dat mailtje met boffiets, daar klopt geen reet vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
OK Iedereen heeft nu een mailtje gekregen om zich aan te melden voor de Band of FOK!kers subleague
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
he cardinalrijd je nieuwe waggie lekker?
quote:
Is een rechtstreekse copy van de mail die ik van de Rondemaster heb gekregenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dat mailtje met boffiets, daar klopt geen reet van![]()
daar wordt een andere subleague in genoemd?? of heb je er nu 2 in 1 gezet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Is een rechtstreekse copy van de mail die ik van de Rondemaster heb gekregenWat klopt niet dan
Ik vond opeens het wachtwoord nog terug van de Band of FOKkers league. Die is beterquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
daar wordt een andere subleague in genoemd?? of heb je er nu 2 in 1 gezet?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
OK Iedereen heeft nu een mailtje gekregen om zich aan te melden voor de Band of FOK!kers subleague
Moet dat ding nog uitproberen. Weet wat dat tie heel Europa doet. Makkelijk voor Italie zometeenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ cardinal, ik heb ook een VDO dayton, wat een grafnavigatie is dat zeg![]()
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:53 schreef Cardinal_NL het volgende:
Geen mail gezien na die allereerste mail van jou
![]()
welke subleague is het nu bij rondemaster? ik heb me aangemeld voor die met het ww homoquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond opeens het wachtwoord nog terug van de Band of FOKkers league. Die is beterDie andere gewoon links laten liggen dus
![]()
SorryAls dat mailsysteem dan die kut-Rondemaster had gewerkt dan was dit allemaal niet nodig geweest
![]()
Hallo Fietsliefhebber!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
welke subleague is het nu bij rondemaster? ik heb me aangemeld voor die met het ww homo![]()
Ik denk dat ik vanavond ook wel even meehapquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Dan ga jij werken zeker
Nee vandaag niet echt spammen. Beetje dan
Die, waar jij je thuis bij voeltquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
welke subleague is het nu bij rondemaster? ik heb me aangemeld voor die met het ww homo![]()
Heb me aangemeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Hallo Fietsliefhebber!
BoF heeft de volgende league aangemaakt bij Rabo AD Rondemaster ( http://www.ad.nl/rondemaster):
Naam van de league: Band of FOKkers
Wachtwoord voor deze league: boffiets
Stuur deze combinatie naar iedereen die je wilt uitnodigen om in je league mee te spelen.
Veel plezier met het spel!
Groeten,
http://www.pathe.nl/dekuip/quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef Keltie het volgende:
Weet niet of ik er om half 7 ben (Hilversum - Rotterdam is niet echt rustig te noemen) maar rond 7en moet wel lukken![]()
Op je Gmail.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, waarom heb ik geen mail over de Tourmanager gehad?
1) Meld je aan op www.rondemaster.nlquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, ik snap het niet meer, daarom stap ik uit de tourpoules![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, ik snap het niet meer, daarom stap ik uit de tourpoules![]()
duhquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Meld je aan op www.rondemaster.nl
2) Sluit je aan bij de volgende league:
Naam van de league: Band of FOKkers
Wachtwoord voor deze league: boffiets
3) Stel je team samen
4) Ga aan je werk.
ik fiets niet, ik drinkquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Stap jij al van je fiets af voordat je de proloog hebt gereden
![]()
Zal je je fiets weer op jagen![]()
Heel verstandig anders krijg je de dorstklop als je niet genoeg drinkt op je fietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik fiets niet, ik drink![]()
ie - ie - ie - ieuwquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heel verstandig anders krijg je de dorstklop als je niet genoeg drinkt op je fiets![]()
Klinkt nu al als een droogloperquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
met ons domme geouwehoer hebben we iedereen weg gejaagd!!!![]()
jaja, dat wordt nog wat op de FoD lanquote:
Heb vorig jaar al mijn best gedaan met mijn eigen home made luchtververserquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaja, dat wordt nog wat op de FoD lan![]()
je ziet gewoon dat de mensen waar het mee begon overblijvenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
met ons domme geouwehoer hebben we iedereen weg gejaagd!!!![]()
Waren die kaarten dan al niet gereserveerd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/dekuip/
Als ik bel dan kan ik de tijden in de avond niet meer kiezenZou het dan uitverkocht zijn
Dit weekend fietsen en drinken tegelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik fiets niet, ik drink![]()
Dan word je bezopen (quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit weekend fietsen en drinken tegelijk![]()
![]()
[afbeelding]
Frankquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
Waren die kaarten dan al niet gereserveerd?
Jaquote:
Ambtenaarquote:
Die zijn even samen knuffelen denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ambtenaar
Frankie![]()
Anyway, met onze slappe geouwhoer hebben we nu IJs en Cardinal weggejaagd
Hoho, inhuur ambtenaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ambtenaar
Frankie![]()
Pfff, was even aant werkquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Ik ben student, dat vind ik al druk genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Pfff, was even aant werkje zou ook eens een baantje moeten zoeken
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben student, dat vind ik al druk genoeg
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:15 schreef Keltie het volgende:
Studenten die zeggen dat ze het druk hebben![]()
http://www.flabber.nl/archief/020639.phpquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.flabberm.nl/20(...)d_2_voertuiggeluiden
Bf2 voertuigen muziek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |