Heb ik weer een keer aan mijn plicht voldaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Silver_Shark het volgende:
jammervind ik de andere leuker de TT
Mijn TT heeft inderdaad geen GENERAAL PARDON gekregenquote:
jij deed er veelste lang overquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mijn TT heeft inderdaad geen GENERAAL PARDON gekregen![]()
mompelt iets over legaliteit en slotjes
Ik kijk idd niet naar de TT, alleen naar de tijd van posting/nummer van topic, en de eerste die mag doorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mijn TT heeft inderdaad geen GENERAAL PARDON gekregen![]()
mompelt iets over legaliteit en slotjes
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kijk idd niet naar de TT, alleen naar de tijd van posting/nummer van topic, en de eerste die mag door
Sorry, maar ik ben nog compleet nuchterquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:04 schreef ursel het volgende:
[..]Zo, nu ben je wel weer serieus genoeg geweest..
![]()
Voortaan pas ik voor de eer van een nieuwe TTquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kijk idd niet naar de TT, alleen naar de tijd van posting/nummer van topic, en de eerste die mag door
over transformers gesprokenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef RudyCarell het volgende:
Transformers Vette Picture!
valt (door mij) toch aan te passenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Voortaan pas ik voor de eer van een nieuwe TT![]()
Ben ik snel dan mopperen ze dat tie niet compleet is![]()
Shit happens.quote:Maak ik hem netjes compleet, staan ze hem niet toe omdat die te laat is![]()
![]()
![]()
te laat?!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Voortaan pas ik voor de eer van een nieuwe TT![]()
Ben ik snel dan mopperen ze dat tie niet compleet is![]()
Maak ik hem netjes compleet, staan ze hem niet toe omdat die te laat is![]()
![]()
![]()
Geduld is een schone zaak, maar die zaak is niet meer zo schoon aangezien tegenwoordig zo maar stront gebeurd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
te laat?!!
ik heb 3 minuten zitten klikken op jouw AT's en in GAM of er al een nieuwe was
toen heb ik t zelf maar gedaan
ja, modjes hebben zo nu en dan ook wel eens last van spetterpoepquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, maar die zaak is niet meer zo schoon aangezien tegenwoordig zo maar stront gebeurd.![]()
quote:
He idd... Kan ik dat uitknallen ergens? En dat plaatje kan toch wel wat er nu staat...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef Sickert het volgende:
ctrl+shift rudy
volgens mij nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
He idd... Kan ik dat uitknallen ergens? En dat plaatje kan toch wel wat er nu staat...
agree, die geluidjes ook als ze transformerenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nothing beats the original(die muziek is wel erg btw
)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Sickert het volgende:
verdomme ijs begin jij nu ook al met het verzieken van deze pagina
je lijkt Rudy wel
!!
wat mot je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Volgt netjes jou
Wie begon er zowie zo de regels van de TT te verzieken
![]()
![]()
mompelt iets over totale anarchie
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Volgt netjes jou
Wie begon er zowie zo de regels van de TT te verzieken
![]()
![]()
mompelt iets over totale anarchie
Samen knokken met Baus en jou in IJmuihue tegen onverlatenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat mot je?
bliep bliep zjoeffffff![]()
Dan zet je er toch een slotje opquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik hoop dat ze hier geen remake in het echt van gaan maken.(alhoewel ik de intro wel een van de tofste van een animated movie vind)
GI Joe..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik hoop dat ze hier geen remake in het echt van gaan maken.(alhoewel ik de intro wel een van de tofste van een animated movie vind)
En niet te vergeten HE-MANquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
MASK
zou het helemaal debiel vinden als ze die serie opnieuw zouden verfilmenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
MASK
He-man is al een keertje verfilmd, en gefloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
[..]
En niet te vergeten HE-MAN
O boy o boy.. Ik hou ervan om oud te zijn..![]()
Dat was me favo serie vroeger. Ik heb nog steeds veel van die poppetjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
HE-MAN daar heb ik ook het een en ander van. Maar daar heb ik mindere goeie herinneringen aan, aangezien ik me alleen nog kan herinneren dat ik er mee speelde toen ik in het ziekenhuis lagquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
[..]
En niet te vergeten HE-MAN
O boy o boy.. Ik hou ervan om oud te zijn..![]()
quote:
wat heb ik gedaan!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was me favo serie vroeger. Ik heb nog steeds veel van die poppetjes
Oh en ik vind het niet netjes van Kevin, aangezien de OP weer eens verneukt is![]()
Maar Cardinal jij moet nu wel even je laatste post aanpassen, zodat hij naar deze verwijst
Je kunt niet altijd je zin krijgen![]()
Net even een een litertje of 30 aan bier gekocht
Da's voor de rit van Apeldoorn naar Maastricht.
Komt neer op 5 liter per persoon voor de rit. Oftewel we moeten er flink lang over gaan doen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
we gaan samen tegelijk slapen
![]()
sweet dreams![]()
Trustenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
we gaan samen tegelijk slapen
![]()
sweet dreams![]()
Als we zo gaan beginnen.. Wat dacht je van Dr Snuggle..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
teddy ruxpin in da remake![]()
[afbeelding]
nu slapen, net thuis en morgen weer vroeg op![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Trusten![]()
[afbeelding]
Pak deze maar uit in je dromen.
Onderste gedeelte is een zooitjequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan!!
er is niks mis mee !!
damn zeiklullen van FOD
ga weg jullie boefjes!
van GI Joe en transformers had ik indretijd ook veel poppetjes enzo, jammer dat mn trypticon stuk ging thoughquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mask was ook mooi, maar GI Joe en Transformers waren toch wel de serie's waarvoor ik zondagochtend om 7:00 voor de buis zat.
Oh en je hebt hem ook niet geupdated, zodat alle vorige topics erin staanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan!!
er is niks mis mee !!
damn zeiklullen van FOD
ga weg jullie boefjes!
Donequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was me favo serie vroeger. Ik heb nog steeds veel van die poppetjes
Oh en ik vind het niet netjes van Kevin, aangezien de OP weer eens verneukt is![]()
Maar Cardinal jij moet nu wel even je laatste post aanpassen, zodat hij naar deze verwijst
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh en je hebt hem ook niet geupdated, zodat alle vorige topics erin staan
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Sickert het volgende:
TT is een Grap!
mocht het een bbq worden dan word het een illegale op het strand
Alleen de negersquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen generaal pardon gekregen?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef ursel het volgende:
Als we zo gaan beginnen.. Wat dacht je van Dr Snuggle..Kheb zelfs de them-song hier op m'n pc in duits en nederlands..
[afbeelding]
Nu nog al die adrenaline door je lijf heen lopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef FJD het volgende:
Net terug van een mooi rondje hardlopen. Ruim 11km/u gelopen, aan een stuk door, 33 minuten langToch mooi ruim 6km/u gelopen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan maar op deBF2 tour
http://nl.youtube.com/watch?v=XYJ36MIdPO4
Ze doen allemaal the ballad van black mesa na. En dat is van Half life 2.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan maar op deBF2 tour
http://nl.youtube.com/watch?v=XYJ36MIdPO4
wies datquote:
Hoezo? Dan ga jij werken zekerquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
FJD, ga je spammen vandaag?![]()
owquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Dan ga jij werken zeker
Nee vandaag niet echt spammen. Beetje dan
ach ik heb op het forum gezegd, misschien als ie meer op fok had gezeten dat ie dan alles iets meer had meegekregen / begrepen.quote:
Frank regelt het geloof ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owheb je nog een kaartje over voor de transformer-meet?
ik heb iets anders op het forum gezetquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach ik heb op het forum gezegd, misschien als ie meer op fok had gezeten dat ie dan alles iets meer had meegekregen / begrepen.
de mensen die niet op fok posten missen tot 80% van de zaken
1 ik kom alleen als er een kaartje isquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank regelt het geloof ik
Maar goed, jij komt vanavond ook? Ga je mee eten of niet?
een typische ijsmuts reactiequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb iets anders op het forum gezet![]()
Ik ga zo wel even bellen. Als we op Frank moeten wachtenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
1 ik kom alleen als er een kaartje is
2 nee, eet op mn werk, kan dan ook alleen als we om 21.30uur of later gaan
JP jarigquote:name='Lt.IJsmuts' date='Jul 5 2007, 06:20 ' post='6954']
Teringecht Jorrit als je nog niet koning van BoF was, had ik je nu voor gedragen
quote:
zal wel meevallen hoor, maar waarom zou je in deze nog een trap nageven als ie toch al weg is. zo zie ik hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
als we allemaal zo lief zijn als jij bent wordt er over ons heen gelopen
![]()
weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
zal wel meevallen hoor, maar waarom zou je in deze nog een trap nageven als ie toch al weg is. zo zie ik het
orgineel passwordquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
Ik heb maar even een nieuw klassement aangemaakt op Rondemaster. Graag jezelf toevoegen
league: Tour de BoF
pass: homo
quote:
www.rondemaster.nlquote:heb je ook een link?
Hoe heet die subleague dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even bellen. Als we op Frank moeten wachten
Die Rondemaster is echt ruk geprogrammeerd. Veel mensen zouden al een mailtje moeten hebben gehad en sommigen zouden zich ook al hebben aangemeld. Ik heb echter nog niemand in m'n subleauge zitten
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe heet die subleague dan.
OK Iedereen heeft nu een mailtje gekregen om zich aan te melden voor de Band of FOK!kers subleaguequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
er is denk ik ook wel weer een FOK! poule, alleen is die volgens mij niet zo leuk
dat mailtje met boffiets, daar klopt geen reet vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
OK Iedereen heeft nu een mailtje gekregen om zich aan te melden voor de Band of FOK!kers subleague
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
he cardinalrijd je nieuwe waggie lekker?
quote:
Is een rechtstreekse copy van de mail die ik van de Rondemaster heb gekregenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dat mailtje met boffiets, daar klopt geen reet van![]()
daar wordt een andere subleague in genoemd?? of heb je er nu 2 in 1 gezet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Is een rechtstreekse copy van de mail die ik van de Rondemaster heb gekregenWat klopt niet dan
Ik vond opeens het wachtwoord nog terug van de Band of FOKkers league. Die is beterquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
daar wordt een andere subleague in genoemd?? of heb je er nu 2 in 1 gezet?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
OK Iedereen heeft nu een mailtje gekregen om zich aan te melden voor de Band of FOK!kers subleague
Moet dat ding nog uitproberen. Weet wat dat tie heel Europa doet. Makkelijk voor Italie zometeenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ cardinal, ik heb ook een VDO dayton, wat een grafnavigatie is dat zeg![]()
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:53 schreef Cardinal_NL het volgende:
Geen mail gezien na die allereerste mail van jou
![]()
welke subleague is het nu bij rondemaster? ik heb me aangemeld voor die met het ww homoquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond opeens het wachtwoord nog terug van de Band of FOKkers league. Die is beterDie andere gewoon links laten liggen dus
![]()
SorryAls dat mailsysteem dan die kut-Rondemaster had gewerkt dan was dit allemaal niet nodig geweest
![]()
Hallo Fietsliefhebber!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
welke subleague is het nu bij rondemaster? ik heb me aangemeld voor die met het ww homo![]()
Ik denk dat ik vanavond ook wel even meehapquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Dan ga jij werken zeker
Nee vandaag niet echt spammen. Beetje dan
Die, waar jij je thuis bij voeltquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
welke subleague is het nu bij rondemaster? ik heb me aangemeld voor die met het ww homo![]()
Heb me aangemeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Hallo Fietsliefhebber!
BoF heeft de volgende league aangemaakt bij Rabo AD Rondemaster ( http://www.ad.nl/rondemaster):
Naam van de league: Band of FOKkers
Wachtwoord voor deze league: boffiets
Stuur deze combinatie naar iedereen die je wilt uitnodigen om in je league mee te spelen.
Veel plezier met het spel!
Groeten,
http://www.pathe.nl/dekuip/quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef Keltie het volgende:
Weet niet of ik er om half 7 ben (Hilversum - Rotterdam is niet echt rustig te noemen) maar rond 7en moet wel lukken![]()
Op je Gmail.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, waarom heb ik geen mail over de Tourmanager gehad?
1) Meld je aan op www.rondemaster.nlquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, ik snap het niet meer, daarom stap ik uit de tourpoules![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, ik snap het niet meer, daarom stap ik uit de tourpoules![]()
duhquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Meld je aan op www.rondemaster.nl
2) Sluit je aan bij de volgende league:
Naam van de league: Band of FOKkers
Wachtwoord voor deze league: boffiets
3) Stel je team samen
4) Ga aan je werk.
ik fiets niet, ik drinkquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Stap jij al van je fiets af voordat je de proloog hebt gereden
![]()
Zal je je fiets weer op jagen![]()
Heel verstandig anders krijg je de dorstklop als je niet genoeg drinkt op je fietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik fiets niet, ik drink![]()
ie - ie - ie - ieuwquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heel verstandig anders krijg je de dorstklop als je niet genoeg drinkt op je fiets![]()
Klinkt nu al als een droogloperquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
met ons domme geouwehoer hebben we iedereen weg gejaagd!!!![]()
jaja, dat wordt nog wat op de FoD lanquote:
Heb vorig jaar al mijn best gedaan met mijn eigen home made luchtververserquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaja, dat wordt nog wat op de FoD lan![]()
je ziet gewoon dat de mensen waar het mee begon overblijvenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
met ons domme geouwehoer hebben we iedereen weg gejaagd!!!![]()
Waren die kaarten dan al niet gereserveerd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/dekuip/
Als ik bel dan kan ik de tijden in de avond niet meer kiezenZou het dan uitverkocht zijn
Dit weekend fietsen en drinken tegelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik fiets niet, ik drink![]()
Dan word je bezopen (quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit weekend fietsen en drinken tegelijk![]()
![]()
[afbeelding]
Frankquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
Waren die kaarten dan al niet gereserveerd?
Jaquote:
Ambtenaarquote:
Die zijn even samen knuffelen denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ambtenaar
Frankie![]()
Anyway, met onze slappe geouwhoer hebben we nu IJs en Cardinal weggejaagd
Hoho, inhuur ambtenaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ambtenaar
Frankie![]()
Pfff, was even aant werkquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Ik ben student, dat vind ik al druk genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Pfff, was even aant werkje zou ook eens een baantje moeten zoeken
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben student, dat vind ik al druk genoeg
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:15 schreef Keltie het volgende:
Studenten die zeggen dat ze het druk hebben![]()
http://www.flabber.nl/archief/020639.phpquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.flabberm.nl/20(...)d_2_voertuiggeluiden
Bf2 voertuigen muziek![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Transformers is vanavond uitverkocht btw.....
Transformers is vanavond uitverkocht btw..... en ik kan van 't weekend nietAnders doen we een Harry Potter meet?
Wehehe...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Mond houden en werken. Wie gaat anders m'n studie betalen?
Even kijken nog of ik nog wat leuks ziequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
He Fristie, bijna klaar met je Flabber dumps ?!![]()
Komt omdat het een grafstad isquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
in adam zijn nog kaarten zat![]()
meet was wel perfect moment geweest on die stront te verwijderenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef Keltie het volgende:
Maareuh, geen miet dus vanavond? Hmmmzz... Komt ergens wel goed uit, strontverkouden
is het echt een grafstad of zeg je dat maar omdat je denkt dat die achterstandswijk waar je zelf huist heaven is?quote:
Mjah, maar dan zit ik met zut in m'n anus en zut in m'n neus... Laat dan die stront maar zitten en verwijder de verkoudheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
meet was wel perfect moment geweest on die stront te verwijderen
1) Het is echt een grafstad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is het echt een grafstad of zeg je dat maar omdat je denkt dat die achterstandswijk waar je zelf huist heaven is?
Daat laatste trein naar Rotterdam.. En?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Er is maar 1 mooi iets in A'dam..![]()
Onee, 2!
Transformers is vanavond uitverkocht btw..... en ik kan van 't weekend nietAnders doen we een Harry Potter meet?
Ik was dinsdag pas weer bij de levenden en toen was het al uitverkocht!
amsterdamse hoeren zijn topquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daat laatste trein naar Rotterdam.. En?
Sorry maar gister waren er ook al geen kaarten meer.... was het een beetje vergeten door Rock Werchter. Ik wil het goedmaken, kunnen jullie vrijdagavond?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vraag het je gisteren nog en toen zei je dat er genoeg kaarten waren. Blijkbaar had je er dus wel opgeletOnderneem dan ook eens actie man. Sorry hoor, ik kan daar zo slecht tegen. Op de een of andere manier zijn het altijd dezelfde mensen die actie ondernemen om iets te regelen en zodra dat niet gebeurt dan gebeurt er helemaal niets...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daat laatste trein naar Rotterdam.. En?
Die in Antwerpen schijnen beter te zijn (schijnbaar vind je ze nergens zo knap als daar)quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
amsterdamse hoeren zijn top![]()
we zijn niet echt boos hoor, hadden dit wel verwachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry maar gister waren er ook al geen kaarten meer.... was het een beetje vergeten door Rock Werchter. Ik wil het goedmaken, kunnen jullie vrijdagavond?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
1) Het is echt een grafstad.
2) Er gaat inderdaad niets boven de Betuwe![]()
Nopes, dan moet ik bier zuipen bij mij in het dorp.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry maar gister waren er ook al geen kaarten meer.... was het een beetje vergeten door Rock Werchter. Ik wil het goedmaken, kunnen jullie vrijdagavond?
kijk, diamond snapt hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die in Antwerpen schijnen beter te zijn (schijnbaar vind je ze nergens zo knap als daar)![]()
Is wel uit "van ho(e)ren zeggen", deze Adonis gaat natuurlijk niet naar de hoertjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kijk, diamond snapt het![]()
antwerpse hoeren ken ikniet echt, toch maar eens kijken dan![]()
Die waren inderdaad wel mooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die in Antwerpen schijnen beter te zijn (schijnbaar vind je ze nergens zo knap als daar)![]()
En na afloop een afragwedstrijd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, dan de biosmeet maar in antwerpen![]()
ik ga niet mee hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal ik reserveren voor Die Hard?
Penis, Kelti, Ferdi, Kev en ik? 5 kaarten? 21:00 uur?
quote:
lijkt me gezellig, heb ik thuis ook weer wat te vertellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
En na afloop een afragwedstrijd?
Wiens hoer loopt het moeilijkst na een neukpartij
weet ik welquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je weet half niet hoe vet Die Hard 4.0 is!
Mjah, ben eigenlijk niet zo in "de mood" voor Die Hard.... (ben eigenlijk nergens voor in "de mood" met die gesnotter en gedonderquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal ik reserveren voor Die Hard?
Penis, Kelti, Ferdi, Kev en ik? 5 kaarten? 21:00 uur?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
lijkt me gezellig, heb ik thuis ook weer wat te vertellen![]()
En naar Transformers kon je wel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
weet ik wel![]()
maar ben druk vanavond![]()
en natuurlijk zo teleurgesteld dat ik geen zin meer heb![]()
Zie de onderste regelquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En naar Transformers kon je wel?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En naar Transformers kon je wel?![]()
Ik zoeken in de TomTom, kom ik uit in Rozenburgquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef Keltie het volgende:
Nopes, dan moet ik bier zuipen bij mij in het dorp.
Straat uit, eerste mesthoop links, 2de koe rechts en dan staat daar een tent met tap en muziek![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Lijkt me gezellig, heb ik thuis ook weer wat te vertellen![]()
das waarquote:
Meteren jongen, Meteren... Daar gebeurd hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zoeken in de TomTom, kom ik uit in Rozenburg![]()
meteren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Meteren jongen, Meteren... Daar gebeurd het
Morgen tanken in Meteren dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
Meteren jongen, Meteren... Daar gebeurd het
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
meteren?
nooit van gehoord![]()
quote:Meteren (Nederland)
Meteren is een dorp in de gemeente Geldermalsen, in de Nederlandse provincie Gelderland. Het dorp telt 3425 inwoners [1].
Het wapen van Meteren is "in een blauw (lazuur) veld, een zilveren lelie" [2].
Meteren werd het eerst genoemd in een oorkonde in 1265 als "Curtis de Meteren". Ook is bekend dat het in 1267 behoorde bij Malsen, zoals het dorp Geldermalsen toen werd genoemd.
De geschiedenis van de gemeente in nauw verbonden met het adellijke geslacht Van Cuyck van Meteren die de Heerlijkheid Meteren in bezit had van circa 1450 tot 1694. Vroeger stond er een slot in Meteren dat in bezit was van het geslacht Van Kuyc (later Van Cuyck van Meteren). Het werd geheel herbouwd in de periode van 1766-1769, maar werd in 1907 geheel gesloopt. [2]
Je bent er bewust gaan wonen bedoel jequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:53 schreef Keltie het volgende:
Al kom ik zelf, oorspronkelijk, gelukkig niet uit Meteren
Betaalbare starterswoningen zijn hier, in de Betuwe, een redelijk probleem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent er bewust gaan wonen bedoel je
Ik weet niet wat erger is.
ik had je al een kusje gegevenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik word genegeerdMoet ik nou echt onder het bureau? Ik heb al zo' pijn in m'n kaken
Meteren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wacht ff,
jij komt uit meteren? meteren ligt in gelderland? en wrm dan al dat feyenoord gejankt?
en dan kom je naar een meet in rotterdam?
of je loopt me te dollen of je bent nog dommer dan een zak chips![]()
Same herequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Pfff, was even aant werkje zou ook eens een baantje moeten zoeken
![]()
hee ik vind het allemaal prima, maar dacht dat je gewoon in rotterdam woondequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Meteren.
Gelderland.
Betuwe.
Redelijk Feijenoordbolwerk (dus dat is niet zo gek).
En waarom zou ik niet naar een meet in Rotterdam mogen komen (maar wat jij wil, dan niet)
die moet je echt deporterenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar op iedere hoek 4 turken en/of marrokanen is wel overdreven vind je ook niet?
Heb al eens eerder laten vallen dat ik niet in Rotterdam woondequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee ik vind het allemaal prima, maar dacht dat je gewoon in rotterdam woonde![]()
flipje dat je dr bent![]()
Meteren is volgens mij een beetje de vinex locatie van de Betuwe. Ook een aantal bekenden van mij die daarheen zijn gegaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Betaalbare starterswoningen zijn hier, in de Betuwe, een redelijk probleem.
En hier stond een betaalbaar appartement vrij + het is op loopafstand naar de stamkroeg + in de buurt van vrienden en familie ... Dus dan word de keuze makkelijk. Anders kom je bij Tiel uit, zwartestad
hej partner in crimequote:
Was gezellig he samen werkenquote:
Paar van die nieuwbouw projecten, klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Meteren is volgens mij een beetje de vinex locatie van de Betuwe. Ook een aantal bekenden van mij die daarheen zijn gegaan.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb al eens eerder laten vallen dat ik niet in Rotterdam woonde
Ik werk in Hilversum, dat is dezelfde afstand als Meteren - Rotterdam maar dan dagelijks
vruchtbaar ookquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
lijkt me wel lastig hoor, elke dag die modder van je klompen poetsen als je in de randstad komt![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Paar van die nieuwbouw projecten, klopt.
Niet dat je van "Oudmeteren" vrolijk word, maargoed
Keiharde resultatenquote:
quote:
maar leg me dan nog 1 ding uit als je wilt, waarom is dat dan zo'n feyenoord bolwerk? omdat er veel mesthopen zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klompen lopen fijn
Maar draag ze niet... Niet aan m'n voeten.. Staan wel op de binnenkant van m'n arm![]()
meters makenquote:
Meteren is mix, Geldermalsen is mix, Tricht is overwegend Feijenoord (heeft ook een Feijenoordkroeg maar die zijn er meer in de Betuwe). Waardenburg is volgens mij of kerkelijk of Feijenoord (mixquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat je daar voor de prijs van me huidige woning in ieder geval vrijstaand kan wonen![]()
Maar ja denk dat ik met mijn ajax achtergrond niet makkelijk zal intergreren in een F* bolwerk![]()
Zou niet eens misstaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Beste schoeisel voor je voeten. Maar ja wordt onder een pak niet echt gewaardeerd, dus draag ze ook maar niet.
Ik dacht eerder omdat Betuwenaren wel van werken houden, zoals Feijenoordquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar leg me dan nog 1 ding uit als je wilt, waarom is dat dan zo'n feyenoord bolwerk? omdat er veel mesthopen zijn![]()
Even ontspanning op zjin tijd, de boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
meters maken![]()
nu ff roken![]()
Dan waren ze afgelopen seizoen zeker allemaal vrij of met de vutquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder omdat Betuwenaren wel van werken houden, zoals Feijenoord![]()
![]()
Nee, der stond een Groningse randdebiel aan het roerquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan waren ze afgelopen seizoen zeker allemaal vrij of met de vut![]()
Dacht dat ook een club was, waar ze het van hard werken moesten hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, der stond een Groningse randdebiel aan het roer
Mjah, Koeman is gehersenspoeld door Hiddink ey.. PSV en werken, dat is ongeveer hetzelfde als 'meneer' Phillips en ademenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dacht dat ook een club was, waar ze het van hard werken moesten hebben![]()
Toen hielden ze al rekening met de aanleg van de Betuwelijn, eindelijk planmatig vooruit denkenquote:De geschiedenis van de gemeente in nauw verbonden met het adellijke geslacht Van Cuyck van Meteren die de Heerlijkheid Meteren in bezit had van circa 1450 tot 1694. Vroeger stond er een slot in Meteren dat in bezit was van het geslacht Van Kuyc (later Van Cuyck van Meteren). Het werd geheel herbouwd in de periode van 1766-1769, maar werd in 1907 geheel gesloopt. [2]
Met jou erbij een trioquote:
Sinds Frits Philips en Raay daar niet meer zijn is het op sterven na doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, Koeman is gehersenspoeld door Hiddink ey.. PSV en werken, dat is ongeveer hetzelfde als 'meneer' Phillips en ademen
Daarom ook een zwarte Saabquote:
Ik snap dat dus echt niet. Ik hoorde gister op TV ook weer een of andere knakker van NVM zeggen dat het voor starters bijna onmogelijk was om een huis te kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef Keltie het volgende:
Betaalbare starterswoningen zijn hier, in de Betuwe, een redelijk probleem.
30 it is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh!!!!!
Wat een feest wat een feest wat een feest.![]()
Bedankt voor alle feli`s...![]()
Enneh... Ik heb me ook bij dei rondemaster league gevoegd.Nu ff teampie samen stellen voor de proloog.
![]()
leuk betoog, maar onzin natuurlijkquote:
Ik heb anders nog wel een eengezinswoning in de aanbieding voor 450kquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ik hoorde gister op TV ook weer een of andere knakker van NVM zeggen dat het voor starters bijna onmogelijk was om een huis te kopen.
Wat een gejank is dat altijd zeg, het enige wat niet of moeilijk mogelijk is is om als start direct een eensgezinswoning in te duiken. Gek he dat je niet direct zo'n huis kunt kopen. Dat is niet boehoe, dat is terecht. Je begint net aan je leven, dan zul je dus ook moeten accepteren dat je niet direct in een groot huis kunt wonen.
Paar weken terug ook eentje in de Elsevier die liep te janken dat ie z'n huis alleen kon kopen met steun van z'n ouders. Heel veel boehoe natuurlijk. Punt was dat die lamlul in z'n eentje in een appartement van ruim 220k zat. Gek he dat je dat niet kunt betalen
Als starters hun eisen eens bijstellen dan is er niets aan de hand. Er staan genoeg woningen op Funda voor tussen de 100k en 150k en die zijn redelijk te betalen op een enkel salaris.
Wij wonen straks ook voor 137k
-edit-
Ow kut, veels te veel tekst voor de aandachtsspanne van de BoFers
Dat is dus een beetje het punt, er worden geen starterswoningen gebouwd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ik hoorde gister op TV ook weer een of andere knakker van NVM zeggen dat het voor starters bijna onmogelijk was om een huis te kopen.
Wat een gejank is dat altijd zeg, het enige wat niet of moeilijk mogelijk is is om als start direct een eensgezinswoning in te duiken. Gek he dat je niet direct zo'n huis kunt kopen. Dat is niet boehoe, dat is terecht. Je begint net aan je leven, dan zul je dus ook moeten accepteren dat je niet direct in een groot huis kunt wonen.
3x raden wat mijn appartementje heeft gekostquote:Paar weken terug ook eentje in de Elsevier die liep te janken dat ie z'n huis alleen kon kopen met steun van z'n ouders. Heel veel boehoe natuurlijk. Punt was dat die lamlul in z'n eentje in een appartement van ruim 220k zat. Gek he dat je dat niet kunt betalen
De enigste woningen bij ons voor die prijs, moet nog voor minimaal 70K aan verbouwen.quote:Als starters hun eisen eens bijstellen dan is er niets aan de hand. Er staan genoeg woningen op Funda voor tussen de 100k en 150k en die zijn redelijk te betalen op een enkel salaris.
Wij wonen straks ook voor 137k
-edit-
Ow kut, veels te veel tekst voor de aandachtsspanne van de BoFers
De ene keer top en de andere keer bottomquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ben met iedereen vriendjes.. Het uit zich alleen op andere manieren
JP HOMOOOOO!!! FELI!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh!!!!!
Enneh... Ik heb me ook bij dei rondemaster league gevoegd.Nu ff teampie samen stellen voor de proloog.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh!!!!!
![]()
Altijd topquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De ene keer top en de andere keer bottom![]()
Jaartje verder en je voelt je zo jeugdig in die wereld van alle grijze volwassenenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef jpjedi het volgende:
ja 30 jah.... Wat een psychologische dreun.
![]()
![]()
Je hebt sprinters voor het vlakke die dragen dat groene truitje en je hebt sprinters voor in de bergen die dragen dat bolletjestruitjequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef jpjedi het volgende:
Sprinters in de bergen ging vorig jaar niet zo lekker.![]()
Jij hebt er verstand van hoor ik al wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Jaartje verder en je voelt je zo jeugdig in die wereld van alle grijze volwassenen![]()
[..]
Je hebt sprinters voor het vlakke die dragen dat groene truitje en je hebt sprinters voor in de bergen die dragen dat bolletjestruitje![]()
Jij maar denken ze gaan die bergen toch niet opze zullen vast wel door het dal rijden
![]()
Dat zou handel zijn met voorkennisquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van hoor ik al wel.Wat is je team?
![]()
Enne..grijs haar?Ik heb haar met karakter! Valt liever uit dan dat het grijs wordt!
![]()
Als je nou even op de link klikt dan weet je het zo..quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel renners moet je eigenlijk in je team hebben?
minimaal 1, maximaal 9 volgens mijquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel renners moet je eigenlijk in je team hebben?
max 9 tochquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je nou even op de link klikt dan weet je het zo..
9 spelers Frankie..luie hond.![]()
ik heb er minder, omdat ik dan betere renners kan kopen voor mn budget.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja klopt..
min 1-max 9.
Maar er is geen enkele reden om er minder dan 9 te nemen.
klassementsrijders zijn tijdrijders... Als je het op de tijdrit verliest moet je wegrijden van je concurrentie om in te halen en dat gaan ze niet laten gebeuren. Enige moment om tijdrit te compenseren is een bergrit. Vaak zie je dat tijdrijders ook gemiddeld goede klimmers zijn. Sprint is wat dat betreft een andere discipline.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb er minder, omdat ik dan betere renners kan kopen voor mn budget.
alleen snap ik niet of je nu ook al klassementsrijders moet kopen? of eerst sprinters en dan in de bergen bijkopen?
Robbie McEwen 7.990.000 Verkoop rennerquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we onze teams hier gewoon plaatsen?
dat zou ik zeker doen als ik jou wasquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar denk dat ik Kloden nog koop i.p.v. Dekker.... en maybe Vino ook nog erin zet...
Jij bent gewone een zuinige negerlander, die gewoon rente wil trekkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
In frankrijk, maar je moet eerst naar Londen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Waar kan je meedoen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
In frankrijk, maar je moet eerst naar Londen.![]()
Geef maar aan Lies, vrouwen weten daar vast wel raad meequote:
Volgens mij evalueren spelers in waarde, dus kan je denk ik eerst sprinters kopen en later klimmersquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
alleen snap ik niet of je nu ook al klassementsrijders moet kopen? of eerst sprinters en dan in de bergen bijkopen?
quote:Spelregels Rondemaster 2007
Duur van het spel
Deze Rabo-AD-RondeMaster begint met de Proloog op zaterdag 7 juli 2007. Je hebt die dag tot 15:00 uur (tijdstip waarop de eerste renner van start gaat) de tijd om een ploeg te selecteren. Inschrijving na die datum is geen probleem, maar je loopt dan natuurlijk waardevolle punten mis. Het spel loopt tot en met het einde van de Tour: de finish in Parijs op zondag 29 juli 2007.
Inschrijving
Voordat je begint, moet je je inschrijven. Je voert je gegevens in, kiest een teamnaam en een wachtwoord. Dit wachtwoord heb je later in het spel nodig om toegang te krijgen tot je eigen pagina's. Mocht je het wachtwoord vergeten, dan mailen we het naar je toe.
Samenstellen van een ploeg
Een ploeg kan maximaal uit 9 renners bestaan. Minder mag ook, de keus is geheel aan jou als ploegleider. Je selecteert de renners uit de lijst van coureurs. Het budget dat je hebt te besteden is ¤ 50.000.000. Het geld dat je over hebt, kun je later in het spel gebruiken wanneer je je op de rennersmarkt begeeft.
Op het moment dat je een renner selecteert, wordt automatisch het aankoopbedrag van je budget afgetrokken. Ben je niet tevreden over een renner, of denk je dat een renner de komende etappes geen rol van betekenis gaat spelen, dan kun je hem verkopen. De waarde van de renner op het moment van verkoop wordt aan je budget toegevoegd. Aan het begin van elke etappe betaal je startgeld voor de renners die je op dat moment in je ploeg hebt. De hoogte van het startgeld bedraagt 5 procent van de waarde van de coureur op dat moment. Het startgeld wordt van de waarde van de renner afgetrokken. Je loopt dus meer risico met dure renners, deze betalen tenslotte meer startgeld.
De waarde van een renner verandert gedurende de ronde. Een renner wordt duurder als hij goed presteert in de Tour, door het prijzengeld dat hij verdient. De eerste 15 renners in de etappe-uitslag krijgen prijzengeld, dat bij de waarde van de renner wordt opgeteld. Je zult daarom tactisch te werk moeten gaan. Heb je een ploeg met sprinters, dan zal je tijdens een bergetappe weinig prijzengeld verdienen, terwijl je wel startgeld hebt betaald. Het is de kunst te bepalen wanneer je het best een renner kunt kopen of verkopen.
Het scoresysteem
De eerste 15 renners van de etappe krijgen prijzengeld. Daarnaast verdienen de renners punten. Die punten zijn van belang bij de daguitslag en het puntenklassement. De verdeling van het prijzengeld is als volgt:
Uitslag Prijzengeld (in ¤) Punten
1 1.000.000 100
2 800.000 80
3 630.000 63
4 500.000 50
5 410.000 41
6 340.000 34
7 290.000 29
8 240.000 24
9 190.000 19
10 150.000 15
11 120.000 12
12 90.000 9
13 70.000 7
14 60.000 6
15 50.000 5
Voorbeeld: Alexandre Vinokourov heeft voor de start van de Proloog een waarde van ¤ 7.690.000,-. Bij aanvang van de eerste etappe wordt voor Vinokourov 5% van zijn waarde aan startgeld betaald. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op zijn waarde. Op dat moment is Vinokourov dus ¤ ¤ 7.690.000 - ¤ 384.500 (5%) = ¤ 7.305.500 waard. Wordt Vinokourov 5e in de proloog, dan verdient hij ¤ 410.000 aan prijzengeld. Zijn nieuwe waarde na de eerste etappe is dan: ¤ 7.305.500 + ¤ 410.000 = ¤ 7.715.500.
Doordat Vinokourov meer prijzengeld krijgt dan dat er aan startgeld is betaald, stijgt na de eerste etappe de waarde van Vinokourov ten opzichte van de startwaarde. Eindigt Vinokourov echter op de 6e of lagere positie, dan zal het prijzengeld minder zijn dan het betaalde startgeld. De waarde van Vinokourov na de etappe zal dan lager zijn dan de startwaarde.
Het kopen en verkopen van renners
Naar mate de Ronde zich ontwikkelt zul je steeds andere renners in je ploeg willen opnemen. Zo neem je in de vlakke etappes sprinters en in de bergen klimgeiten. Het kopen en verkopen van renners vindt plaats op de rennersmarkt. De rennersmarkt is op elke etappedag geopend tot 11:00 uur, met uitzondering van zaterdag 7 juli. Dan sluit de rennersmarkt om 15:00 uur. Het team dat je op dat moment geselecteerd hebt, is dus je ploeg voor die etappe. Als je geen nieuwe renners selecteert, blijft de selectie intact, en kom je de volgende dag uit met hetzelfde team. Tijdens de koers kunnen er geen renners worden verhandeld. Nadat de uitslag van de etappe bekend is en de nieuwe ranglijsten zijn berekend, wordt de rennersmarkt weer geopend. Op de twee rustdagen ( 16 en 24 juli) is de rennersmarkt de gehele dag geopend. Klassementen Net als in de Tour de France kent de Rabo-AD-RondeMaster verschillende klassementen. Iedere deelnemer speelt automatisch mee in alle klassementen, en kan op zijn eigen pagina zijn positie in de ranglijsten zien.
Algemeen klassement (Gele trui)
Het algemeen klassement is gebaseerd op het vermogen van de ploegleiders. Het vermogen is de optelsom van de waarde van de renners die je op dat moment in je ploeg hebt, plus het budget wat je nog te besteden hebt. Leider in het klassement is de ploegleider met het grootste vermogen. Als het vermogen van twee of meerdere deelnemers gelijk zijn, dan wordt er gekeken welke deelnemer het hoogste aantal punten in het puntenklassement heeft. Als ook dit identiek is dan is het aantal punten behaald in de eerste etappe doorslaggevend, vervolgens het aantal punten in etappe 2, dan etappe 3 etcetera. In het unieke geval dat dit geen uitkomst biedt, wordt er geloot.
Dagklassement (Etappe uitslag)
Iedere dag is er een winnaar in het dagklassement, behalve op 16 en 24 juli (rustdagen). Na iedere etappe worden de punten opgeteld die je renners gescoord hebben voor de etappe. Winnaar is de deelnemer met de meeste punten. Als dit gelijk is, dan wordt er gekeken welke deelnemer er het grootste budget over heeft. Als dit ook hetzelfde is, dan wordt er geloot.
Puntenklassement (Groene trui)
De groene trui is voor de deelnemer met het hoogste puntentotaal. Bij dit klassement worden de verdiende punten in de dagklassementen bij elkaar opgeteld. Als twee of meerdere deelnemers evenveel punten hebben wordt er gekeken naar de positie in het algemeen klassement.
Let op: De etappe-uitslag op basis waarvan de ranglijst berekend is, is bindend. Mocht er nadat de nieuwe klassementen zijn berekend er alsnog een wijziging zijn in de uitslag (bijvoorbeeld een diskwalificatie), dan tellen deze wijzigingen niet mee in het spel. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
Bergklassement (Bolletjestrui)
De bolletjestrui is voor de snelste stijger in de algemene ranglijst. De trui wordt vanaf 8 juli (na de eerste etappe op zondag 8 juli) dagelijks gewonnen door de deelnemer die het meeste aantal plaatsen gestegen is in het Algemeen klassement.
Leagues
Het is mogelijk om met een aantal vrienden, kennissen of collega's in een eigen league te spelen. Een league is een onderlinge competitie waarin de resultaten alleen worden getoond aan de deelnemers van de league. Iedere deelnemer heeft de gelegenheid om eigen leagues aan te maken, en kan anderen uitnodigen om mee te spelen. Het aanmaken van een league is eenvoudig. Je bedenkt een leaguenaam en een wachtwoord. Vervolgens nodig je andere Tourvolgers uit. Iedere deelnemer van de league kan anderen uitnodigen. Na het invullen van e-mailadressen van de vrienden, bekenden of collega's stuurt de Rabo-AD-RondeMaster een e-mail met daarin een korte uitleg van het spel, de namen van de deelnemers aan de league, de naam van de league, en het daarbij behorende wachtwoord.
Prijzen
Voor de verschillende klassementen zijn mooie prijzen te winnen. Voor een overzicht zie de prijzenpagina. Prijswinnaars krijgen na het einde van de Tour de France bericht. Hierover kan niet worden gecorrespondeerd.
In het geval dat een deelnemer aanspraak kan maken op prijzen in zowel het puntenklassement als in het algemeen klassement, dan ontvangt de deelnemer alleen de prijs voor het klassement waarin hij/zij het hoogst geklasseerd staat. De prijs in het andere klassement gaat in dit geval naar de eerstvolgende deelnemer in dat klassement.
Calamiteiten
In zeer bijzondere gevallen kan de spelleiding beslissen een etappe niet mee te laten tellen voor de klassementen of een renner te verwijderen uit de teams van de deelnemers, bijvoorbeeld door het overlijden van een renner. Over het moment en de wijze waarop deze procedure wordt uitgevoerd beslist de spelleiding.
In geval van storingen of andere calamiteiten zal de organisatie van Rabo AD Rondemaster er alles aan doen de teams, de veranderingen daarin en de ranglijsten zo getrouw mogelijk te herstellen. Dit kan betekenen dat bepaalde transacties teruggedraaid kunnen worden. In uiterste gevallen kan besloten worden de situatie tot die van na de laatst verreden etappe terug te draaien en/of een etappe niet mee te laten tellen voor de verschillende klassementen. Er kan dan geen aanspraak gemaakt worden op eventueel gewonnen prijzen. Uiteraard wordt hiervan mededeling gedaan.
Disclaimer
Dit spel is gemaakt voor de echte fans. Onsportief gedrag is dan ook niet toegestaan. Elke onsportieve actie kan sancties tot gevolg hebben. Het oordeel over onsportief gedrag wordt door de spelleiding genomen. Hierover is geen discussie mogelijk. Mogelijke straffen zijn uitsluiting van het spel, geen aanspraak maken op eventuele prijzen en puntenaftrek. Wanneer de spelregels geen duidelijke oplossing bieden, beslist de spelleiding. Tevens heeft de spelleiding het recht om op elk gewenst moment de reglementen te wijzigen en/of aan te passen. Alleen deelnemers waarvan de adresgegevens correct zijn ingevoerd komen in aanmerking voor de prijzen. Als dit in het belang van het spel is kunnen (alle) scores ongedaan worden gemaakt. Deelnemers maken in dit geval geen aanspraak op de prijzen. Deze beslissing wordt door de spelleiding genomen. Door inschrijving aan het spel gaat deelnemer akkoord met de hier vermelde voorwaarden.
Vragen
Na het lezen van de spelregels en de FAQ toch nog vragen? Stel deze dan via tour@ad.nl.
Al met al, voor diegene die tijdens de tour opvakantie zijn en geen dagelijkse internet verbinding hebben, hebben pech gehadquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:49 schreef jpjedi het volgende:
zal het een keer uitleggen:
tijdritten: tijdrijders/klassementsrijders
vlakke etappes: sprinters
Bergetappes: berggeiten en klassementsrijders
je koopt dus de rijders die je voor de andere dag acht hoog te scoren en je verkoopt ze aan het eind van de dag. (Of je houd ze in je team)
Als ze scoren worden ze duurder en win je dus geld..het gaat allemaal over je totaal kapitaal.
[..]
Ik zou zeker eens wat meer inlezen, hiermee ga je geen hoge ogen gooien tijdens de proloogquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Team aangepast voor Proloog:
Thor Hushovd 6.000.000 Verkoop renner
Andreas Klöden 5.900.000 Verkoop renner
Alejandro Valverde 5.750.000 Verkoop renner
Alexander Vinokoerov 5.470.000 Verkoop renner
Michael Rogers 4.940.000 Verkoop renner
Cadel Evans 4.790.000 Verkoop renner
Thomas Dekker 4.000.000 Verkoop renner
Óscar Pereiro 3.570.000 Verkoop renner
Michael Boogerd 2.870.000 Verkoop renner
Vertel dan ook waarom je dat denktquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou zeker eens wat meer inlezen, hiermee ga je geen hoge ogen gooien tijdens de proloog
Ik denk dat ik vanacht niet echt zal slapen, anders krijg ik nooit een team op de been
Uiteraard, maar de keren dat jij het met me eens bent zijn ook op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
leuk betoog, maar onzin natuurlijk
Nieuwbouw is leuk, is mooi, maar is ook nieuw en dus duurder.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:
Dat is dus een beetje het punt, er worden geen starterswoningen gebouwd.
Groot is beter lijkt het motto te wezen.
Ik begrijp het wel, daar niet van maar als je als starter je mogelijkheden zo limiteert dan moet je niet miepen als je extra betaald. Net als die gozer uit de Elsevier, die moest en zou in z'n geboortestad wonen. Geeft niet, leuk hoor maar ga dan niet klagen dat je geen huis kon kopen zonder je ouders: en in nieuwbouw willen en niet willen verhuizenquote:Die woningen staan inderdaad op Funda, maar ik trek het niet om in m'n eentje in Den Haag te gaan wonen terwijl ik daar niets of niemand ken.. Ga niet ineens uit m'n sociale kring wonen. Daarnaast ben ik redelijk streekgebonden
Hoeft niet persé. Duurder is relatief, want je hoeft er minder aan te klussen/ op te knappen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de keren dat jij het met me eens bent zijn ook op 1 hand te tellen
[..]
Nieuwbouw is leuk, is mooi, maar is ook nieuw en dus duurder.
Leuk, maar je streeft jezelf voorbij en je spreekt veel gemeentes tegen.quote:[..]
Ik begrijp het wel, daar niet van maar als je als starter je mogelijkheden zo limiteert dan moet je niet miepen als je extra betaald. Net als die gozer uit de Elsevier, die moest en zou in z'n geboortestad wonen. Geeft niet, leuk hoor maar ga dan niet klagen dat je geen huis kon kopen zonder je ouders: en in nieuwbouw willen en niet willen verhuizen![]()
Bronquote:Gudjohnsen voor één jaar Feyenoorder
Eidur Gudjohnsen is de volgende speler die door Feyenoord gepresenteerd gaat worden. De IJslander wordt een jaar van Barcelona gehuurd, dit meldt de Spaanse site El Mundo Deportivo.
Gudjohnsen verruilde vorige zomer Chelsea voor FC Barcelona, maar was nooit verzekerd van een basisplaats. De spits stond in de wintermaanden wel met regelmaat in de basis, maar dat was met name te danken aan blessures van onder andere Eto'o.
Ondanks zijn besperkte speelminuten scoorde hij toch nog 5 keer in 25 duels.
Staat nog niet op Feyenoord.nlquote:
Hele bouwbeleid van de overheid zuigt zwaar natuurlijk. Hier ook, een set gloednieuwe appartamenten die perfect zijn voor jonge starters maar nee hoor, de gemeente laat alleen de bejaarden er inquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Keltie het volgende:
Leuk, maar je streeft jezelf voorbij en je spreekt veel gemeentes tegen.
Veel gemeentes willen de jeugd in de gemeente houden (hier in de streek iig), dan schiet het niet op als je alleen duurdere, grotere huizen neerzet.
check je pmquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, als je je team dagelijks moet veranderen![]()
daar houd ik dus niet van![]()
Gemeenten willen daar nog wel eens flink op subsidieren ja. Puni heeft ook zo'n huis. Plus dat nieuwbouw natuurlijk veel sneller in waarde stijgt dan bestaande bouwquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef jpjedi het volgende:
@Ferdi: Nieuwbouw is meestal goedkoper dan bestaande bouw. Vandaar ook veel verkoop in de eerste 3 jaar.
daar had ik al op geantwoord ariequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ cardinal, wat een arie ben je ook he, PM'en als je eigen box niet is geactiveerd![]()
maar mn antwoord is jah, post maar linkje![]()
Plus nieuwbouw komt van 1ste hand, hoeft minder vaak winst op gepakt te worden dan met bestaande bouw.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Gemeenten willen daar nog wel eens flink op subsidieren ja. Puni heeft ook zo'n huis. Plus dat nieuwbouw natuurlijk veel sneller in waarde stijgt dan bestaande bouw
Nieuwbouw is goedkoper, alleen heb je vaak weer last van renteverlies op je bouwdepot. Dit compenseert je kostenkoper.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Ik hier mijn team wegzetten en morgen zien dat er 6 dezelfde teams zijn.![]()
@Ferdi: Nieuwbouw is meestal goedkoper dan bestaande bouw. Vandaar ook veel verkoop in de eerste 3 jaar.
Jazeker!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zit ik hier bij de Hypotheker?
Jazeker, de Hypotheker!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Plus nieuwbouw komt van 1ste hand, hoeft minder vaak winst op gepakt te worden dan met bestaande bouw.
Tenminste, vind ik wel logisch klinken
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Keltie het volgende:
Leuk, maar je streeft jezelf voorbij en je spreekt veel gemeentes tegen.
Veel gemeentes willen de jeugd in de gemeente houden (hier in de streek iig), dan schiet het niet op als je alleen duurdere, grotere huizen neerzet.
Aannemers bouwen huizen uit ideologie wil je zeggen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef Keltie het volgende:
Plus nieuwbouw komt van 1ste hand, hoeft minder vaak winst op gepakt te worden dan met bestaande bouw.
Tenminste, vind ik wel logisch klinken
whehehehquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:39 schreef Keltie het volgende:
Godverdekut, iemand jatte m'n "grapje" voor m'n neus weg![]()
Leer er nou maar van, je gaat toch ook straks iets kopen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan zou ik een dief van mijn eigen portemonee zijn
Nee hoor met minder neem ik geen genoegen
![]()
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Aannemers bouwen huizen uit ideologie wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |