Je moet een grote groep mensen niet laten beslissen over iets waar ze geen verstand van hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:24 schreef MaxMark het volgende:
We moeten toch eens beginnen met het democratisch kiezen van een TT
Iets met fruit, slagroom en lichamen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef freecell het volgende:Waarschijnlijk wel stil inderdaad.
Vandaag hebben we tof gegeten, vraag maar aan TARA wat
Was het maar waarquote:
ik heb net een slaappil genomen (andere soort dan gister), nu maar hopen dat ik niet weer pas om half 7 smorgens in slaap val.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ga ik samen met Sebasser deeltje 102 wel volstampen vanavond. Maar niet heus. Ik ga zo met m'n neus in de m'n autorijtheorie
.
Dat vond freecell ook alquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind TARA niet erg positief, als ik eerlijk mag zijn.
Dat dus, en het was écht lekker!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind TARA niet erg positief, als ik eerlijk mag zijn.
Nee.quote:
Ik kom er net vandaan, maar wat had je voorgesteld?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Crack_david het volgende:
Hallo!!
Gaan er nog menschen de stad in vanavond?
Niet van plan eigenlijk. Of de mensen die nu naar de film zijn, moeten ergens zitten en dat ik weet waar ze zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Crack_david het volgende:
Hallo!!
Gaan er nog menschen de stad in vanavond?
Wie zat naast wiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Tangarine het volgende:
Harry Potter was tof! Jammer dat we niet allemaal bij elkaar zaten uiteindelijk, maar goed, je kunt toch alleen een beetje ouwehoeren met de mensen die direct naast je zitten
omg chipszak.?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zat naast Alex en één of andere meid die d'r benen echt overal had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |