ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef nietzman het volgende:
Godverdomme.
om als plaag de wereld naar zijn grootje te helpen, met onszelf erbij...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef Dangel het volgende:
Waarom zijn we hier op aarde?
dat is reden 2. we zijn de natuurramp die zo eens in de zoveel miljoen jaar 99% van het leven uitroeit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef teigan het volgende:
[..]
om als plaag de wereld naar zijn grootje te helpen, met onszelf erbij...
Sterkte...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef nietzman het volgende:
Ik werd wakker met de fijne mededeling dat de broer van m'n ex er 'uit is gestapt'.
dat is zwaar k*t om mee wakker te worden... Sterkte..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef nietzman het volgende:
Ik werd wakker met de fijne mededeling dat de broer van m'n ex er 'uit is gestapt'.
Oh jezus... deze keer lijkt een knuffel me wel op z'n plaats, maar dan een heel troostende. Sterkte lieverd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef nietzman het volgende:
Het is dus inmiddels duidelijk dat het niet om een misdrijf gaat?quote:
Het staat/stond in die ticker onderin, heb nog niet meegekregen dat ze het zelf behandelden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:38 schreef nietzman het volgende:
Oud grachtenpand ja. Even checken. Wat hadden ze te zeggen?
Ik zit nu halfbevroren druiven te eten, bla!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:52 schreef teigan het volgende:
Misschien leek ik langer door mijn kleding oid...
Maakt ook verder niet uit..
ik ben ook weer thuis, en ik ga zo maar fijn aan de studie
ja huh, tekenen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben een beetje dovig. Nieuw hoortoestel enzo en dat moet nog even goed afgesteld worden. Maar ik heb wel twee mooie boeken gekocht bij Boekenvoordeel. Eén over digitale fotografie en één over tekenen. Hehe, ik zag Tangarine zo kijken van "huh, tekenen? daar heb ik jou nog niet eerder over gehoord"
.
kochten jullie je besjes bij dat ene kraampje waar jullie stonden? Daar waren ze duurder dan bij een ander kraampje, hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zit nu halfbevroren druiven te eten, bla!
Veel succes met studeren
ik heb eigenlijk meer zin om met een kilo chocola onder de dekens te gaan liggen en een potje te janken..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zit nu halfbevroren druiven te eten, bla!
Veel succes met studeren
I'm full of surprisesquote:
PGOO. Is dat geen onderzoeksvoorstel voor een promotie-onderzoek?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk meer zin om met een kilo chocola onder de dekens te gaan liggen en een potje te janken..
Maarja, daar komt mijn PGOO niet mee af...
ze waren ergens anders goedkoper, maar ik vond ze er hier beter uitzien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kochten jullie je besjes bij dat ene kraampje waar jullie stonden? Daar waren ze duurder dan bij een ander kraampje, hoor. Ik heb 2 doosjes gekocht voor 1,75 per doosje
. Zo even wat eten
.
Ik vond het iig wel heel leuk daarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat Groninger Stripmuseum, is dat wat? Of is dat echt voor kinderen?
En sterkte, nietzman.
In mn vader zn hobbykamer is meer te zien dan in dat museum. Maar als je een grote Sylvester (de uitgeverij) fan bent, kan het leuk zijn ivm de shop.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat Groninger Stripmuseum, is dat wat? Of is dat echt voor kinderen?
En sterkte, nietzman.
Ah, oké. Wat vond je er zo leuk aan?quote:
WTFquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik nog 650 euro krijg van m'n bijbaantje (moderaten van een forum voor scholieren). Straks even aan mijn moeder mailen, want die loopt constant te zeuren dat ik had moeten gaan werken in de zomer, want dan had ik geld kunnen verdienen etc. Nou ik zit niet echt krap bij kas dus de komende tijd, dat is wel duidelijk.
Hmm, dat klinkt weer wat minder. Ik ga wel even op zoek naar een site van ze. Bedankt allemaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef Dangel het volgende:
In mn vader zn hobbykamer is meer te zien dan in dat museum. Maar als je een grote Sylvester (de uitgeverij) fan bent, kan het leuk zijn ivm de shop.
Ik heb nog nooit zo weinig op mn rekening gehad als nu en dan moet ik ook nog op vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik nog 650 euro krijg van m'n bijbaantje (moderaten van een forum voor scholieren). Straks even aan mijn moeder mailen, want die loopt constant te zeuren dat ik had moeten gaan werken in de zomer, want dan had ik geld kunnen verdienen etc. Nou ik zit niet echt krap bij kas dus de komende tijd, dat is wel duidelijk.
t bezoek aan dat museum heeft me wel een geniaal ONZ topic opgeleverd, over schalulleke die zichzelf vingert. Is hgeloof ik nog een TTT geworden of zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt weer wat minder. Ik ga wel even op zoek naar een site van ze. Bedankt allemaal.
hm, ik weet ineens wat ik nou vergeten ben te halen....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:20 schreef Dangel het volgende:
na het rubbertjes tellen ben ik nu toegekomen aan het plaatjes tellen
vandaag goddank wat rustiger dan gister dus.
plaatjes voor in de schirften van je leerlingen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
[..]
hm, ik weet ineens wat ik nou vergeten ben te halen....
truckstar festival hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
3, 4 & 5 augustus wordt lekker druk maar oh-zo leuk
3 augustus - Castlefest
4 augustus - Canal Parade =D
5 augustus - Lezing over ws fairycraft *0* door iemand die ik ken in de Godinnentempel
Dat ben je diep van binnen altijd toch al geweest?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben 3 augustus ws een middeleeuws boerinnetje![]()
wat ben jij toch altijd onheumig grappigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat ben je diep van binnen altijd toch al geweest?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat ben je diep van binnen altijd toch al geweest?
OEH TOFquote:
Jij hebt humor wil je zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
wat ben jij toch altijd onheumig grappig
Doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Met diepzinnige gesprekken zeggen ze dan nog. Ik zou bijna de TT veranderen.
Nee hoor, meer een reactie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whahaha, daar heb je hem even goed mee teruggepakt.![]()
!! !!!!!
Nee!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Met diepzinnige gesprekken zeggen ze dan nog. Ik zou bijna de TT veranderen.
daar ga je toch niet serieus mee de straat op? Of is dat voor dat middeleeuws boerenmeisje-kostuum? Moet je wel de kleuren uit je haar wassen en de piercings uitdoen, want die hadden ze toen nog nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand een idee waar ze (het liefst bruin) schortjes verkopen?
Zeg maar, voor op lange rokken/jurken?
http://www.drachenhort.com/catalog/product_info.php?cPath=46_77&products_id=1187
Zeg maar zoietsMaar dan niet in het blauw en zulks.
Tuurlijk ga ik daar niet serieus mee de straat op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar ga je toch niet serieus mee de straat op? Of is dat voor dat middeleeuws boerenmeisje-kostuum? Moet je wel de kleuren uit je haar wassen en de piercings uitdoen, want die hadden ze toen nog niet.
Van Lenneplaan is hier heul dichtbijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef teigan het volgende:
http://www.nu.nl/news/116(...)ld_in_Groningen.html
Zelfs postbodes zijn niet meer veilig hier...
eigenwijze meisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik daar niet serieus mee de straat op.
Beetje toevallig ook he, dat ik het de hele tijd heb over boerinnen en dat ik nu nét toevallig een site met middeleeuwse kleding tevoorschijn toverdoh
Ik heb al bijna geen kleur in mn haar meeren die piercings houd ik lekker in wat jij dr ook van zegt.
Leuk ben ik toch, he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eigenwijze meisjes.
?
Oh nee, daar doe ik niet aan.
Lezen Viking, het is een hoax....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Viking84 het volgende:
*sleept dozen tissues aan:
Till Lindemann stapt uit Rammstein![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Lezen Viking, het is een hoax....
Hij blijft gewoon hoor!
het hele topic even doorlezen voordat je post helpt ook meestal wel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja, ik zag het net ook. Ik moet voortaan eerst eens betrouwbare bronnen zoeken en niet meteen alles geloven wat ik lees
.
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Lezen Viking, het is een hoax....
Hij blijft gewoon hoor!
bij het volgende concert samen gaan? Ik heb een hekel aan om alleen naar concerten te gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel geweest!
quote:July 19, 2007
COUNTERSTATEMENT REF. „TILL LINDEMANN LEAVES RAMMSTEIN“Since the rumour did alarm people that Till Lindemann would leave Rammstein after the release of the upcoming album, we are pleased to inform you that after consulting Rammstein manager Emanuel Fialik, the so-called news turns out being a fake.
„Neither Till Lindemann nor another band member plans to leave Rammstein. The band is currently working on the next album and is in an excellent mood. As the greed for news is the actual doping in cycling, this 'news' is only serving those who spread the same. Though the world knows now that EnEsch has moved to Berlin, even the poor EnEsch was shocked by the outlook to have to step into Till Lindemanns footsteps. I hope he and the fans of the band will recover soon from this false report.“
Sure. Je mag meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
bij het volgende concert samen gaan? Ik heb een hekel aan om alleen naar concerten te gaan![]()
gutquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Rammstein fan meldt zich![]()
En woonde ik maar in Groningen *zucht* kon ik bij vriendinnen even een kopje koffie doen en me niet zo zielig voelen.
Ik heb ze op Pinkpop gezien in 2002, en twee weken erna in Gelredome, met mijn broertje samen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik was bij het laatste concert in de Ahoy. Teigan was er in 2002 zeker ook bij? Toen had ik ook kaartjes, maar toen zou ik met mijn (laatste) vriend en toen ging het uit, dus toen had ik geen zin meer om nog met hem te gaan en hebben we de kaartjes maar verkocht.
*kijkt om zich heen wie Isabeau bedoeld zou hebben*.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Mannen![]()
Maar eh, ben jij een beetje een lekker ding?
Tangarine zit met een ander meisje in z'n hoofd atm (maar dat had je ongetwijfeld al vernomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef teigan het volgende:
kgeloof dat ze mannen even zat is..
Anders hadden we haar nog wel aan tangarine kunnen koppelen...
vrouwen zijn kattenkoppen, dus dat wil je niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is een relatie met een vrouw veel leuker![]()
nee, eigenlijk wist ik dat nog niet, vertel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tangarine zit met een ander meisje in z'n hoofd atm (maar dat had je ongetwijfeld al vernomen).
oh pulease!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
nee, eigenlijk wist ik dat nog niet, vertel..
die uitspraak heb jij iets te vaak gehoord de laatste weken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh pulease!ik wil het niet meer horen!
Ik denk dat hij dat liever zelf doet danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, eigenlijk wist ik dat nog niet, vertel..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sure. Je mag mee. Mark zal ook wel mee gaan, maar jij mag ook mee, hoor. Alleen moeten gaan = zielig
. Ik hoop dat ze volgend jaar oid weer eens komen
.
Hoi Isaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef teigan het volgende:
Of een van de andere vrijgezelle mannen uit dit topic natuurlijk..
ik hoor het vanzelf wel als hij er wat over kwijtwil neem ik aan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat liever zelf doet dan. Vraag hem er maar naar als hij terug is
. Dit weekend komt een meisje waar hij mee wil daten terug van Sicilië
.
Haha, jij ziet je kans schoon, zeker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoi IsaBen je nog blij met de paarse vrachtwagen die ik voor je gepost heb?
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, jij ziet je kans schoon, zeker?.
Er staat (of stond?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
UiteraardMeteen ff FoBo gecheked en alles
![]()
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat (of stond?) ergens in één van de dieetclubtopics ook nog zo'n schattige foto van Isa met cheerleaderstaartjes
![]()
![]()
.
Nee, dan word ik doodgemept door haarquote:
als ik Isa was zou ik nu dus gelijk zorgen voor stond..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat (of stond?) ergens in één van de dieetclubtopics ook nog zo'n schattige foto van Isa met cheerleaderstaartjes
![]()
![]()
.
Hoe ga ik dat aan mn baas verantwoorden als ik betrapt word?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan word ik doodgemept door haar. Mag ze zelf gaan geven
. Of als je hem heel erg graag wilt zien, ga je al die oude dieetclubtopics doorspitten. Als je daar geen zin in hebt, wil je niet graag genoeg
![]()
.
hij is wel cute, iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
[..]
als ik Isa was zou ik nu dus gelijk zorgen voor stond..
Hoge pet heb je van me opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
[..]
als ik Isa was zou ik nu dus gelijk zorgen voor stond..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:04 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoge pet heb je van me op
En dan nog, bij gratis providers kun je je fotso niet weghalen, en ik kan edit geschiedenis zien
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Beetje misbruik maken van je voorrechten als mod!.
Daar heb je absoluut gelijk in. Sommige dingen wil je inderdaad niet weten. Maar forumposts welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef teigan het volgende:
Misschien moet je ook niet alles willen weten... Word je uiteindelijk ook niet gelukkig van denk ik..
Geen zelfmoord, maar gestikt in het touwtje van z'n slaapzak. Ik ga m'n slaapzak even verbranden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef nietzman het volgende:
Het onderzoek loopt nog, er schijnen nog wat vraagtekens te zijn.
wat bizarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geen zelfmoord, maar gestikt in het touwtje van z'n slaapzak. Ik ga m'n slaapzak even verbranden.
heel bizar ja... Zit me af te vragen hoe je dat doet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geen zelfmoord, maar gestikt in het touwtje van z'n slaapzak. Ik ga m'n slaapzak even verbranden.
Ontdek je wel eens sappige dingen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:06 schreef Dangel het volgende:
Ik zou echt niet meer zonder editgeschiedenis kunnenIk ben echt TE nieuwsgierig
![]()
Dat zeg jij...... Ik vind dat het best meevalt..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Die 'cheerleader' foto is afschuwelijkIk sta sowieso altijd vreselijk op foto's haha.
damnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ontdek je wel eens sappige dingen dan?
Het heeft vast geen zin om naar een naam te vragen he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaDingen die jou wildste dromen te boven gaan. Zoals een naaktfoto van één van de mooiste FOK!sters die ik ken
Niet iemand uit het Groningen topic iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het heeft vast geen zin om naar een naam te vragen he?
Lief van je om te zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef teigan het volgende:
Dat zeg jij...... Ik vind dat het best meevalt..
behalve als je op een vliegend tapijt zit dan toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief van je om te zeggenMaar ik vind mezelf altijd raar op foto's staan. En ik vind mezelf dan al snel lelijk op foto's
Op film val ik dan weer reuze mee, dan denk ik regelmatig 'hey, leuke meid!'
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:07 schreef teigan het volgende:
behalve als je op een vliegend tapijt zit dan toch?
We hebben zelf het bed al gedeeld hè..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, we kennen elkaar al een paar jaar irl![]()
Is dat ook een vervoersmiddel, de sauna?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:11 schreef teigan het volgende:
(knip) zit je regelmatig met elkaar in de trein/auto/sauna
ik weet het eigenlijk niet, zouden die er zijn? Lijkt me wel wat, in de sauna over de snelweg scheuren...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat ook een vervoersmiddel, de sauna?![]()
Kom je wel relaxt aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
ik weet het eigenlijk niet, zouden die er zijn? Lijkt me wel wat, in de sauna over de snelweg scheuren...
Wat een dramatische entree, meis!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
geloof me, als je de lelijkheid van mn huidige interieur aanschouwt, wil je dat ECHTquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef Isabeau het volgende:
oeh, sexy, het plaatje wordt steeds verleidelijkerAuto-interieur vervangen, altijd al eens willen doen.
Ja he?quote:
Alles goed? Voel je je nog een beetje begeerd en hoe is het met je roze haar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja he?
Ik voel me niet begeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles goed? Voel je je nog een beetje begeerd en hoe is het met je roze haar?
Wat een vreselijk leuk rokje!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Kijk dan hoe lelijk die stoelen zijn
(de ChipsZak. die er op zit is WEL weer erg mooi.. maar ja...)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG ER ZIT DNA VAN CHIPSZAK OP MN STOEL IK KAN JE KLONEN!
Ahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijk leuk rokje!!![]()
(geen vrouw die naar bekleding kijkt, heus)
Hoe kan zo'n mooie vrouw als jij zich nou niet begeerd voelen! En dat roze was wel keivet eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me niet begeerd![]()
En mn roze haar is er bijna uit.
Pfftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n mooie vrouw als jij zich nou niet begeerd voelen! En dat roze was wel keivet eigenlijkAlhoewel, als ik naar bovenstaande foto kijk is het er aardig uit idd.
ik kijk er wel naar, en ik ben verwijfd, en het stoort mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijk leuk rokje!!![]()
(geen vrouw die naar bekleding kijkt, heus)
dan waren mn andere bijrijders gewoon te zwaar, want ik heb Tineke er geloof ikook nog nooit over gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Nooit wat van gemerkt.
euh, je bent de op een na laatste die daar heeft egzeten, zaterdag nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Maarja.
Tis dan ook heel lang geleden dat ik daar gezeten heb.
Ik heb het wel paars gehad, maar daarvoor was het al rood en groen geweest, die groen had eigenlijk blauw moeten zijn trouwensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja.
Dat is wat iedereen altijd zegt.
En dat is ook gelijk het punt.
Als mensen hun haar voor het eerst verven is het altijd paars.
Echt iedereen die zn haar vaag kleurt doet het bijna altijd paars
Helemaal geen zin in.
Tkomt vást wel een x aan bod, maar nu nog niet![]()
oh fuck nee das waar ook. sebasser wel, op de terugweg was mn auto opgedroogdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Zaterdag zit ik niet op die stoel.
voorin is ze soms nat ja. vandaag ook weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Was hij nat dan?
Ook niets van gemerkt.
MaarjaIk zal dr toch nooit meer inzitten dus
. Weheh.
maok?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef teigan het volgende:
Weet iemand eigenlijk een goed adresje waar je je spijkerbroek korter kan laten maken?
De hoezen zijn los, je mag ze hebben als je wilt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef maok het volgende:
In vind die bekleding nog niet eens zo lelijk, mijn auto heeft pas lelijke bekleding
[afbeelding]
Grijs met witte en groene friebeltjes, die van jou past tenminste nog bij de kleur van de auto.
Ik dnek dat je van mij niet een hoeft? Als ik ongelijk heb, ben je welkomquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja hoi![]()
Mag ik een knuffel van iemand wantik voel me best bagger
![]()
Maar ik ga wel zo etenlals.
* maok geeft ChipsZak. ook een knuffelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja hoi![]()
Mag ik een knuffel van iemand wantik voel me best bagger
![]()
Maar ik ga wel zo etenlals.
nee dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hoezen zijn los, je mag ze hebben als je wilt?
Maar ze zijn best leuk, ze zijn alleen een beetje wanabe 'mijn auto doet mee met racewedstrijden' en ik heb liever bloemetjes ofzo.quote:
mag ik er bij vermelden dat het er al in zat bij de vorige 3 eigenaren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:05 schreef maok het volgende:
[..]
Maar ze zijn best leuk, ze zijn alleen een beetje wanabe 'mijn auto doet mee met racewedstrijden' en ik heb liever bloemetjes ofzo.![]()
Oh.Mijn eerste "gekke kleur" was knalrozequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja.
Dat is wat iedereen altijd zegt.
En dat is ook gelijk het punt.
Als mensen hun haar voor het eerst verven is het altijd paars.
Echt iedereen die zn haar vaag kleurt doet het bijna altijd paars
Helemaal geen zin in.
Tkomt vást wel een x aan bod, maar nu nog niet![]()
Prachtigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
There must be something worth living for,
There must be something worth trying for,
Even some things worth dying for,
And if one man can stand tall,
There must be some hope for us all,
Somewhere, somewhere in the spirit of man.
kijk ik dagelijks tegenwoordigquote:
Je bedoelt die Tom Cruise film?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
kijk ik dagelijks tegenwoordigof twee keer per dag
Nee, die moet dood, die film.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt die Tom Cruise film?Met die vreselijk irritante Dakota Fanning?
![]()
Ah, gelukkig vond jij de film ook niet goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, die moet dood, die film.
De MusicalJeff Wayne
Ik dacht eerder dat t andersom was. .quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat je van mij niet een hoeft? Als ik ongelijk heb, ben je welkom
Ik heb m op DVD uit de aanbieding gekocht, 10 DVDs voor 25 euro, en ik had er 9quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, gelukkig vond jij de film ook niet goed![]()
Dan denk je dat verkeerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat t andersom was. .![]()
ja, het is maar net wat je erachter zoekt, maar er zitten geen spannende verhalen achter verder hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, ben ik weer.
Normaal vind ik alles wat er gezegd is niet zo interessant, maar nu kwam er zelfs een glimlach om m'n lippen. Teigan en Isabeau die samen het bed gedeeld hebben?.
Ik ga even naar de suup. Doei.
Ja, ik ken het.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ken je dat?
Dat je naar de wc moet maar geen zin hebt om op te staan?
Dat heb ik nu dus.
lach je mij nou uit?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef RickoKun het volgende:
je moet ook geen plannen maken maar gewoon keihard batsen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lach je mij nou uit?.
Uit protest zet ik vandaag bij al mijn post een boze PI [afbeelding]
wordt lastig als je niet weet waar ze woont etc. Anders zou ik d'r batsen ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef RickoKun het volgende:
je moet ook geen plannen maken maar gewoon keihard batsen.
zielig zitten zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik verveel me de tering
wat doen normale mensn p een dinsdagavond?
Wrijf het er nog maar eens in.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ga een grappig boek lezen.
Ohnee. Die was je hier vergeten en nu zit Sebasser er aan vast.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ga een grappig boek lezen.
Ohnee. Die was je hier vergeten en nu zit Sebasser er aan vast.
Nou, ik wens je veel plezier h0r.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag wel aan Tineke of ik Harry Potter mag lenen.
Ik ben bang dat dat ook nooit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaaa
Ik heb hier een goed boek liggen, maar die krijg je (nog) niet!! !
Ben nog niet klaar.
Bang?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat ook nooit zal gebeuren.
ik las mijn kontje is korter dan..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
mn lontje is korter dan mn tenen op dit moment
ik kan je 0.5 en 0.8 millimeter lasdraad, lasglazen, en verschillende maten lasmonden leveren.quote:
Die was al Game overtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bang?
Wees maar niet bang h0r.
Lana craft komt je wel helpen.
Whehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=42PVeMysrsI
Waarom heb ik dit telkens in mn hoofd![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=4PMLcspJHroquote:
ja maja, ik ga niet naar Amsterdam morgen, dus hoef ik Autumn ook niet meerquote:
En je gaat ook al niet mee naar Kopvrnicequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maja, ik ga niet naar Amsterdam morgen, dus hoef ik Autumn ook niet meer.
Ik weet niet eens hoe ik het moet uitsprekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je gaat ook al niet mee naar Kopvrnice
Ik zou je de uitspraak onderweg kunnen leren. En ik ben wat gewend qua lastige vrouwen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik het moet uitspreken. En dat ik niet mee ga is voor je eigen bestwil
.
Eujquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ken het.
En ik heb met Paladijn in één bed gelegen
Keulen was desalnettemin puiker, kondne we de bedden uit elkaar schuivenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euj
Had Bo maar niet twee honeymoon suite's in dat bom-hotel te Keulen moeten bestellen
Gelukkig zaten er wel twee matrassen in, dus de avond is kuisch verlopen.
Daar heb je ouders voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef Viking84 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met katten op vakantie? Ik zou eigenlijk nog een weekje weg willen. Naar Parijs ofzo, maar ik zit met Taco en Janneke. M'n ouders willen ze niet, Marks moeder woont te ver weg, de buren zien we nooit, kattenoppasservice en pension vind ik ook niks en ze zijn maar de hele dag alleen etc. Bleh.
Ik ben heul geen relusertquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Eindleijk eens die andere Fryske relusert ontmoeten.
dan ben ik allang geplet door die gastquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Alex komt hier morgen. Proberen mij over te halen mee te gaan naar Tsjechië
.
maakt me nog geen relusert. Ik heb gewoon gelijk en die modjes hebben t misquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt twee keer zoveel notes als mij schat
24?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt twee keer zoveel notes als mij schat
Isa dacht dat jij het vriendinnetje van Do2 was, nadat ze je had ontmoet in het Noorderplantsoen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat weet jij dat ik niet weet?
ik dacht 12 ofzo, maar kan ook 4 zijn, ik heb idd geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neen. jij weet heul niet eens hoeveel notes ik heb!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Isa dacht dat jij het vriendinnetje van Do2 bent, nadat ze je had ontmoet in het Noorderplantsoen.
wiewaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef RickoKun het volgende:
zal wel een lekker verregende bende wezen nu
Oh.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Isa dacht dat jij het vriendinnetje van Do2 was, nadat ze je had ontmoet in het Noorderplantsoen.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf roflselpantoffels, HIER WEL ZOMG!1111EINS!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |