HE-MAN daar heb ik ook het een en ander van. Maar daar heb ik mindere goeie herinneringen aan, aangezien ik me alleen nog kan herinneren dat ik er mee speelde toen ik in het ziekenhuis lagquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
[..]
En niet te vergeten HE-MAN
O boy o boy.. Ik hou ervan om oud te zijn..![]()
quote:
wat heb ik gedaan!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was me favo serie vroeger. Ik heb nog steeds veel van die poppetjes
Oh en ik vind het niet netjes van Kevin, aangezien de OP weer eens verneukt is![]()
Maar Cardinal jij moet nu wel even je laatste post aanpassen, zodat hij naar deze verwijst
Je kunt niet altijd je zin krijgen![]()
Net even een een litertje of 30 aan bier gekocht
Da's voor de rit van Apeldoorn naar Maastricht.
Komt neer op 5 liter per persoon voor de rit. Oftewel we moeten er flink lang over gaan doen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
we gaan samen tegelijk slapen
![]()
sweet dreams![]()
Trustenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
we gaan samen tegelijk slapen
![]()
sweet dreams![]()
Als we zo gaan beginnen.. Wat dacht je van Dr Snuggle..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
teddy ruxpin in da remake![]()
[afbeelding]
nu slapen, net thuis en morgen weer vroeg op![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Trusten![]()
[afbeelding]
Pak deze maar uit in je dromen.
Onderste gedeelte is een zooitjequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan!!
er is niks mis mee !!
damn zeiklullen van FOD
ga weg jullie boefjes!
van GI Joe en transformers had ik indretijd ook veel poppetjes enzo, jammer dat mn trypticon stuk ging thoughquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mask was ook mooi, maar GI Joe en Transformers waren toch wel de serie's waarvoor ik zondagochtend om 7:00 voor de buis zat.
Oh en je hebt hem ook niet geupdated, zodat alle vorige topics erin staanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan!!
er is niks mis mee !!
damn zeiklullen van FOD
ga weg jullie boefjes!
Donequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was me favo serie vroeger. Ik heb nog steeds veel van die poppetjes
Oh en ik vind het niet netjes van Kevin, aangezien de OP weer eens verneukt is![]()
Maar Cardinal jij moet nu wel even je laatste post aanpassen, zodat hij naar deze verwijst
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh en je hebt hem ook niet geupdated, zodat alle vorige topics erin staan
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Sickert het volgende:
TT is een Grap!
mocht het een bbq worden dan word het een illegale op het strand
Alleen de negersquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen generaal pardon gekregen?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef ursel het volgende:
Als we zo gaan beginnen.. Wat dacht je van Dr Snuggle..Kheb zelfs de them-song hier op m'n pc in duits en nederlands..
[afbeelding]
Nu nog al die adrenaline door je lijf heen lopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef FJD het volgende:
Net terug van een mooi rondje hardlopen. Ruim 11km/u gelopen, aan een stuk door, 33 minuten langToch mooi ruim 6km/u gelopen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan maar op deBF2 tour
http://nl.youtube.com/watch?v=XYJ36MIdPO4
Ze doen allemaal the ballad van black mesa na. En dat is van Half life 2.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan maar op deBF2 tour
http://nl.youtube.com/watch?v=XYJ36MIdPO4
wies datquote:
Hoezo? Dan ga jij werken zekerquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
FJD, ga je spammen vandaag?![]()
owquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Dan ga jij werken zeker
Nee vandaag niet echt spammen. Beetje dan
ach ik heb op het forum gezegd, misschien als ie meer op fok had gezeten dat ie dan alles iets meer had meegekregen / begrepen.quote:
Frank regelt het geloof ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owheb je nog een kaartje over voor de transformer-meet?
ik heb iets anders op het forum gezetquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach ik heb op het forum gezegd, misschien als ie meer op fok had gezeten dat ie dan alles iets meer had meegekregen / begrepen.
de mensen die niet op fok posten missen tot 80% van de zaken
1 ik kom alleen als er een kaartje isquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank regelt het geloof ik
Maar goed, jij komt vanavond ook? Ga je mee eten of niet?
een typische ijsmuts reactiequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb iets anders op het forum gezet![]()
Ik ga zo wel even bellen. Als we op Frank moeten wachtenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
1 ik kom alleen als er een kaartje is
2 nee, eet op mn werk, kan dan ook alleen als we om 21.30uur of later gaan
JP jarigquote:name='Lt.IJsmuts' date='Jul 5 2007, 06:20 ' post='6954']
Teringecht Jorrit als je nog niet koning van BoF was, had ik je nu voor gedragen
quote:
zal wel meevallen hoor, maar waarom zou je in deze nog een trap nageven als ie toch al weg is. zo zie ik hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
als we allemaal zo lief zijn als jij bent wordt er over ons heen gelopen
![]()
weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
zal wel meevallen hoor, maar waarom zou je in deze nog een trap nageven als ie toch al weg is. zo zie ik het
orgineel passwordquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
Ik heb maar even een nieuw klassement aangemaakt op Rondemaster. Graag jezelf toevoegen
league: Tour de BoF
pass: homo
quote:
www.rondemaster.nlquote:heb je ook een link?
Hoe heet die subleague dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even bellen. Als we op Frank moeten wachten
Die Rondemaster is echt ruk geprogrammeerd. Veel mensen zouden al een mailtje moeten hebben gehad en sommigen zouden zich ook al hebben aangemeld. Ik heb echter nog niemand in m'n subleauge zitten
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe heet die subleague dan.
OK Iedereen heeft nu een mailtje gekregen om zich aan te melden voor de Band of FOK!kers subleaguequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
er is denk ik ook wel weer een FOK! poule, alleen is die volgens mij niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |