* Jolly_Reaper is blij dat ie niet van het andere geslacht is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef MUUS het volgende:
Gawddammit, zie je, binnen twee seconden zie ik al drie tassen die ik wil hebben..
Ik zie geen namaak hoor.quote:
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie geen namaak hoor.
Het zijn namelijk geen kopietjes. Wel zijn sommige stijlen letterlijk geript; maar daarover zegt de wet: beter goed gejat, dan slecht verzonnen.
Ik vind de vraag hoe ze het voor die prijs kunnen verkopen, een hele interessante.
*yay* voor de kindjes!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef maok het volgende:
[..]
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.
hoe denk je dat nike wordt gemaakt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef maok het volgende:
[..]
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.
Uhhuh, tot je ergens een toffe paarse tas ziet en thuis pas eens gaat bedenken bij welke outfit die tas dan past.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef SHE het volgende:
Ja, daar ging het bij ook een beetje mis...maarrrrrrrrrr
ik heb nu 2 reistassen
8 gewone tassen die nu echt met de rest genoeg moeten zijn om bij alles te passen wat in mijn kast ligt.
denk ik
hoop ik
misschien omdat de 'echte' niks of weinig duurder zijn, maar omdat er een bekend labeltje aan hangt zijn mensen zo gek om er onzinnige bedragen voor neer te leggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie geen namaak hoor.
Het zijn namelijk geen kopietjes. Wel zijn sommige stijlen letterlijk geript; maar daarover zegt de wet: beter goed gejat, dan slecht verzonnen.
Ik vind de vraag hoe ze het voor die prijs kunnen verkopen, een hele interessante.
Heeft er inderdaad de naam van ook zo gemaakt te worden. Ik weet niet of dat nog zo is. Ik heb overigens geen nike spullen zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef simplemouse het volgende:
[..]
hoe denk je dat nike wordt gemaakt?
Ik kwam dus ook bij deze site terecht omdat ik volledig in paniek op zoek ging naar een tas die past bij mijn nieuwe , superlekkere, high heel Hillfiger espadrilles met open teentjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, tot je ergens een toffe paarse tas ziet en thuis pas eens gaat bedenken bij welke outfit die tas dan past.
En nieuwe schoenen = nieuwe tas. Altijd, dat moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |