-knip-quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Deze vraag maakt me ernstig bezorg over je innerlijke klok en je psychische toestand.
grmbledegmblquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
Mauro, ik luister autobahn.
En in tegenstelling tot jou heb ik wel de goeie versie.![]()
Kom je trouwens vanavond nog naar de fryday fright skate? Verkleed een skate tocht maken dit keer. (vrijdag de 13e)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:09 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen.. Ook alweer aan de slag en eind van de dag.... (on topic) Zoeffff Naar GRONINGEN![]()
Kom maar op met de HP verhalen...![]()
Ook ik kamp met een ernstig opstart probleem...quote:
Wat heeft Peterseliman gedaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
heej politie in de selwerd 1 flat..
Wordt (weer) een race tegen de klok.. Ai, heb met verkleden geen rekening gehouden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef maok het volgende:
Over een week rond dit tijdstip heb ik vakantie
[..]
Kom je trouwens vanavond nog naar de fryday fright skate? Verkleed een skate tocht maken dit keer. (vrijdag de 13e)
Stevige route..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:37 schreef teigan het volgende:
ik heb de route nog niet bekeken..
net niet, wij zitten iets rechts van de lus, ik denk dat we over de iepenlaan gaan, en dan omdraaien bij het kerkhof..
Even iemand langs confetti sturen voor een kostuumpje....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wordt (weer) een race tegen de klok.. Ai, heb met verkleden geen rekening gehouden...![]()
Één van die twee was vast de dag dat iedereen 24 uur stilte hieldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:56 schreef Sebasser het volgende:
omg
Top 30 posts per dag in de Groningen-reeks
Positie, dag, aantal posts
01. 2007-05-29 947
02. 2007-06-11 938
Wat is er op die dagen gebeurd?
Lunch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef teigan het volgende:
Hm, wil ik boodschappen gaan doen, ligt mijn portemonnee nog bij mik_infra in zijn rugzak...
gelukkig heb ikd e broodbakmachine nog, en afbakbroodjes, dus ik heb nog een lunch
Ik ga ook maar eens ontbijten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef teigan het volgende:
ontbijt heb ik al gedaan ja.. Bakje brinta, aangezien ik toen nog melk had.....
Ik kom straks toch langs je huis, zal ik hem preventief maar meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb hier nog een volle zak winegums staan
NOOOOOO!
Van mij mag je hem halen (als het voor 13.00 is)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom straks toch langs je huis, zal ik hem preventief maar meenemen?![]()
Tussen 8 en 12... Lees/weet: rond 12.30 - 13.00. Dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Stomme monteur is nog niet geweest.
Voor jan lul zo vroeg wakker.
Blegh 13.gif
Of om half 8 omdat je toch op de route woonde zodat je het recoord snel aankleden kunt verbreken en dat ie het nog vreemd vond dat je nog lag te slapen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh, tenzij, je natuurlijk niet opstaat. Dan bellen ze je om half 9 wakker.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
en zei nog 'Wa een kraal'n heb je om jemig'![]()
Ik heb nog geen tijd gehad om aan te kleden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Naakt te stofzuigen?
Nee. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Die monteur ging hier ook stofzuigen.
Gelukkig niet naakt.
Vannacht wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh je slaapt ook naakt?
Nu weet ik waarom hij tot de volgende keer zei, hij wil je ook in een rokje zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu ga ik me even aankleden.
Oké ik ben natuurlijk al aangekleed. (monteur ed)
Maar in een broek![]()
En dát kan natuurlijk niet.
Wie niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom hij tot de volgende keer zei, hij wil je ook in een rokje zien.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:.
Iig; Ik pak zo heel stiekem een panty van mn moeder, maak ik dr gelijk een ladder in.
Wat?quote:
Ze heeft een fobo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef Paulusssttt het volgende:
Goed man... euh vrouw![]()
Maar ik bedoelde natuurlijk een foto van jezelf..![]()
quote:
ik denk dat niet alleen mannen dat zijn hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat mannen nogal visueel zijn ingesteld.
Eksters ook bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
ik denk dat niet alleen mannen dat zijn hoor![]()
Ja.. en..??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat mannen nogal visueel zijn ingesteld.
Ok, dan zal ik het even anders zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
ik denk dat niet alleen mannen dat zijn hoor![]()
Wrom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik het even anders zeggen.
Waarom zitten mannen altijd om foto's te zeuren?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat het irritant is, misschien?
Nee hoor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat het irritant is, misschien?
Nu ben ik nog jaloerser op Sebastquote:
Ik heb die ook een. Alleen dan zonder foto'squote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef Sebasser het volgende:
En de mensen die foto's willen laten zien hebben een fotoboek.
Dit tekentje; [afbeelding]
Zou niet weten waarom..quote:
Ha! Ik krijg ze gewoon toegestuurd zonder te zeuren!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik het even anders zeggen.
Waarom zitten mannen altijd om foto's te zeuren?
Ik heb ook gewoon een fobo, alleen geen foto's.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb die ook een. Alleen dan zonder foto's
Dan plaatsen ze het zelf wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom..
Wel vertellen wat en hoe je van alles gekocht hebt en het dan niet willen laten zien..??
Gezicht hoeft er niet op, vraag geen expliciete foto's.. Gewoon gezonde belangstelling..
't Gaat niet eens specifiek om jou hoor. Mannen in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom..
Wel vertellen wat en hoe je van alles gekocht hebt en het dan niet willen laten zien..??
Gezicht hoeft er niet op, vraag geen expliciete foto's.. Gewoon gezonde belangstelling..
Hé ik ben niet achterlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef Sebasser het volgende:
En de mensen die foto's willen laten zien hebben een fotoboek.
Dit tekentje; [afbeelding]
Ik ben geen man in het algemeen en foto's van koltruien zijn welkom...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Gaat niet eens specifiek om jou hoor. Mannen in het algemeen.
En daarbij denk ik ook nog dat je veel minder zou staan te springen om een foto als ze een coltrui had gekocht..
Jawel, nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hé ik ben niet achterlijk...![]()
Heb ik jou om een foto gevraagd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |