-knip-quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Deze vraag maakt me ernstig bezorg over je innerlijke klok en je psychische toestand.
grmbledegmblquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
Mauro, ik luister autobahn.
En in tegenstelling tot jou heb ik wel de goeie versie.![]()
Kom je trouwens vanavond nog naar de fryday fright skate? Verkleed een skate tocht maken dit keer. (vrijdag de 13e)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:09 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen.. Ook alweer aan de slag en eind van de dag.... (on topic) Zoeffff Naar GRONINGEN![]()
Kom maar op met de HP verhalen...![]()
Ook ik kamp met een ernstig opstart probleem...quote:
Wat heeft Peterseliman gedaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
heej politie in de selwerd 1 flat..
Wordt (weer) een race tegen de klok.. Ai, heb met verkleden geen rekening gehouden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef maok het volgende:
Over een week rond dit tijdstip heb ik vakantie
[..]
Kom je trouwens vanavond nog naar de fryday fright skate? Verkleed een skate tocht maken dit keer. (vrijdag de 13e)
Stevige route..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:37 schreef teigan het volgende:
ik heb de route nog niet bekeken..
net niet, wij zitten iets rechts van de lus, ik denk dat we over de iepenlaan gaan, en dan omdraaien bij het kerkhof..
Even iemand langs confetti sturen voor een kostuumpje....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wordt (weer) een race tegen de klok.. Ai, heb met verkleden geen rekening gehouden...![]()
Één van die twee was vast de dag dat iedereen 24 uur stilte hieldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:56 schreef Sebasser het volgende:
omg
Top 30 posts per dag in de Groningen-reeks
Positie, dag, aantal posts
01. 2007-05-29 947
02. 2007-06-11 938
Wat is er op die dagen gebeurd?
Lunch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef teigan het volgende:
Hm, wil ik boodschappen gaan doen, ligt mijn portemonnee nog bij mik_infra in zijn rugzak...
gelukkig heb ikd e broodbakmachine nog, en afbakbroodjes, dus ik heb nog een lunch
Ik ga ook maar eens ontbijten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef teigan het volgende:
ontbijt heb ik al gedaan ja.. Bakje brinta, aangezien ik toen nog melk had.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |