Je moet een grote groep mensen niet laten beslissen over iets waar ze geen verstand van hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:24 schreef MaxMark het volgende:
We moeten toch eens beginnen met het democratisch kiezen van een TT
Iets met fruit, slagroom en lichamen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef freecell het volgende:Waarschijnlijk wel stil inderdaad.
Vandaag hebben we tof gegeten, vraag maar aan TARA wat
Was het maar waarquote:
ik heb net een slaappil genomen (andere soort dan gister), nu maar hopen dat ik niet weer pas om half 7 smorgens in slaap val.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ga ik samen met Sebasser deeltje 102 wel volstampen vanavond. Maar niet heus. Ik ga zo met m'n neus in de m'n autorijtheorie
.
Dat vond freecell ook alquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind TARA niet erg positief, als ik eerlijk mag zijn.
Dat dus, en het was écht lekker!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind TARA niet erg positief, als ik eerlijk mag zijn.
Nee.quote:
Ik kom er net vandaan, maar wat had je voorgesteld?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Crack_david het volgende:
Hallo!!
Gaan er nog menschen de stad in vanavond?
Niet van plan eigenlijk. Of de mensen die nu naar de film zijn, moeten ergens zitten en dat ik weet waar ze zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Crack_david het volgende:
Hallo!!
Gaan er nog menschen de stad in vanavond?
Wie zat naast wiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Tangarine het volgende:
Harry Potter was tof! Jammer dat we niet allemaal bij elkaar zaten uiteindelijk, maar goed, je kunt toch alleen een beetje ouwehoeren met de mensen die direct naast je zitten
omg chipszak.?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zat naast Alex en één of andere meid die d'r benen echt overal had.
Wat een kutfilm was dat zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Aryon het volgende:
Net Children of Men gezien, moest toch een vervanging zoeken van HP.
Maar wat is dat een mooie film zeg. Ik weet niet hoe HP was, denk tof zo te lezen, maar deze film was ook indrukwekkend. En ik heb gewoon zitten huilen bij een gedeelte. Nog nooit zoiets meegemaakt bij een film. Nou, hoop dat HP tof was en ik ga lekker slapie doen.
Truste.
Er zijn wel cijfertjes beschikbaar, alleen niet gemaakt door JeRaquote:
Ik beleeefde de droom van elke gezonde jongeman, en zat tussen CHipsZak. en DaD.quote:
Ik zie het idd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Dit topic was al geopend voor ze naar de film gingen, Jo0lz.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zijn wel cijfertjes beschikbaar, alleen niet gemaakt door JeRa![]()
Ik hoor wel als er behoefte aan is.
* Jo0Lz jaloers isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik beleeefde de droom van elke gezonde jongeman, en zat tussen CHipsZak. en DaD.
Werksequote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen, ik ga zo ook weer aan het werk
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:09 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen.. Ook alweer aan de slag en eind van de dag.... (on topic) Zoeffff Naar GRONINGEN![]()
Kom maar op met de HP verhalen...![]()
Klopt. Ik heb ze ook niet gepost omdat ik dat alleen zal doen als jullie dat willen.quote:
Nou, kom maar op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ze ook niet gepost omdat ik dat alleen zal doen als jullie dat willen.
Doe maar hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ze ook niet gepost omdat ik dat alleen zal doen als jullie dat willen.
Alleen stats van dat topic ofzo?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Slaappillen?! Waarom dat Sebbas? Trouble sleeping!?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:21 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh.
Ik sta nog stijf van de slaappillen, maar om toch wordt ik om de minuten wakker uit wat ik dacht een diepe slaap.
Wekker maar afgezet, zo ff douchen en ontbijten.
Mja, mensen snappen vaak de definitie van UFO niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:34 schreef Dangel het volgende:
Noord-Nederlandse UFO's zijn Thaise geluksballonnen
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:39 schreef teigan het volgende:goeiemorgen!
Ik sliep gewoon redelijk snel!
Welnee...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Slaappillen?! Waarom dat Sebbas? Trouble sleeping!?
[..]
Mja, mensen snappen vaak de definitie van UFO niet....
En ons een beetje slowchatters noemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
En DaD je staat nog steeds bovenaan.
Congrats
101 dan toch welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:57 schreef Sebasser het volgende:
2007: 27171
Jammer, nog 1 post erbij, en het was een keitof getal.![]()
Iemand moet dit onnodig leed fixen.quote:
Mauro woont nu ergens in brabant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iemand moet dit onnodig leed fixen.
Waarom staat hij er niet ?Komt wel goed
ik denk omdat ik te weinig in deze reeks heb gepostquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iemand moet dit onnodig leed fixen.
Waarom staat hij er niet ?Komt wel goed
Nee hoor, ik stond al boven je:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
bedankt Bruce117
Ik ben ingehaald door maok
Een plekje gedaalt, ingehaald door jouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:Ik sta nu 5e
En eerst 10e.
En DaD je staat nog steeds bovenaan.
Congrats
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Verdien nou maar geld, kom ik het morgen wel ophalen.
Maar de meeste mensen denken direct aan "buitenaards."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welnee...
onbekend vliegend object.
Palindroom ftw!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:57 schreef Sebasser het volgende:
2007: 27171
Jammer, nog 1 post erbij, en het was een keitof getal.![]()
Meer posten hier!quote:
Jezus wat bagger opstaan. 8.gifquote:
Ja, hoi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jezus wat bagger opstaan. 8.gif
Eerst wakker zijn want mams gaat weg, dan niet meer in slaap kunnen vallen, broodje maken, toch maar weer in bed gaan liggen, in slaap gevallen. Gaat potdomme de telefoon: "Ja, ben je al wakker? Pas op voor de monteur he?"
want die komt namelijks tussen 8 en 12.
Ga ik op de bank liggen, ligt kut, toch maar weer op bed. Staat dr zoeen rare machine buiten.![]()
Die geluiden maakt.
En dat was het einde van mijn slaap.
Damn ik ben moe
ah, je bent zelfs nog verder uitgelopen zie ik..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:59 schreef maok het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stond al boven je:
Groningen Stad #51 - Armin in stad morgen
[..]
Een plekje gedaalt, ingehaald door jou
Jamaar jij hebt pillen genomen om te slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Hoelaat ben jij gaan slapen?
Jij hebt tenminste wel wat slaap gehad, genoeg slaap.
Hier gingen ze ook al om half 8 ofzo aan de slijptollen
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt pillen genomen om te slapen![]()
Kwart over 1 ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Hoelaat ben jij gaan slapen?
Jij hebt tenminste wel wat slaap gehad, genoeg slaap.
Hier gingen ze ook al om half 8 ofzo aan de slijptollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |