Daar heb je absoluut gelijk in. Sommige dingen wil je inderdaad niet weten. Maar forumposts welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef teigan het volgende:
Misschien moet je ook niet alles willen weten... Word je uiteindelijk ook niet gelukkig van denk ik..
Geen zelfmoord, maar gestikt in het touwtje van z'n slaapzak. Ik ga m'n slaapzak even verbranden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef nietzman het volgende:
Het onderzoek loopt nog, er schijnen nog wat vraagtekens te zijn.
wat bizarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geen zelfmoord, maar gestikt in het touwtje van z'n slaapzak. Ik ga m'n slaapzak even verbranden.
heel bizar ja... Zit me af te vragen hoe je dat doet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geen zelfmoord, maar gestikt in het touwtje van z'n slaapzak. Ik ga m'n slaapzak even verbranden.
Ontdek je wel eens sappige dingen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:06 schreef Dangel het volgende:
Ik zou echt niet meer zonder editgeschiedenis kunnenIk ben echt TE nieuwsgierig
![]()
Dat zeg jij...... Ik vind dat het best meevalt..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Die 'cheerleader' foto is afschuwelijkIk sta sowieso altijd vreselijk op foto's haha.
damnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ontdek je wel eens sappige dingen dan?
Het heeft vast geen zin om naar een naam te vragen he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaDingen die jou wildste dromen te boven gaan. Zoals een naaktfoto van één van de mooiste FOK!sters die ik ken
Niet iemand uit het Groningen topic iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het heeft vast geen zin om naar een naam te vragen he?
Lief van je om te zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef teigan het volgende:
Dat zeg jij...... Ik vind dat het best meevalt..
behalve als je op een vliegend tapijt zit dan toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief van je om te zeggenMaar ik vind mezelf altijd raar op foto's staan. En ik vind mezelf dan al snel lelijk op foto's
Op film val ik dan weer reuze mee, dan denk ik regelmatig 'hey, leuke meid!'
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:07 schreef teigan het volgende:
behalve als je op een vliegend tapijt zit dan toch?
We hebben zelf het bed al gedeeld hè..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, we kennen elkaar al een paar jaar irl![]()
Is dat ook een vervoersmiddel, de sauna?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:11 schreef teigan het volgende:
(knip) zit je regelmatig met elkaar in de trein/auto/sauna
ik weet het eigenlijk niet, zouden die er zijn? Lijkt me wel wat, in de sauna over de snelweg scheuren...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat ook een vervoersmiddel, de sauna?![]()
Kom je wel relaxt aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
ik weet het eigenlijk niet, zouden die er zijn? Lijkt me wel wat, in de sauna over de snelweg scheuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |