Geen wegen meer voor jou dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Liefkozend ook wel de Ambtenarensilo genoemd
Provinciehuis Noord Brabant
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef teigan het volgende:
http://stage6.divx.com/us(...)ica-Formula-1-(1998)
zo rond 6 minuten... Echt zo fantastisch dat stukje!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef ChipsZak. het volgende:![]()
Ooja, beetje wazige twee verschillend gekleurde ogen daaro.
En ik was pissed dus jaIt shows.
[afbeelding]
Verder geef ik toe dat DaD gelijk heeft en het opzich nogal irritant kan zijn.
Maarja. Ik moest er sowieso een foto van maken voor iemand, dus mja. Kan hij gelijk wel hier.
* Jo0Lz kaartje trekt en achteraansluitquote:
De Brandweer aan het Zuiderdiep?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal. Ten 1e CZ. vette foto zeg.
Ten 2e, weet iemand nog leuk restaurantje in Grun? (geen italiaan of chinees/wok aub, want dat eet ik al zo vaak als ik uit eten ga.) Oudertjes komen morgen langs en dan mag ik weer citytour geven, gelukkig is het morgen lekker weer en kunnen we lekker op het terras zitten.
Ik kijk mee..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Aryon het volgende:
Ten 2e, weet iemand nog leuk restaurantje in Grun? (geen italiaan of chinees/wok aub, want dat eet ik al zo vaak als ik uit eten ga.) Oudertjes komen morgen langs en dan mag ik weer citytour geven, gelukkig is het morgen lekker weer en kunnen we lekker op het terras zitten.
Hemingwayquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Aryon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |