* Jolly_Reaper is blij dat ie niet van het andere geslacht is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef MUUS het volgende:
Gawddammit, zie je, binnen twee seconden zie ik al drie tassen die ik wil hebben..
Ik zie geen namaak hoor.quote:
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie geen namaak hoor.
Het zijn namelijk geen kopietjes. Wel zijn sommige stijlen letterlijk geript; maar daarover zegt de wet: beter goed gejat, dan slecht verzonnen.
Ik vind de vraag hoe ze het voor die prijs kunnen verkopen, een hele interessante.
*yay* voor de kindjes!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef maok het volgende:
[..]
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.
hoe denk je dat nike wordt gemaakt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef maok het volgende:
[..]
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.
Uhhuh, tot je ergens een toffe paarse tas ziet en thuis pas eens gaat bedenken bij welke outfit die tas dan past.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef SHE het volgende:
Ja, daar ging het bij ook een beetje mis...maarrrrrrrrrr
ik heb nu 2 reistassen
8 gewone tassen die nu echt met de rest genoeg moeten zijn om bij alles te passen wat in mijn kast ligt.
denk ik
hoop ik
misschien omdat de 'echte' niks of weinig duurder zijn, maar omdat er een bekend labeltje aan hangt zijn mensen zo gek om er onzinnige bedragen voor neer te leggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie geen namaak hoor.
Het zijn namelijk geen kopietjes. Wel zijn sommige stijlen letterlijk geript; maar daarover zegt de wet: beter goed gejat, dan slecht verzonnen.
Ik vind de vraag hoe ze het voor die prijs kunnen verkopen, een hele interessante.
Heeft er inderdaad de naam van ook zo gemaakt te worden. Ik weet niet of dat nog zo is. Ik heb overigens geen nike spullen zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef simplemouse het volgende:
[..]
hoe denk je dat nike wordt gemaakt?
Ik kwam dus ook bij deze site terecht omdat ik volledig in paniek op zoek ging naar een tas die past bij mijn nieuwe , superlekkere, high heel Hillfiger espadrilles met open teentjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, tot je ergens een toffe paarse tas ziet en thuis pas eens gaat bedenken bij welke outfit die tas dan past.
En nieuwe schoenen = nieuwe tas. Altijd, dat moet.
Als een dolle alles in het winkelwagentje gooien en daarna pas eens goed kijken wat je hebt gedaan, is in dit geval okay inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
Mmmm, de meeste tassen zien er toch wel 'leuk geprobeerd, maar net-niet' uit.
LOLquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:31 schreef MUUS het volgende:
Als een dolle alles in het winkelwagentje gooien en daarna pas eens goed kijken wat je hebt gedaan, is in dit geval okay inderdaad.
Van 140 euro naar 30 euro en ik ben nog niet klaar met checken..
Same here! Wel een tassentic, maar hier niet kunnen slagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef xxjosjex het volgende:
Mja, heb een behoorlijke tassentic, maar heb op deze site geeneen tas gezien die ik leuk vind. Echt niet mijn stijl......
Maar verder goede prijzen!!
Elke vrouw die beweert dat ze hier niet minstens 2 tassen kan vinden die haar blij maakt, die liegt, of heeft een piemel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het allemaal tassen in de categorie beter goed gejat dan slecht verzonnen, alleen is het goed jatten ze ook niet echt heel erg gelukt...
Ha, dan heb je me nog niet bezig gezien met schoenen, lingerie en cosmetica.quote:
Onbedwingbare drang om een bepaalde leegte te vullen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha, dan heb je me nog niet bezig gezien met schoenen, lingerie en cosmetica.
Van de week kwam ik thuis met zes flessen douchegel. Waarom zes flessen?
I have no fucking clue.
Jij had toch ooit een Piemooolll She ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Elke vrouw die beweert dat ze hier niet minstens 2 tassen kan vinden die haar blij maakt, die liegt, of heeft een piemel.
wat verwacht je voor 5 euro?
maar goed, ik vind slavernij tassen geen enkel probleem; op vakantie neem ik ze ook zonder gene mee![]()
Ik zie op die site geen twee tassen die me blij maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Elke vrouw die beweert dat ze hier niet minstens 2 tassen kan vinden die haar blij maakt, die liegt, of heeft een piemel.
wat verwacht je voor 5 euro?
maar goed, ik vind slavernij tassen geen enkel probleem; op vakantie neem ik ze ook zonder gene mee![]()
Ik heb er 1 besteld, die was zo wanstaltig dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef yvonne het volgende:
Tassen die van pure lelijkigheid weer mooi worden
Jamaar je ziet toch dat dit geen basis-uitrusting-tassen site is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie op die site geen twee tassen die me blij maken.
Bij de reistassen zie ik enkele tassen, waarvan ik denk, mwoaah voor dat geld....
Maar bij geen enkele tas denk ik ZOMGWTFBBQ MUSTHAVE MUSTHAVE.
Sterker nog, ik zie (naast die reistassten) volgens mij geen eens twee tassen die ik zou gebruiken wanneer een onbekende weldoener ze ineens voor mijn deur neer zou zetten met een lief briefje drbij....
Ik hou niet van grote, opvallend, overdadig aanwezige logo's. Niet van echte merken en niet van merken die mij zo op het eerste gezicht toch een beetje bedoeld lijken om de grote G te imiteren. '
En ik hou eigenlijk ook niet van kleine logootjes die het uiterlijk van een verder egale tas verpesten.
Dan blijft er toch maar weinig over hoor.
Die jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
http://www.trendtas.nl/index.php?act=viewProd&productId=239
Ik vind hem echt schitterend!quote:
Kwestie van smaak misschien...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, om heel erg schoon te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Onbedwingbare drang om een bepaalde leegte te vullen?
Euhm, er zitten inmiddels drie tassen in het winkelwagentje voor mijn dochter.quote:Wordt het niet eens tijd om aan kinderen te gaan denken dan?![]()
dan heb je een piemol volgens SHEquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb er gewoon geen enkele gezien die ik zou willen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |