dan waren mn andere bijrijders gewoon te zwaar, want ik heb Tineke er geloof ikook nog nooit over gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Nooit wat van gemerkt.
euh, je bent de op een na laatste die daar heeft egzeten, zaterdag nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Maarja.
Tis dan ook heel lang geleden dat ik daar gezeten heb.
Ik heb het wel paars gehad, maar daarvoor was het al rood en groen geweest, die groen had eigenlijk blauw moeten zijn trouwensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja.
Dat is wat iedereen altijd zegt.
En dat is ook gelijk het punt.
Als mensen hun haar voor het eerst verven is het altijd paars.
Echt iedereen die zn haar vaag kleurt doet het bijna altijd paars
Helemaal geen zin in.
Tkomt vást wel een x aan bod, maar nu nog niet![]()
oh fuck nee das waar ook. sebasser wel, op de terugweg was mn auto opgedroogdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Zaterdag zit ik niet op die stoel.
voorin is ze soms nat ja. vandaag ook weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Was hij nat dan?
Ook niets van gemerkt.
MaarjaIk zal dr toch nooit meer inzitten dus
. Weheh.
maok?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef teigan het volgende:
Weet iemand eigenlijk een goed adresje waar je je spijkerbroek korter kan laten maken?
De hoezen zijn los, je mag ze hebben als je wilt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef maok het volgende:
In vind die bekleding nog niet eens zo lelijk, mijn auto heeft pas lelijke bekleding
[afbeelding]
Grijs met witte en groene friebeltjes, die van jou past tenminste nog bij de kleur van de auto.
Ik dnek dat je van mij niet een hoeft? Als ik ongelijk heb, ben je welkomquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja hoi![]()
Mag ik een knuffel van iemand wantik voel me best bagger
![]()
Maar ik ga wel zo etenlals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |