigen voor een gesprek voor een andere vacature.
En je zou ook altijd nog een open sollicitatie kunnen doen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
Op de een of andere manier ben ik bij sollicitatiegesprekken nooit nerveus![]()
Presenteren wel, sollicitatiegesprekken niet. Das mooi meegenomen iig
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:59 schreef jpjedi het volgende:
tvp
Edit van JP:
Lies dit werkt niet als je ingelogd bent met mijn account.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat we daarvoor even een poll moeten houden hier of we je wel een week kunnen missen..
Ik stem in ieder geval tegen..![]()
Afhankelijk van het bier dat hij achterlaat zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat we daarvoor even een poll moeten houden hier of we je wel een week kunnen missen..
Ik stem in ieder geval tegen..![]()
Ik denk dat je beter kunt gokken op het bier dat hij meeneemt. Achterlaten zal die niet doen. Hij gaat niet eerder weg eer dat op is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhankelijk van het bier dat hij achterlaat zou ik zeggen.
Had 'm niet aan had je me even op xfire moeten zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
linker trigger indrukken, aimen en schieten maar. Dat is het geheim![]()
als je het lang genoeg speelt hoef je niet meer te aimen met linker trigger dan gaat het vanzelf![]()
K ben zometeen om 20.15 weer aan het gearen als je wilt kunnen we dan coop op afmaken dan heb je tenminste een paar achievements erbij![]()
![]()
Ja ik zit tegenwoordig niet meer achter me pc. Alleen maar op die van me broertje om te fokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Had 'm niet aan had je me even op xfire moeten zeggen![]()
Mooie banner nu!
[afbeelding]
Bier gaat eerst op natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kunt gokken op het bier dat hij meeneemt. Achterlaten zal die niet doen. Hij gaat niet eerder weg eer dat op is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
@ banner : dat is alyssa milano, hoe ikdat weet; ik ben een fan van haar![]()
[afbeelding]
Oh ik dacht zo:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik zit tegenwoordig niet meer achter me pc. Alleen maar op die van me broertje om te fokken.
@ banner : dat is alyssa milano, hoe ikdat weet; ik ben een fan van haar![]()
[afbeelding]
mail spelletje ff door, doe ik wel meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
Vanavond liefhebbers voor GRAW2 via Hamachi?
Hopen dat m'n derde gekocht DVD wel werkt
Jorrit, er ligt een pakketje voor je klaar!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mail spelletje ff door, doe ik wel mee![]()
Wat is dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oja, iemand kans om Miami Ink & LA Ink voor me te kopen?![]()
Dat er nog veel meer mogen volgenquote:
kopen is media op legale wijze aanschaffenquote:
Ik bedoelde wat is Miami Ink & LA Ink?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kopen is media op legale wijze aanschaffen![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Kom er aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit, er ligt een pakketje voor je klaar!
Adres is Gmail![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat is Miami Ink & LA Ink?
Je zou toch verwachten dat Frank dat wel zou wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Ah okey.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
vette series op volgens mij discovery over tattoo shop, vergelijkbaar met american choppers![]()
tik maar es in op google
http://www.play.com/DVD/D(...)eries-1/Product.htmlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
vette series op volgens mij discovery over tattoo shop, vergelijkbaar met american choppers![]()
tik maar es in op google
Kun je tegenwoordig ook al iets op Usenet kopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okey.
Seizoen 1 saat op Usenet...
drm vraag ik ook of iemand hier dat wil kopen......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okey.
Seizoen 1 saat op Usenet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |