Wat een dramatische entree, meis!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
geloof me, als je de lelijkheid van mn huidige interieur aanschouwt, wil je dat ECHTquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef Isabeau het volgende:
oeh, sexy, het plaatje wordt steeds verleidelijkerAuto-interieur vervangen, altijd al eens willen doen.
Ja he?quote:
Alles goed? Voel je je nog een beetje begeerd en hoe is het met je roze haar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja he?
Ik voel me niet begeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles goed? Voel je je nog een beetje begeerd en hoe is het met je roze haar?
Wat een vreselijk leuk rokje!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Kijk dan hoe lelijk die stoelen zijn
(de ChipsZak. die er op zit is WEL weer erg mooi.. maar ja...)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG ER ZIT DNA VAN CHIPSZAK OP MN STOEL IK KAN JE KLONEN!
Ahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijk leuk rokje!!![]()
(geen vrouw die naar bekleding kijkt, heus)
Hoe kan zo'n mooie vrouw als jij zich nou niet begeerd voelen! En dat roze was wel keivet eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me niet begeerd![]()
En mn roze haar is er bijna uit.
Pfftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n mooie vrouw als jij zich nou niet begeerd voelen! En dat roze was wel keivet eigenlijkAlhoewel, als ik naar bovenstaande foto kijk is het er aardig uit idd.
ik kijk er wel naar, en ik ben verwijfd, en het stoort mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijk leuk rokje!!![]()
(geen vrouw die naar bekleding kijkt, heus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |