abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:40:38 #251
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51161487
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:38 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

De ene keer top en de andere keer bottom
Altijd top
pi_51161974
ja 30 jah.. .. Wat een psychologische dreun.

Maar goed..Ik denk dat ik na de proloog de eerste plaats in handen krijg in de bof league en dat ik hem niet meer uit handen geef voor de grande finale..

Team waarde ¤ 39.800.000
Budget ¤ 10.200.000

Huidig vermogen ¤ 50.000.000

We kunnen elkaars team pas zien na de etappe als de markt weer open is. Hoop alleen dat ik elke dag tijd heb om mijn team te veranderen.. Sprinters in de bergen ging vorig jaar niet zo lekker.

En homooos let op: Je kunt je team voor de proloog aanpassen tot 7 juli 15:00 uur

[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 05-07-2007 12:01:39 ]
pi_51162163
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef jpjedi het volgende:
ja 30 jah.. .. Wat een psychologische dreun.
Jaartje verder en je voelt je zo jeugdig in die wereld van alle grijze volwassenen
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef jpjedi het volgende:
Sprinters in de bergen ging vorig jaar niet zo lekker.
Je hebt sprinters voor het vlakke die dragen dat groene truitje en je hebt sprinters voor in de bergen die dragen dat bolletjestruitje

Jij maar denken ze gaan die bergen toch niet op ze zullen vast wel door het dal rijden
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_51162215
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Jaartje verder en je voelt je zo jeugdig in die wereld van alle grijze volwassenen
[..]

Je hebt sprinters voor het vlakke die dragen dat groene truitje en je hebt sprinters voor in de bergen die dragen dat bolletjestruitje

Jij maar denken ze gaan die bergen toch niet op ze zullen vast wel door het dal rijden
Jij hebt er verstand van hoor ik al wel. Wat is je team?

Enne..grijs haar? Ik heb haar met karakter! Valt liever uit dan dat het grijs wordt!
pi_51162318
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Jij hebt er verstand van hoor ik al wel. Wat is je team?

Enne..grijs haar? Ik heb haar met karakter! Valt liever uit dan dat het grijs wordt!
Dat zou handel zijn met voorkennis Daar kan ik niet aan beginnen

Kijk aan je voelt je dus al helemaal thuis. Naarmate je ouder wordt versterken je specifieke karaktertrekken
[FoD] Cardinal
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:10:55 #256
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51162476
Hoeveel renners moet je eigenlijk in je team hebben?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_51162517
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je nou even op de link klikt dan weet je het zo..

9 spelers Frankie..luie hond. Maar jij mag ook met 3 spelen hoor..bespaar je geld mee.
pi_51162518
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
minimaal 1, maximaal 9 volgens mij
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_51162532
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Als je nou even op de link klikt dan weet je het zo..

9 spelers Frankie..luie hond.
max 9 toch
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_51162612
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

max 9 toch
ja klopt..

min 1-max 9.

Maar er is geen enkele reden om er minder dan 9 te nemen.
pi_51162741
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ja klopt..

min 1-max 9.

Maar er is geen enkele reden om er minder dan 9 te nemen.
ik heb er minder, omdat ik dan betere renners kan kopen voor mn budget.

alleen snap ik niet of je nu ook al klassementsrijders moet kopen? of eerst sprinters en dan in de bergen bijkopen?
pi_51162834
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

alleen snap ik niet of je nu ook al klassementsrijders moet kopen? of eerst sprinters en dan in de bergen bijkopen?
klassementsrijders zijn tijdrijders... Als je het op de tijdrit verliest moet je wegrijden van je concurrentie om in te halen en dat gaan ze niet laten gebeuren. Enige moment om tijdrit te compenseren is een bergrit. Vaak zie je dat tijdrijders ook gemiddeld goede klimmers zijn. Sprint is wat dat betreft een andere discipline.

Maar hoe kan je al je geld besteden?
pi_51162927
wat is dat nou voor een vaag verhaal van je

klassement rijders zijn altijd goede klimmers en meestal goede tijdrijders. klassement is plekje 1, 2 en 3 he!
en sprinten is idd iets anders, maar bij de poule krijg je toch punten per rit? met een boel sprinters pak je dus veel punten op de 1e 10 ritten.
en al het geld besteden? ik heb nog 3mln over, gewoon opmaken die hap
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:26:16 #264
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51162945
Team is klaar! Is hier een externe die veel van Wielrennen weet, handig! Ik heb nog 7 miljoen over...

Ik twijfel alleen nog om Vino in m'n team te zetten.... voorlopig nog niet gedaan omdat er een kans bestaat dat hij nog uit de Tour word geknikkerd wegens dopinggebruik.

Zullen we onze teams hier gewoon plaatsen?
pi_51163042
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

Zullen we onze teams hier gewoon plaatsen?
Robbie McEwen 7.990.000 Verkoop renner
Tom Boonen 6.730.000 Verkoop renner
Thor Hushovd 6.000.000 Verkoop renner
Andreas Klöden 5.900.000 Verkoop renner
Alexander Vinokoerov 5.470.000 Verkoop renner
Carlos Sastre 5.200.000 Verkoop renner
Cadel Evans 4.790.000 Verkoop renner
Michael Rasmussen 4.210.000 Verkoop renner
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:30:58 #266
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51163075
Robbie McEwen 7.990.000 Verkoop renner
Alejandro Valverde 5.750.000 Verkoop renner
Carlos Sastre 5.200.000 Verkoop renner
Michael Rogers 4.940.000 Verkoop renner
Michael Rasmussen 4.210.000 Verkoop renner
Thomas Dekker 4.000.000 Verkoop renner
Andrei Kasjetsjkin 3.150.000 Verkoop renner
Michael Boogerd 2.870.000 Verkoop renner

Maar denk dat ik Kloden nog koop i.p.v. Dekker.... en maybe Vino ook nog erin zet...
pi_51163108
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:

Maar denk dat ik Kloden nog koop i.p.v. Dekker.... en maybe Vino ook nog erin zet...
dat zou ik zeker doen als ik jou was
pi_51163219
Waar kan je meedoen?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_51163257
quote:

[..]

Jij bent gewone een zuinige negerlander, die gewoon rente wil trekken
[FoD] Cardinal
pi_51163274
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Waar kan je meedoen?
In frankrijk, maar je moet eerst naar Londen.
[FoD] Cardinal
pi_51163297
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

In frankrijk, maar je moet eerst naar Londen.

het was een serieuse vraag
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_51163312
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef jpjedi het volgende:
Maar hoe kan je al je geld besteden?
Geef maar aan Lies, vrouwen weten daar vast wel raad mee
[FoD] Cardinal
pi_51163352
Jongens..je moet je team elke dag veranderen he!!

Dus nu tijdrijders erin zetten!
pi_51163387
quote:

[..]

Volgens mij evalueren spelers in waarde, dus kan je denk ik eerst sprinters kopen en later klimmers
[FoD] Cardinal
pi_51163744
zal het een keer uitleggen:

tijdritten: tijdrijders/klassementsrijders
vlakke etappes: sprinters
Bergetappes: berggeiten en klassementsrijders

je koopt dus de rijders die je voor de andere dag acht hoog te scoren en je verkoopt ze aan het eind van de dag. (Of je houd ze in je team)

Als ze scoren worden ze duurder en win je dus geld..het gaat allemaal over je totaal kapitaal.
quote:
Spelregels Rondemaster 2007
Duur van het spel
Deze Rabo-AD-RondeMaster begint met de Proloog op zaterdag 7 juli 2007. Je hebt die dag tot 15:00 uur (tijdstip waarop de eerste renner van start gaat) de tijd om een ploeg te selecteren. Inschrijving na die datum is geen probleem, maar je loopt dan natuurlijk waardevolle punten mis. Het spel loopt tot en met het einde van de Tour: de finish in Parijs op zondag 29 juli 2007.

Inschrijving
Voordat je begint, moet je je inschrijven. Je voert je gegevens in, kiest een teamnaam en een wachtwoord. Dit wachtwoord heb je later in het spel nodig om toegang te krijgen tot je eigen pagina's. Mocht je het wachtwoord vergeten, dan mailen we het naar je toe.

Samenstellen van een ploeg
Een ploeg kan maximaal uit 9 renners bestaan. Minder mag ook, de keus is geheel aan jou als ploegleider. Je selecteert de renners uit de lijst van coureurs. Het budget dat je hebt te besteden is ¤ 50.000.000. Het geld dat je over hebt, kun je later in het spel gebruiken wanneer je je op de rennersmarkt begeeft.

Op het moment dat je een renner selecteert, wordt automatisch het aankoopbedrag van je budget afgetrokken. Ben je niet tevreden over een renner, of denk je dat een renner de komende etappes geen rol van betekenis gaat spelen, dan kun je hem verkopen. De waarde van de renner op het moment van verkoop wordt aan je budget toegevoegd. Aan het begin van elke etappe betaal je startgeld voor de renners die je op dat moment in je ploeg hebt. De hoogte van het startgeld bedraagt 5 procent van de waarde van de coureur op dat moment. Het startgeld wordt van de waarde van de renner afgetrokken. Je loopt dus meer risico met dure renners, deze betalen tenslotte meer startgeld.

De waarde van een renner verandert gedurende de ronde. Een renner wordt duurder als hij goed presteert in de Tour, door het prijzengeld dat hij verdient. De eerste 15 renners in de etappe-uitslag krijgen prijzengeld, dat bij de waarde van de renner wordt opgeteld. Je zult daarom tactisch te werk moeten gaan. Heb je een ploeg met sprinters, dan zal je tijdens een bergetappe weinig prijzengeld verdienen, terwijl je wel startgeld hebt betaald. Het is de kunst te bepalen wanneer je het best een renner kunt kopen of verkopen.

Het scoresysteem
De eerste 15 renners van de etappe krijgen prijzengeld. Daarnaast verdienen de renners punten. Die punten zijn van belang bij de daguitslag en het puntenklassement. De verdeling van het prijzengeld is als volgt:

Uitslag Prijzengeld (in ¤) Punten
1 1.000.000 100
2 800.000 80
3 630.000 63
4 500.000 50
5 410.000 41
6 340.000 34
7 290.000 29
8 240.000 24
9 190.000 19
10 150.000 15
11 120.000 12
12 90.000 9
13 70.000 7
14 60.000 6
15 50.000 5

Voorbeeld: Alexandre Vinokourov heeft voor de start van de Proloog een waarde van ¤ 7.690.000,-. Bij aanvang van de eerste etappe wordt voor Vinokourov 5% van zijn waarde aan startgeld betaald. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op zijn waarde. Op dat moment is Vinokourov dus ¤ ¤ 7.690.000 - ¤ 384.500 (5%) = ¤ 7.305.500 waard. Wordt Vinokourov 5e in de proloog, dan verdient hij ¤ 410.000 aan prijzengeld. Zijn nieuwe waarde na de eerste etappe is dan: ¤ 7.305.500 + ¤ 410.000 = ¤ 7.715.500.

Doordat Vinokourov meer prijzengeld krijgt dan dat er aan startgeld is betaald, stijgt na de eerste etappe de waarde van Vinokourov ten opzichte van de startwaarde. Eindigt Vinokourov echter op de 6e of lagere positie, dan zal het prijzengeld minder zijn dan het betaalde startgeld. De waarde van Vinokourov na de etappe zal dan lager zijn dan de startwaarde.

Het kopen en verkopen van renners
Naar mate de Ronde zich ontwikkelt zul je steeds andere renners in je ploeg willen opnemen. Zo neem je in de vlakke etappes sprinters en in de bergen klimgeiten. Het kopen en verkopen van renners vindt plaats op de rennersmarkt. De rennersmarkt is op elke etappedag geopend tot 11:00 uur, met uitzondering van zaterdag 7 juli. Dan sluit de rennersmarkt om 15:00 uur. Het team dat je op dat moment geselecteerd hebt, is dus je ploeg voor die etappe. Als je geen nieuwe renners selecteert, blijft de selectie intact, en kom je de volgende dag uit met hetzelfde team. Tijdens de koers kunnen er geen renners worden verhandeld. Nadat de uitslag van de etappe bekend is en de nieuwe ranglijsten zijn berekend, wordt de rennersmarkt weer geopend. Op de twee rustdagen ( 16 en 24 juli) is de rennersmarkt de gehele dag geopend. Klassementen Net als in de Tour de France kent de Rabo-AD-RondeMaster verschillende klassementen. Iedere deelnemer speelt automatisch mee in alle klassementen, en kan op zijn eigen pagina zijn positie in de ranglijsten zien.

Algemeen klassement (Gele trui)
Het algemeen klassement is gebaseerd op het vermogen van de ploegleiders. Het vermogen is de optelsom van de waarde van de renners die je op dat moment in je ploeg hebt, plus het budget wat je nog te besteden hebt. Leider in het klassement is de ploegleider met het grootste vermogen. Als het vermogen van twee of meerdere deelnemers gelijk zijn, dan wordt er gekeken welke deelnemer het hoogste aantal punten in het puntenklassement heeft. Als ook dit identiek is dan is het aantal punten behaald in de eerste etappe doorslaggevend, vervolgens het aantal punten in etappe 2, dan etappe 3 etcetera. In het unieke geval dat dit geen uitkomst biedt, wordt er geloot.

Dagklassement (Etappe uitslag)
Iedere dag is er een winnaar in het dagklassement, behalve op 16 en 24 juli (rustdagen). Na iedere etappe worden de punten opgeteld die je renners gescoord hebben voor de etappe. Winnaar is de deelnemer met de meeste punten. Als dit gelijk is, dan wordt er gekeken welke deelnemer er het grootste budget over heeft. Als dit ook hetzelfde is, dan wordt er geloot.

Puntenklassement (Groene trui)
De groene trui is voor de deelnemer met het hoogste puntentotaal. Bij dit klassement worden de verdiende punten in de dagklassementen bij elkaar opgeteld. Als twee of meerdere deelnemers evenveel punten hebben wordt er gekeken naar de positie in het algemeen klassement.

Let op: De etappe-uitslag op basis waarvan de ranglijst berekend is, is bindend. Mocht er nadat de nieuwe klassementen zijn berekend er alsnog een wijziging zijn in de uitslag (bijvoorbeeld een diskwalificatie), dan tellen deze wijzigingen niet mee in het spel. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Bergklassement (Bolletjestrui)
De bolletjestrui is voor de snelste stijger in de algemene ranglijst. De trui wordt vanaf 8 juli (na de eerste etappe op zondag 8 juli) dagelijks gewonnen door de deelnemer die het meeste aantal plaatsen gestegen is in het Algemeen klassement.

Leagues
Het is mogelijk om met een aantal vrienden, kennissen of collega's in een eigen league te spelen. Een league is een onderlinge competitie waarin de resultaten alleen worden getoond aan de deelnemers van de league. Iedere deelnemer heeft de gelegenheid om eigen leagues aan te maken, en kan anderen uitnodigen om mee te spelen. Het aanmaken van een league is eenvoudig. Je bedenkt een leaguenaam en een wachtwoord. Vervolgens nodig je andere Tourvolgers uit. Iedere deelnemer van de league kan anderen uitnodigen. Na het invullen van e-mailadressen van de vrienden, bekenden of collega's stuurt de Rabo-AD-RondeMaster een e-mail met daarin een korte uitleg van het spel, de namen van de deelnemers aan de league, de naam van de league, en het daarbij behorende wachtwoord.

Prijzen
Voor de verschillende klassementen zijn mooie prijzen te winnen. Voor een overzicht zie de prijzenpagina. Prijswinnaars krijgen na het einde van de Tour de France bericht. Hierover kan niet worden gecorrespondeerd.

In het geval dat een deelnemer aanspraak kan maken op prijzen in zowel het puntenklassement als in het algemeen klassement, dan ontvangt de deelnemer alleen de prijs voor het klassement waarin hij/zij het hoogst geklasseerd staat. De prijs in het andere klassement gaat in dit geval naar de eerstvolgende deelnemer in dat klassement.

Calamiteiten
In zeer bijzondere gevallen kan de spelleiding beslissen een etappe niet mee te laten tellen voor de klassementen of een renner te verwijderen uit de teams van de deelnemers, bijvoorbeeld door het overlijden van een renner. Over het moment en de wijze waarop deze procedure wordt uitgevoerd beslist de spelleiding.

In geval van storingen of andere calamiteiten zal de organisatie van Rabo AD Rondemaster er alles aan doen de teams, de veranderingen daarin en de ranglijsten zo getrouw mogelijk te herstellen. Dit kan betekenen dat bepaalde transacties teruggedraaid kunnen worden. In uiterste gevallen kan besloten worden de situatie tot die van na de laatst verreden etappe terug te draaien en/of een etappe niet mee te laten tellen voor de verschillende klassementen. Er kan dan geen aanspraak gemaakt worden op eventueel gewonnen prijzen. Uiteraard wordt hiervan mededeling gedaan.

Disclaimer
Dit spel is gemaakt voor de echte fans. Onsportief gedrag is dan ook niet toegestaan. Elke onsportieve actie kan sancties tot gevolg hebben. Het oordeel over onsportief gedrag wordt door de spelleiding genomen. Hierover is geen discussie mogelijk. Mogelijke straffen zijn uitsluiting van het spel, geen aanspraak maken op eventuele prijzen en puntenaftrek. Wanneer de spelregels geen duidelijke oplossing bieden, beslist de spelleiding. Tevens heeft de spelleiding het recht om op elk gewenst moment de reglementen te wijzigen en/of aan te passen. Alleen deelnemers waarvan de adresgegevens correct zijn ingevoerd komen in aanmerking voor de prijzen. Als dit in het belang van het spel is kunnen (alle) scores ongedaan worden gemaakt. Deelnemers maken in dit geval geen aanspraak op de prijzen. Deze beslissing wordt door de spelleiding genomen. Door inschrijving aan het spel gaat deelnemer akkoord met de hier vermelde voorwaarden.

Vragen
Na het lezen van de spelregels en de FAQ toch nog vragen? Stel deze dan via tour@ad.nl.
pi_51164159
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:49 schreef jpjedi het volgende:
zal het een keer uitleggen:

tijdritten: tijdrijders/klassementsrijders
vlakke etappes: sprinters
Bergetappes: berggeiten en klassementsrijders

je koopt dus de rijders die je voor de andere dag acht hoog te scoren en je verkoopt ze aan het eind van de dag. (Of je houd ze in je team)

Als ze scoren worden ze duurder en win je dus geld..het gaat allemaal over je totaal kapitaal.
[..]
Al met al, voor diegene die tijdens de tour opvakantie zijn en geen dagelijkse internet verbinding hebben, hebben pech gehad
[FoD] Cardinal
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:07:08 #277
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51164385
Team aangepast voor Proloog:

Óscar Pereiro 3.570.000 Verkoop renner
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:08:16 #278
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51164429
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Team aangepast voor Proloog:

Óscar Pereiro 3.570.000 Verkoop renner
Ik zou zeker eens wat meer inlezen, hiermee ga je geen hoge ogen gooien tijdens de proloog
Ik denk dat ik vanacht niet echt zal slapen, anders krijg ik nooit een team op de been
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:11:23 #279
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51164553
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik zou zeker eens wat meer inlezen, hiermee ga je geen hoge ogen gooien tijdens de proloog
Ik denk dat ik vanacht niet echt zal slapen, anders krijg ik nooit een team op de been
Vertel dan ook waarom je dat denkt
pi_51165083
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
leuk betoog, maar onzin natuurlijk
Uiteraard, maar de keren dat jij het met me eens bent zijn ook op 1 hand te tellen
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:
Dat is dus een beetje het punt, er worden geen starterswoningen gebouwd.
Groot is beter lijkt het motto te wezen.
Nieuwbouw is leuk, is mooi, maar is ook nieuw en dus duurder.
quote:
Die woningen staan inderdaad op Funda, maar ik trek het niet om in m'n eentje in Den Haag te gaan wonen terwijl ik daar niets of niemand ken.. Ga niet ineens uit m'n sociale kring wonen. Daarnaast ben ik redelijk streekgebonden
Ik begrijp het wel, daar niet van maar als je als starter je mogelijkheden zo limiteert dan moet je niet miepen als je extra betaald. Net als die gozer uit de Elsevier, die moest en zou in z'n geboortestad wonen. Geeft niet, leuk hoor maar ga dan niet klagen dat je geen huis kon kopen zonder je ouders: en in nieuwbouw willen en niet willen verhuizen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:28:41 #281
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51165199
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Uiteraard, maar de keren dat jij het met me eens bent zijn ook op 1 hand te tellen
[..]

Nieuwbouw is leuk, is mooi, maar is ook nieuw en dus duurder.
Hoeft niet persé. Duurder is relatief, want je hoeft er minder aan te klussen/ op te knappen.
Het word vooral duurder omdat er alleen grote huizen als nieuwbouw worden neergezet.
Appartementen van 300K het stuk enzo
quote:
[..]

Ik begrijp het wel, daar niet van maar als je als starter je mogelijkheden zo limiteert dan moet je niet miepen als je extra betaald. Net als die gozer uit de Elsevier, die moest en zou in z'n geboortestad wonen. Geeft niet, leuk hoor maar ga dan niet klagen dat je geen huis kon kopen zonder je ouders: en in nieuwbouw willen en niet willen verhuizen
Leuk, maar je streeft jezelf voorbij en je spreekt veel gemeentes tegen.
Veel gemeentes willen de jeugd in de gemeente houden (hier in de streek iig), dan schiet het niet op als je alleen duurdere, grotere huizen neerzet.
pi_51165273
nou, als je je team dagelijks moet veranderen

daar houd ik dus niet van
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:31:41 #283
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51165288
quote:
Gudjohnsen voor één jaar Feyenoorder

Eidur Gudjohnsen is de volgende speler die door Feyenoord gepresenteerd gaat worden. De IJslander wordt een jaar van Barcelona gehuurd, dit meldt de Spaanse site El Mundo Deportivo.

Gudjohnsen verruilde vorige zomer Chelsea voor FC Barcelona, maar was nooit verzekerd van een basisplaats. De spits stond in de wintermaanden wel met regelmaat in de basis, maar dat was met name te danken aan blessures van onder andere Eto'o.

Ondanks zijn besperkte speelminuten scoorde hij toch nog 5 keer in 25 duels.
Bron
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:34:09 #284
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51165359
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Bron
Staat nog niet op Feyenoord.nl

Dit wel;
Het officiële wedstrijdshirt van Feyenoord krijgt vanaf dit seizoen één gouden kampioensster boven het logo gedrukt. Deze kampioensster symboliseert tien landskampioenschappen. Elke Nederlandse club in de Eredivisie mag voor elke tien landskampioenschappen die in het verleden zijn behaald één ster op het shirt mag plaatsen. Feyenoord is veertien maal landskampioen geweest en mag dus één ster op het shirt drukken.

In de Italiaanse Serie A en de Duitse Bundesliga worden de kampioenssterren al langer gehanteerd. Nederlandse clubs mogen de kampioenssterren op het shirt dragen tijdens wedstrijden in de Eredivisie en om de KNVB Beker, in UEFA clubcompetities (Champions League, UEFA Cup, Intertoto) en bij vriendschappelijke duels. De gouden kampioensster is vanaf aanstaande zaterdag ook los verkrijgbaar in de Feyenoord FanShops en via www.feyenoord.nl.
pi_51165375
Ik hier mijn team wegzetten en morgen zien dat er 6 dezelfde teams zijn.

@Ferdi: Nieuwbouw is meestal goedkoper dan bestaande bouw. Vandaar ook veel verkoop in de eerste 3 jaar.
pi_51165388
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Keltie het volgende:
Veel gemeentes willen de jeugd in de gemeente houden (hier in de streek iig), dan schiet het niet op als je alleen duurdere, grotere huizen neerzet.
Hele bouwbeleid van de overheid zuigt zwaar natuurlijk. Hier ook, een set gloednieuwe appartamenten die perfect zijn voor jonge starters maar nee hoor, de gemeente laat alleen de bejaarden er in Leuk hoor maar op die manier jaag je wel de jonge mensen je dorp uit.

Maar goed net als met de vakbonden is ook de gemeentepolitiek veelal bevolkt door oudere mensen die niet het algemeen belang dienen maar het belang van de groep waar ze uit komen.
pi_51165407
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, als je je team dagelijks moet veranderen

daar houd ik dus niet van
check je pm
[FoD] Cardinal
pi_51165428
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef jpjedi het volgende:
@Ferdi: Nieuwbouw is meestal goedkoper dan bestaande bouw. Vandaar ook veel verkoop in de eerste 3 jaar.
Gemeenten willen daar nog wel eens flink op subsidieren ja. Puni heeft ook zo'n huis. Plus dat nieuwbouw natuurlijk veel sneller in waarde stijgt dan bestaande bouw
pi_51165466
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

check je pm
daar had ik al op geantwoord arie
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ cardinal, wat een arie ben je ook he, PM'en als je eigen box niet is geactiveerd

maar mn antwoord is jah, post maar linkje
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:36:59 #290
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51165472
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Gemeenten willen daar nog wel eens flink op subsidieren ja. Puni heeft ook zo'n huis. Plus dat nieuwbouw natuurlijk veel sneller in waarde stijgt dan bestaande bouw
Plus nieuwbouw komt van 1ste hand, hoeft minder vaak winst op gepakt te worden dan met bestaande bouw.
Tenminste, vind ik wel logisch klinken
pi_51165520
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Ik hier mijn team wegzetten en morgen zien dat er 6 dezelfde teams zijn.

Nieuwbouw is goedkoper, alleen heb je vaak weer last van renteverlies op je bouwdepot. Dit compenseert je kostenkoper.

Anderzijds moet je nieuwbouw weer volledig aankleden, (keuken en douche zit vaak niet bij de prijs in) wat weer de kluskosten compenseert.

Voordeel van nieuwbouw is dat de 1e 3 jaren een snellere waardestijging heeft tov bestaande bouw, ook al is nieuwbouw tegenwoordig een stuk duurder dan een paar jaar terug
[FoD] Cardinal
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:38:44 #292
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51165557
Zit ik hier bij de Hypotheker?

Ik open nieuw Topic!
pi_51165567
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jazeker!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:39:12 #294
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51165573
quote:
Jazeker, de Hypotheker!
pi_51165578
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Plus nieuwbouw komt van 1ste hand, hoeft minder vaak winst op gepakt te worden dan met bestaande bouw.
Dan zou ik een dief van mijn eigen portemonee zijn Nee hoor met minder neem ik geen genoegen
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Keltie het volgende:

Ik moet toch ook weer kunnen verhuizen om mijn starterwoning beschikbaar te stellen
[FoD] Cardinal
pi_51165587
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef Keltie het volgende:
Aannemers bouwen huizen uit ideologie wil je zeggen?
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:39:46 #297
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51165597
Godverdekut, iemand jatte m'n "grapje" voor m'n neus weg
pi_51165621
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:39 schreef Keltie het volgende:
Godverdekut, iemand jatte m'n "grapje" voor m'n neus weg
wheheheh
pi_51165644
quote:
Leer er nou maar van, je gaat toch ook straks iets kopen?
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:40:56 #300
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51165652
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')