Ik kom straks toch langs je huis, zal ik hem preventief maar meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb hier nog een volle zak winegums staan
NOOOOOO!
Van mij mag je hem halen (als het voor 13.00 is)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom straks toch langs je huis, zal ik hem preventief maar meenemen?![]()
Tussen 8 en 12... Lees/weet: rond 12.30 - 13.00. Dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Stomme monteur is nog niet geweest.
Voor jan lul zo vroeg wakker.
Blegh 13.gif
Of om half 8 omdat je toch op de route woonde zodat je het recoord snel aankleden kunt verbreken en dat ie het nog vreemd vond dat je nog lag te slapen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh, tenzij, je natuurlijk niet opstaat. Dan bellen ze je om half 9 wakker.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
en zei nog 'Wa een kraal'n heb je om jemig'![]()
Ik heb nog geen tijd gehad om aan te kleden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Naakt te stofzuigen?
Nee. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Die monteur ging hier ook stofzuigen.
Gelukkig niet naakt.
Vannacht wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh je slaapt ook naakt?
Nu weet ik waarom hij tot de volgende keer zei, hij wil je ook in een rokje zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu ga ik me even aankleden.
Oké ik ben natuurlijk al aangekleed. (monteur ed)
Maar in een broek![]()
En dát kan natuurlijk niet.
Wie niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom hij tot de volgende keer zei, hij wil je ook in een rokje zien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |