Tuurlijk ga ik daar niet serieus mee de straat op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar ga je toch niet serieus mee de straat op? Of is dat voor dat middeleeuws boerenmeisje-kostuum? Moet je wel de kleuren uit je haar wassen en de piercings uitdoen, want die hadden ze toen nog niet.
Van Lenneplaan is hier heul dichtbijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef teigan het volgende:
http://www.nu.nl/news/116(...)ld_in_Groningen.html
Zelfs postbodes zijn niet meer veilig hier...
eigenwijze meisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik daar niet serieus mee de straat op.
Beetje toevallig ook he, dat ik het de hele tijd heb over boerinnen en dat ik nu nét toevallig een site met middeleeuwse kleding tevoorschijn toverdoh
Ik heb al bijna geen kleur in mn haar meeren die piercings houd ik lekker in wat jij dr ook van zegt.
Leuk ben ik toch, he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eigenwijze meisjes.
?
Oh nee, daar doe ik niet aan.
Lezen Viking, het is een hoax....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Viking84 het volgende:
*sleept dozen tissues aan:
Till Lindemann stapt uit Rammstein![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Lezen Viking, het is een hoax....
Hij blijft gewoon hoor!
het hele topic even doorlezen voordat je post helpt ook meestal wel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja, ik zag het net ook. Ik moet voortaan eerst eens betrouwbare bronnen zoeken en niet meteen alles geloven wat ik lees
.
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Lezen Viking, het is een hoax....
Hij blijft gewoon hoor!
bij het volgende concert samen gaan? Ik heb een hekel aan om alleen naar concerten te gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel geweest!
quote:July 19, 2007
COUNTERSTATEMENT REF. „TILL LINDEMANN LEAVES RAMMSTEIN“Since the rumour did alarm people that Till Lindemann would leave Rammstein after the release of the upcoming album, we are pleased to inform you that after consulting Rammstein manager Emanuel Fialik, the so-called news turns out being a fake.
„Neither Till Lindemann nor another band member plans to leave Rammstein. The band is currently working on the next album and is in an excellent mood. As the greed for news is the actual doping in cycling, this 'news' is only serving those who spread the same. Though the world knows now that EnEsch has moved to Berlin, even the poor EnEsch was shocked by the outlook to have to step into Till Lindemanns footsteps. I hope he and the fans of the band will recover soon from this false report.“
Sure. Je mag meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
bij het volgende concert samen gaan? Ik heb een hekel aan om alleen naar concerten te gaan![]()
gutquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Rammstein fan meldt zich![]()
En woonde ik maar in Groningen *zucht* kon ik bij vriendinnen even een kopje koffie doen en me niet zo zielig voelen.
Ik heb ze op Pinkpop gezien in 2002, en twee weken erna in Gelredome, met mijn broertje samen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik was bij het laatste concert in de Ahoy. Teigan was er in 2002 zeker ook bij? Toen had ik ook kaartjes, maar toen zou ik met mijn (laatste) vriend en toen ging het uit, dus toen had ik geen zin meer om nog met hem te gaan en hebben we de kaartjes maar verkocht.
*kijkt om zich heen wie Isabeau bedoeld zou hebben*.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Mannen![]()
Maar eh, ben jij een beetje een lekker ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |