Tangarine zit met een ander meisje in z'n hoofd atm (maar dat had je ongetwijfeld al vernomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef teigan het volgende:
kgeloof dat ze mannen even zat is..
Anders hadden we haar nog wel aan tangarine kunnen koppelen...
vrouwen zijn kattenkoppen, dus dat wil je niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is een relatie met een vrouw veel leuker![]()
nee, eigenlijk wist ik dat nog niet, vertel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tangarine zit met een ander meisje in z'n hoofd atm (maar dat had je ongetwijfeld al vernomen).
oh pulease!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
nee, eigenlijk wist ik dat nog niet, vertel..
die uitspraak heb jij iets te vaak gehoord de laatste weken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh pulease!ik wil het niet meer horen!
Ik denk dat hij dat liever zelf doet danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, eigenlijk wist ik dat nog niet, vertel..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sure. Je mag mee. Mark zal ook wel mee gaan, maar jij mag ook mee, hoor. Alleen moeten gaan = zielig
. Ik hoop dat ze volgend jaar oid weer eens komen
.
Hoi Isaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef teigan het volgende:
Of een van de andere vrijgezelle mannen uit dit topic natuurlijk..
ik hoor het vanzelf wel als hij er wat over kwijtwil neem ik aan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat liever zelf doet dan. Vraag hem er maar naar als hij terug is
. Dit weekend komt een meisje waar hij mee wil daten terug van Sicilië
.
Haha, jij ziet je kans schoon, zeker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoi IsaBen je nog blij met de paarse vrachtwagen die ik voor je gepost heb?
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, jij ziet je kans schoon, zeker?.
Er staat (of stond?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
UiteraardMeteen ff FoBo gecheked en alles
![]()
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat (of stond?) ergens in één van de dieetclubtopics ook nog zo'n schattige foto van Isa met cheerleaderstaartjes
![]()
![]()
.
Nee, dan word ik doodgemept door haarquote:
als ik Isa was zou ik nu dus gelijk zorgen voor stond..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat (of stond?) ergens in één van de dieetclubtopics ook nog zo'n schattige foto van Isa met cheerleaderstaartjes
![]()
![]()
.
Hoe ga ik dat aan mn baas verantwoorden als ik betrapt word?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan word ik doodgemept door haar. Mag ze zelf gaan geven
. Of als je hem heel erg graag wilt zien, ga je al die oude dieetclubtopics doorspitten. Als je daar geen zin in hebt, wil je niet graag genoeg
![]()
.
hij is wel cute, iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
[..]
als ik Isa was zou ik nu dus gelijk zorgen voor stond..
Hoge pet heb je van me opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
[..]
als ik Isa was zou ik nu dus gelijk zorgen voor stond..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:04 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoge pet heb je van me op
En dan nog, bij gratis providers kun je je fotso niet weghalen, en ik kan edit geschiedenis zien
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Beetje misbruik maken van je voorrechten als mod!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |