* maok geeft ChipsZak. ook een knuffelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja hoi![]()
Mag ik een knuffel van iemand wantik voel me best bagger
![]()
Maar ik ga wel zo etenlals.
nee dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hoezen zijn los, je mag ze hebben als je wilt?
Maar ze zijn best leuk, ze zijn alleen een beetje wanabe 'mijn auto doet mee met racewedstrijden' en ik heb liever bloemetjes ofzo.quote:
mag ik er bij vermelden dat het er al in zat bij de vorige 3 eigenaren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:05 schreef maok het volgende:
[..]
Maar ze zijn best leuk, ze zijn alleen een beetje wanabe 'mijn auto doet mee met racewedstrijden' en ik heb liever bloemetjes ofzo.![]()
Oh.Mijn eerste "gekke kleur" was knalrozequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja.
Dat is wat iedereen altijd zegt.
En dat is ook gelijk het punt.
Als mensen hun haar voor het eerst verven is het altijd paars.
Echt iedereen die zn haar vaag kleurt doet het bijna altijd paars
Helemaal geen zin in.
Tkomt vást wel een x aan bod, maar nu nog niet![]()
Prachtigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
There must be something worth living for,
There must be something worth trying for,
Even some things worth dying for,
And if one man can stand tall,
There must be some hope for us all,
Somewhere, somewhere in the spirit of man.
kijk ik dagelijks tegenwoordigquote:
Je bedoelt die Tom Cruise film?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
kijk ik dagelijks tegenwoordigof twee keer per dag
Nee, die moet dood, die film.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt die Tom Cruise film?Met die vreselijk irritante Dakota Fanning?
![]()
Ah, gelukkig vond jij de film ook niet goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, die moet dood, die film.
De MusicalJeff Wayne
Ik dacht eerder dat t andersom was. .quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat je van mij niet een hoeft? Als ik ongelijk heb, ben je welkom
Ik heb m op DVD uit de aanbieding gekocht, 10 DVDs voor 25 euro, en ik had er 9quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, gelukkig vond jij de film ook niet goed![]()
Dan denk je dat verkeerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat t andersom was. .![]()
ja, het is maar net wat je erachter zoekt, maar er zitten geen spannende verhalen achter verder hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, ben ik weer.
Normaal vind ik alles wat er gezegd is niet zo interessant, maar nu kwam er zelfs een glimlach om m'n lippen. Teigan en Isabeau die samen het bed gedeeld hebben?.
Ik ga even naar de suup. Doei.
Ja, ik ken het.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ken je dat?
Dat je naar de wc moet maar geen zin hebt om op te staan?
Dat heb ik nu dus.
lach je mij nou uit?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef RickoKun het volgende:
je moet ook geen plannen maken maar gewoon keihard batsen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lach je mij nou uit?.
Uit protest zet ik vandaag bij al mijn post een boze PI [afbeelding]
wordt lastig als je niet weet waar ze woont etc. Anders zou ik d'r batsen ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef RickoKun het volgende:
je moet ook geen plannen maken maar gewoon keihard batsen.
zielig zitten zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik verveel me de tering
wat doen normale mensn p een dinsdagavond?
Wrijf het er nog maar eens in.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ga een grappig boek lezen.
Ohnee. Die was je hier vergeten en nu zit Sebasser er aan vast.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ga een grappig boek lezen.
Ohnee. Die was je hier vergeten en nu zit Sebasser er aan vast.
Nou, ik wens je veel plezier h0r.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag wel aan Tineke of ik Harry Potter mag lenen.
Ik ben bang dat dat ook nooit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaaa
Ik heb hier een goed boek liggen, maar die krijg je (nog) niet!! !
Ben nog niet klaar.
Bang?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat ook nooit zal gebeuren.
ik las mijn kontje is korter dan..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
mn lontje is korter dan mn tenen op dit moment
ik kan je 0.5 en 0.8 millimeter lasdraad, lasglazen, en verschillende maten lasmonden leveren.quote:
Die was al Game overtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bang?
Wees maar niet bang h0r.
Lana craft komt je wel helpen.
Whehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=42PVeMysrsI
Waarom heb ik dit telkens in mn hoofd![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=4PMLcspJHroquote:
ja maja, ik ga niet naar Amsterdam morgen, dus hoef ik Autumn ook niet meerquote:
En je gaat ook al niet mee naar Kopvrnicequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maja, ik ga niet naar Amsterdam morgen, dus hoef ik Autumn ook niet meer.
Ik weet niet eens hoe ik het moet uitsprekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je gaat ook al niet mee naar Kopvrnice
Ik zou je de uitspraak onderweg kunnen leren. En ik ben wat gewend qua lastige vrouwen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik het moet uitspreken. En dat ik niet mee ga is voor je eigen bestwil
.
Eujquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ken het.
En ik heb met Paladijn in één bed gelegen
Keulen was desalnettemin puiker, kondne we de bedden uit elkaar schuivenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euj
Had Bo maar niet twee honeymoon suite's in dat bom-hotel te Keulen moeten bestellen
Gelukkig zaten er wel twee matrassen in, dus de avond is kuisch verlopen.
Daar heb je ouders voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef Viking84 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met katten op vakantie? Ik zou eigenlijk nog een weekje weg willen. Naar Parijs ofzo, maar ik zit met Taco en Janneke. M'n ouders willen ze niet, Marks moeder woont te ver weg, de buren zien we nooit, kattenoppasservice en pension vind ik ook niks en ze zijn maar de hele dag alleen etc. Bleh.
Ik ben heul geen relusertquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Eindleijk eens die andere Fryske relusert ontmoeten.
dan ben ik allang geplet door die gastquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Alex komt hier morgen. Proberen mij over te halen mee te gaan naar Tsjechië
.
maakt me nog geen relusert. Ik heb gewoon gelijk en die modjes hebben t misquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt twee keer zoveel notes als mij schat
24?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt twee keer zoveel notes als mij schat
Isa dacht dat jij het vriendinnetje van Do2 was, nadat ze je had ontmoet in het Noorderplantsoen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat weet jij dat ik niet weet?
ik dacht 12 ofzo, maar kan ook 4 zijn, ik heb idd geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neen. jij weet heul niet eens hoeveel notes ik heb!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Isa dacht dat jij het vriendinnetje van Do2 bent, nadat ze je had ontmoet in het Noorderplantsoen.
wiewaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef RickoKun het volgende:
zal wel een lekker verregende bende wezen nu
Oh.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Isa dacht dat jij het vriendinnetje van Do2 was, nadat ze je had ontmoet in het Noorderplantsoen.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf roflselpantoffels, HIER WEL ZOMG!1111EINS!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |