Ik zit nu halfbevroren druiven te eten, bla!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:52 schreef teigan het volgende:
Misschien leek ik langer door mijn kleding oid...
Maakt ook verder niet uit..
ik ben ook weer thuis, en ik ga zo maar fijn aan de studie
ja huh, tekenen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben een beetje dovig. Nieuw hoortoestel enzo en dat moet nog even goed afgesteld worden. Maar ik heb wel twee mooie boeken gekocht bij Boekenvoordeel. Eén over digitale fotografie en één over tekenen. Hehe, ik zag Tangarine zo kijken van "huh, tekenen? daar heb ik jou nog niet eerder over gehoord"
.
kochten jullie je besjes bij dat ene kraampje waar jullie stonden? Daar waren ze duurder dan bij een ander kraampje, hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zit nu halfbevroren druiven te eten, bla!
Veel succes met studeren
ik heb eigenlijk meer zin om met een kilo chocola onder de dekens te gaan liggen en een potje te janken..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zit nu halfbevroren druiven te eten, bla!
Veel succes met studeren
I'm full of surprisesquote:
PGOO. Is dat geen onderzoeksvoorstel voor een promotie-onderzoek?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk meer zin om met een kilo chocola onder de dekens te gaan liggen en een potje te janken..
Maarja, daar komt mijn PGOO niet mee af...
ze waren ergens anders goedkoper, maar ik vond ze er hier beter uitzien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kochten jullie je besjes bij dat ene kraampje waar jullie stonden? Daar waren ze duurder dan bij een ander kraampje, hoor. Ik heb 2 doosjes gekocht voor 1,75 per doosje
. Zo even wat eten
.
Ik vond het iig wel heel leuk daarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat Groninger Stripmuseum, is dat wat? Of is dat echt voor kinderen?
En sterkte, nietzman.
In mn vader zn hobbykamer is meer te zien dan in dat museum. Maar als je een grote Sylvester (de uitgeverij) fan bent, kan het leuk zijn ivm de shop.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat Groninger Stripmuseum, is dat wat? Of is dat echt voor kinderen?
En sterkte, nietzman.
Ah, oké. Wat vond je er zo leuk aan?quote:
WTFquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik nog 650 euro krijg van m'n bijbaantje (moderaten van een forum voor scholieren). Straks even aan mijn moeder mailen, want die loopt constant te zeuren dat ik had moeten gaan werken in de zomer, want dan had ik geld kunnen verdienen etc. Nou ik zit niet echt krap bij kas dus de komende tijd, dat is wel duidelijk.
Hmm, dat klinkt weer wat minder. Ik ga wel even op zoek naar een site van ze. Bedankt allemaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef Dangel het volgende:
In mn vader zn hobbykamer is meer te zien dan in dat museum. Maar als je een grote Sylvester (de uitgeverij) fan bent, kan het leuk zijn ivm de shop.
Ik heb nog nooit zo weinig op mn rekening gehad als nu en dan moet ik ook nog op vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik nog 650 euro krijg van m'n bijbaantje (moderaten van een forum voor scholieren). Straks even aan mijn moeder mailen, want die loopt constant te zeuren dat ik had moeten gaan werken in de zomer, want dan had ik geld kunnen verdienen etc. Nou ik zit niet echt krap bij kas dus de komende tijd, dat is wel duidelijk.
t bezoek aan dat museum heeft me wel een geniaal ONZ topic opgeleverd, over schalulleke die zichzelf vingert. Is hgeloof ik nog een TTT geworden of zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt weer wat minder. Ik ga wel even op zoek naar een site van ze. Bedankt allemaal.
hm, ik weet ineens wat ik nou vergeten ben te halen....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:20 schreef Dangel het volgende:
na het rubbertjes tellen ben ik nu toegekomen aan het plaatjes tellen
vandaag goddank wat rustiger dan gister dus.
plaatjes voor in de schirften van je leerlingen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
[..]
hm, ik weet ineens wat ik nou vergeten ben te halen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |