Je moet een grote groep mensen niet laten beslissen over iets waar ze geen verstand van hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:24 schreef MaxMark het volgende:
We moeten toch eens beginnen met het democratisch kiezen van een TT
Iets met fruit, slagroom en lichamen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef freecell het volgende:Waarschijnlijk wel stil inderdaad.
Vandaag hebben we tof gegeten, vraag maar aan TARA wat
Was het maar waarquote:
ik heb net een slaappil genomen (andere soort dan gister), nu maar hopen dat ik niet weer pas om half 7 smorgens in slaap val.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ga ik samen met Sebasser deeltje 102 wel volstampen vanavond. Maar niet heus. Ik ga zo met m'n neus in de m'n autorijtheorie
.
Dat vond freecell ook alquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind TARA niet erg positief, als ik eerlijk mag zijn.
Dat dus, en het was écht lekker!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind TARA niet erg positief, als ik eerlijk mag zijn.
Nee.quote:
Ik kom er net vandaan, maar wat had je voorgesteld?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Crack_david het volgende:
Hallo!!
Gaan er nog menschen de stad in vanavond?
Niet van plan eigenlijk. Of de mensen die nu naar de film zijn, moeten ergens zitten en dat ik weet waar ze zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Crack_david het volgende:
Hallo!!
Gaan er nog menschen de stad in vanavond?
Wie zat naast wiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Tangarine het volgende:
Harry Potter was tof! Jammer dat we niet allemaal bij elkaar zaten uiteindelijk, maar goed, je kunt toch alleen een beetje ouwehoeren met de mensen die direct naast je zitten
omg chipszak.?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zat naast Alex en één of andere meid die d'r benen echt overal had.
Wat een kutfilm was dat zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Aryon het volgende:
Net Children of Men gezien, moest toch een vervanging zoeken van HP.
Maar wat is dat een mooie film zeg. Ik weet niet hoe HP was, denk tof zo te lezen, maar deze film was ook indrukwekkend. En ik heb gewoon zitten huilen bij een gedeelte. Nog nooit zoiets meegemaakt bij een film. Nou, hoop dat HP tof was en ik ga lekker slapie doen.
Truste.
Er zijn wel cijfertjes beschikbaar, alleen niet gemaakt door JeRaquote:
Ik beleeefde de droom van elke gezonde jongeman, en zat tussen CHipsZak. en DaD.quote:
Ik zie het idd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Dit topic was al geopend voor ze naar de film gingen, Jo0lz.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zijn wel cijfertjes beschikbaar, alleen niet gemaakt door JeRa![]()
Ik hoor wel als er behoefte aan is.
* Jo0Lz jaloers isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik beleeefde de droom van elke gezonde jongeman, en zat tussen CHipsZak. en DaD.
Werksequote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen, ik ga zo ook weer aan het werk
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:09 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen.. Ook alweer aan de slag en eind van de dag.... (on topic) Zoeffff Naar GRONINGEN![]()
Kom maar op met de HP verhalen...![]()
Klopt. Ik heb ze ook niet gepost omdat ik dat alleen zal doen als jullie dat willen.quote:
Nou, kom maar op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ze ook niet gepost omdat ik dat alleen zal doen als jullie dat willen.
Doe maar hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ze ook niet gepost omdat ik dat alleen zal doen als jullie dat willen.
Alleen stats van dat topic ofzo?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Slaappillen?! Waarom dat Sebbas? Trouble sleeping!?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh.
Ik sta nog stijf van de slaappillen, maar om toch wordt ik om de minuten wakker uit wat ik dacht een diepe slaap.
Wekker maar afgezet, zo ff douchen en ontbijten.
Mja, mensen snappen vaak de definitie van UFO niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:34 schreef Dangel het volgende:
Noord-Nederlandse UFO's zijn Thaise geluksballonnen
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:39 schreef teigan het volgende:goeiemorgen!
Ik sliep gewoon redelijk snel!
Welnee...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Slaappillen?! Waarom dat Sebbas? Trouble sleeping!?
[..]
Mja, mensen snappen vaak de definitie van UFO niet....
En ons een beetje slowchatters noemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
En DaD je staat nog steeds bovenaan.
Congrats
101 dan toch welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:57 schreef Sebasser het volgende:
2007: 27171
Jammer, nog 1 post erbij, en het was een keitof getal.![]()
Iemand moet dit onnodig leed fixen.quote:
Mauro woont nu ergens in brabant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iemand moet dit onnodig leed fixen.
Waarom staat hij er niet ?Komt wel goed
ik denk omdat ik te weinig in deze reeks heb gepostquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iemand moet dit onnodig leed fixen.
Waarom staat hij er niet ?Komt wel goed
Nee hoor, ik stond al boven je:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
bedankt Bruce117
Ik ben ingehaald door maok
Een plekje gedaalt, ingehaald door jouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:Ik sta nu 5e
En eerst 10e.
En DaD je staat nog steeds bovenaan.
Congrats
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Verdien nou maar geld, kom ik het morgen wel ophalen.
Maar de meeste mensen denken direct aan "buitenaards."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welnee...
onbekend vliegend object.
Palindroom ftw!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:57 schreef Sebasser het volgende:
2007: 27171
Jammer, nog 1 post erbij, en het was een keitof getal.![]()
Meer posten hier!quote:
Jezus wat bagger opstaan. 8.gifquote:
Ja, hoi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jezus wat bagger opstaan. 8.gif
Eerst wakker zijn want mams gaat weg, dan niet meer in slaap kunnen vallen, broodje maken, toch maar weer in bed gaan liggen, in slaap gevallen. Gaat potdomme de telefoon: "Ja, ben je al wakker? Pas op voor de monteur he?"
want die komt namelijks tussen 8 en 12.
Ga ik op de bank liggen, ligt kut, toch maar weer op bed. Staat dr zoeen rare machine buiten.![]()
Die geluiden maakt.
En dat was het einde van mijn slaap.
Damn ik ben moe
ah, je bent zelfs nog verder uitgelopen zie ik..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:59 schreef maok het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stond al boven je:
Groningen Stad #51 - Armin in stad morgen
[..]
Een plekje gedaalt, ingehaald door jou
Jamaar jij hebt pillen genomen om te slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Hoelaat ben jij gaan slapen?
Jij hebt tenminste wel wat slaap gehad, genoeg slaap.
Hier gingen ze ook al om half 8 ofzo aan de slijptollen
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt pillen genomen om te slapen![]()
Kwart over 1 ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Hoelaat ben jij gaan slapen?
Jij hebt tenminste wel wat slaap gehad, genoeg slaap.
Hier gingen ze ook al om half 8 ofzo aan de slijptollen
-knip-quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Deze vraag maakt me ernstig bezorg over je innerlijke klok en je psychische toestand.
grmbledegmblquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
Mauro, ik luister autobahn.
En in tegenstelling tot jou heb ik wel de goeie versie.![]()
Kom je trouwens vanavond nog naar de fryday fright skate? Verkleed een skate tocht maken dit keer. (vrijdag de 13e)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:09 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen.. Ook alweer aan de slag en eind van de dag.... (on topic) Zoeffff Naar GRONINGEN![]()
Kom maar op met de HP verhalen...![]()
Ook ik kamp met een ernstig opstart probleem...quote:
Wat heeft Peterseliman gedaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
heej politie in de selwerd 1 flat..
Wordt (weer) een race tegen de klok.. Ai, heb met verkleden geen rekening gehouden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef maok het volgende:
Over een week rond dit tijdstip heb ik vakantie
[..]
Kom je trouwens vanavond nog naar de fryday fright skate? Verkleed een skate tocht maken dit keer. (vrijdag de 13e)
Stevige route..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:37 schreef teigan het volgende:
ik heb de route nog niet bekeken..
net niet, wij zitten iets rechts van de lus, ik denk dat we over de iepenlaan gaan, en dan omdraaien bij het kerkhof..
Even iemand langs confetti sturen voor een kostuumpje....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wordt (weer) een race tegen de klok.. Ai, heb met verkleden geen rekening gehouden...![]()
Één van die twee was vast de dag dat iedereen 24 uur stilte hieldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:56 schreef Sebasser het volgende:
omg
Top 30 posts per dag in de Groningen-reeks
Positie, dag, aantal posts
01. 2007-05-29 947
02. 2007-06-11 938
Wat is er op die dagen gebeurd?
Lunch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef teigan het volgende:
Hm, wil ik boodschappen gaan doen, ligt mijn portemonnee nog bij mik_infra in zijn rugzak...
gelukkig heb ikd e broodbakmachine nog, en afbakbroodjes, dus ik heb nog een lunch
Ik ga ook maar eens ontbijten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef teigan het volgende:
ontbijt heb ik al gedaan ja.. Bakje brinta, aangezien ik toen nog melk had.....
Ik kom straks toch langs je huis, zal ik hem preventief maar meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb hier nog een volle zak winegums staan
NOOOOOO!
Van mij mag je hem halen (als het voor 13.00 is)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom straks toch langs je huis, zal ik hem preventief maar meenemen?![]()
Tussen 8 en 12... Lees/weet: rond 12.30 - 13.00. Dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Stomme monteur is nog niet geweest.
Voor jan lul zo vroeg wakker.
Blegh 13.gif
Of om half 8 omdat je toch op de route woonde zodat je het recoord snel aankleden kunt verbreken en dat ie het nog vreemd vond dat je nog lag te slapen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh, tenzij, je natuurlijk niet opstaat. Dan bellen ze je om half 9 wakker.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
en zei nog 'Wa een kraal'n heb je om jemig'![]()
Ik heb nog geen tijd gehad om aan te kleden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Naakt te stofzuigen?
Nee. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Die monteur ging hier ook stofzuigen.
Gelukkig niet naakt.
Vannacht wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh je slaapt ook naakt?
Nu weet ik waarom hij tot de volgende keer zei, hij wil je ook in een rokje zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu ga ik me even aankleden.
Oké ik ben natuurlijk al aangekleed. (monteur ed)
Maar in een broek![]()
En dát kan natuurlijk niet.
Wie niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom hij tot de volgende keer zei, hij wil je ook in een rokje zien.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:.
Iig; Ik pak zo heel stiekem een panty van mn moeder, maak ik dr gelijk een ladder in.
Wat?quote:
Ze heeft een fobo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef Paulusssttt het volgende:
Goed man... euh vrouw![]()
Maar ik bedoelde natuurlijk een foto van jezelf..![]()
quote:
ik denk dat niet alleen mannen dat zijn hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat mannen nogal visueel zijn ingesteld.
Eksters ook bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
ik denk dat niet alleen mannen dat zijn hoor![]()
Ja.. en..??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat mannen nogal visueel zijn ingesteld.
Ok, dan zal ik het even anders zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
ik denk dat niet alleen mannen dat zijn hoor![]()
Wrom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik het even anders zeggen.
Waarom zitten mannen altijd om foto's te zeuren?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat het irritant is, misschien?
Nee hoor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat het irritant is, misschien?
Nu ben ik nog jaloerser op Sebastquote:
Ik heb die ook een. Alleen dan zonder foto'squote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef Sebasser het volgende:
En de mensen die foto's willen laten zien hebben een fotoboek.
Dit tekentje; [afbeelding]
Zou niet weten waarom..quote:
Ha! Ik krijg ze gewoon toegestuurd zonder te zeuren!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik het even anders zeggen.
Waarom zitten mannen altijd om foto's te zeuren?
Ik heb ook gewoon een fobo, alleen geen foto's.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb die ook een. Alleen dan zonder foto's
Dan plaatsen ze het zelf wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom..
Wel vertellen wat en hoe je van alles gekocht hebt en het dan niet willen laten zien..??
Gezicht hoeft er niet op, vraag geen expliciete foto's.. Gewoon gezonde belangstelling..
't Gaat niet eens specifiek om jou hoor. Mannen in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom..
Wel vertellen wat en hoe je van alles gekocht hebt en het dan niet willen laten zien..??
Gezicht hoeft er niet op, vraag geen expliciete foto's.. Gewoon gezonde belangstelling..
Hé ik ben niet achterlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef Sebasser het volgende:
En de mensen die foto's willen laten zien hebben een fotoboek.
Dit tekentje; [afbeelding]
Ik ben geen man in het algemeen en foto's van koltruien zijn welkom...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Gaat niet eens specifiek om jou hoor. Mannen in het algemeen.
En daarbij denk ik ook nog dat je veel minder zou staan te springen om een foto als ze een coltrui had gekocht..
Jawel, nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hé ik ben niet achterlijk...![]()
Heb ik jou om een foto gevraagd??
best wel een kutopmerkingquote:
Dat is nog nooit iemand gelukt... dus maak je geen zorgen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef Sebasser het volgende:
ooh, paulus heeft het gevoel dat ie in een hoekje wordt gedreven.
Mja, het gaat in dit geval om het vragen om pics, het had verder niet veel meer te maken met CZ.quote:
Ach, dat zeuren om foto's wordt niet alleen door mannen gedaan hier op t forum.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, sorry voor het aanzwengelen van de discussie hoor. Ik bedoelde niets tegen Paulus persoonlijk of zo. Ik vind het gewoon frappant hoe snel mannen denken om foto's te moeten gaan roepen.
Maar misschien heb ik dat gewoon te vaak meegemaakt om niet irritant te kunnen vinden.
Lieverd, hoe vaak moet ik zeggen dat het niet om jou persoonlijk gaat? Het is mijn ervaring met de mannen op dit forum (en erbuiten). Klaar. Einde discussie, ok?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Paulusssttt het volgende:
Pfff.. sorry hoor maar CZ heeft zelf al menig maal een foto op dit forum gezet dus waar zeur je over..
En als ze zelf met de vraag moeite heeft dan hoor ik dat graag..
Ik blijf bij mijn standpunt dat foto's het topic behoorlijk opleuken...
Van wie of wat dan ook....
Zo, voor de thuiskomers straks weer wat te lezen..!!
h?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef Tangarine het volgende:
o
nowaiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, dat zeuren om foto's wordt niet alleen door mannen gedaan hier op t forum.
Dat gebeurt over het algemeen door iedereen als een soort van standaard reactie.
Vooral bij newbies. "Eerst je tieten posten" bijvoorbeeld.
Inderdaad.quote:
Ja, ik ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Paulusssttt het volgende:
Ok.. dan ga ik nu wel weer terug in mijn hoekje....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieverd, hoe vaak moet ik zeggen dat het niet om jou persoonlijk gaat? Het is mijn ervaring met de mannen op dit forum (en erbuiten). Klaar. Einde discussie, ok?
En als CZ. een foto met d'r rokje wil plaatsen zou dat hartstikke leuk zijn, want het is een supertof ding, maar dan doet ze dat toch zelf wel?
<insert standaard mannelijke reactie>quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Kay.
Over die coltruien gesproken.
Ik draag nu ook een vet toffe.
Mooi man.. Lange tenen dag..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef Sebasser het volgende:
Maar iedereen is ongesteld vandaag ofzo.
ik zit hier eerder met mijn hoofd in de wolken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef teigan het volgende:
Hier begint wat blauwe lucht door de wolken heen te komen!
Foto?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Kay.
Over die coltruien gesproken.
Ik draag nu ook een vet toffe.
T is dat ik op mn wekr zit anders had ik mn krabpaal nog eens gepost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Paulusssttt het volgende:
Pfff.. sorry hoor maar CZ heeft zelf al menig maal een foto op dit forum gezet dus waar zeur je over..
En als ze zelf met de vraag moeite heeft dan hoor ik dat graag..
Zo, voor de thuiskomers straks weer wat te lezen..!!
Ik heb 'm op m'n photobucket. Zal ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
T is dat ik op mn wekr zit anders had ik mn krabpaal nog eens gepost.
niet voor half 5 graagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 'm op m'n photobucket. Zal ik?
Geen wegen meer voor jou dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Liefkozend ook wel de Ambtenarensilo genoemd
Provinciehuis Noord Brabant
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef teigan het volgende:
http://stage6.divx.com/us(...)ica-Formula-1-(1998)
zo rond 6 minuten... Echt zo fantastisch dat stukje!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef ChipsZak. het volgende:![]()
Ooja, beetje wazige twee verschillend gekleurde ogen daaro.
En ik was pissed dus jaIt shows.
[afbeelding]
Verder geef ik toe dat DaD gelijk heeft en het opzich nogal irritant kan zijn.
Maarja. Ik moest er sowieso een foto van maken voor iemand, dus mja. Kan hij gelijk wel hier.
* Jo0Lz kaartje trekt en achteraansluitquote:
De Brandweer aan het Zuiderdiep?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal. Ten 1e CZ. vette foto zeg.
Ten 2e, weet iemand nog leuk restaurantje in Grun? (geen italiaan of chinees/wok aub, want dat eet ik al zo vaak als ik uit eten ga.) Oudertjes komen morgen langs en dan mag ik weer citytour geven, gelukkig is het morgen lekker weer en kunnen we lekker op het terras zitten.
Ik kijk mee..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Aryon het volgende:
Ten 2e, weet iemand nog leuk restaurantje in Grun? (geen italiaan of chinees/wok aub, want dat eet ik al zo vaak als ik uit eten ga.) Oudertjes komen morgen langs en dan mag ik weer citytour geven, gelukkig is het morgen lekker weer en kunnen we lekker op het terras zitten.
Hemingwayquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Aryon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |