quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
meteren?
nooit van gehoord![]()
quote:Meteren (Nederland)
Meteren is een dorp in de gemeente Geldermalsen, in de Nederlandse provincie Gelderland. Het dorp telt 3425 inwoners [1].
Het wapen van Meteren is "in een blauw (lazuur) veld, een zilveren lelie" [2].
Meteren werd het eerst genoemd in een oorkonde in 1265 als "Curtis de Meteren". Ook is bekend dat het in 1267 behoorde bij Malsen, zoals het dorp Geldermalsen toen werd genoemd.
De geschiedenis van de gemeente in nauw verbonden met het adellijke geslacht Van Cuyck van Meteren die de Heerlijkheid Meteren in bezit had van circa 1450 tot 1694. Vroeger stond er een slot in Meteren dat in bezit was van het geslacht Van Kuyc (later Van Cuyck van Meteren). Het werd geheel herbouwd in de periode van 1766-1769, maar werd in 1907 geheel gesloopt. [2]
Je bent er bewust gaan wonen bedoel jequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:53 schreef Keltie het volgende:
Al kom ik zelf, oorspronkelijk, gelukkig niet uit Meteren
Betaalbare starterswoningen zijn hier, in de Betuwe, een redelijk probleem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent er bewust gaan wonen bedoel je
Ik weet niet wat erger is.
ik had je al een kusje gegevenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik word genegeerdMoet ik nou echt onder het bureau? Ik heb al zo' pijn in m'n kaken
Meteren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wacht ff,
jij komt uit meteren? meteren ligt in gelderland? en wrm dan al dat feyenoord gejankt?
en dan kom je naar een meet in rotterdam?
of je loopt me te dollen of je bent nog dommer dan een zak chips![]()
Same herequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Pfff, was even aant werkje zou ook eens een baantje moeten zoeken
![]()
hee ik vind het allemaal prima, maar dacht dat je gewoon in rotterdam woondequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Meteren.
Gelderland.
Betuwe.
Redelijk Feijenoordbolwerk (dus dat is niet zo gek).
En waarom zou ik niet naar een meet in Rotterdam mogen komen (maar wat jij wil, dan niet)
die moet je echt deporterenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar op iedere hoek 4 turken en/of marrokanen is wel overdreven vind je ook niet?
Heb al eens eerder laten vallen dat ik niet in Rotterdam woondequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee ik vind het allemaal prima, maar dacht dat je gewoon in rotterdam woonde![]()
flipje dat je dr bent![]()
Meteren is volgens mij een beetje de vinex locatie van de Betuwe. Ook een aantal bekenden van mij die daarheen zijn gegaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Betaalbare starterswoningen zijn hier, in de Betuwe, een redelijk probleem.
En hier stond een betaalbaar appartement vrij + het is op loopafstand naar de stamkroeg + in de buurt van vrienden en familie ... Dus dan word de keuze makkelijk. Anders kom je bij Tiel uit, zwartestad
hej partner in crimequote:
Was gezellig he samen werkenquote:
Paar van die nieuwbouw projecten, klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Meteren is volgens mij een beetje de vinex locatie van de Betuwe. Ook een aantal bekenden van mij die daarheen zijn gegaan.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb al eens eerder laten vallen dat ik niet in Rotterdam woonde
Ik werk in Hilversum, dat is dezelfde afstand als Meteren - Rotterdam maar dan dagelijks
vruchtbaar ookquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
lijkt me wel lastig hoor, elke dag die modder van je klompen poetsen als je in de randstad komt![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Paar van die nieuwbouw projecten, klopt.
Niet dat je van "Oudmeteren" vrolijk word, maargoed
Keiharde resultatenquote:
quote:
maar leg me dan nog 1 ding uit als je wilt, waarom is dat dan zo'n feyenoord bolwerk? omdat er veel mesthopen zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klompen lopen fijn
Maar draag ze niet... Niet aan m'n voeten.. Staan wel op de binnenkant van m'n arm![]()
meters makenquote:
Meteren is mix, Geldermalsen is mix, Tricht is overwegend Feijenoord (heeft ook een Feijenoordkroeg maar die zijn er meer in de Betuwe). Waardenburg is volgens mij of kerkelijk of Feijenoord (mixquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat je daar voor de prijs van me huidige woning in ieder geval vrijstaand kan wonen![]()
Maar ja denk dat ik met mijn ajax achtergrond niet makkelijk zal intergreren in een F* bolwerk![]()
Zou niet eens misstaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Beste schoeisel voor je voeten. Maar ja wordt onder een pak niet echt gewaardeerd, dus draag ze ook maar niet.
Ik dacht eerder omdat Betuwenaren wel van werken houden, zoals Feijenoordquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar leg me dan nog 1 ding uit als je wilt, waarom is dat dan zo'n feyenoord bolwerk? omdat er veel mesthopen zijn![]()
Even ontspanning op zjin tijd, de boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
meters maken![]()
nu ff roken![]()
Dan waren ze afgelopen seizoen zeker allemaal vrij of met de vutquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder omdat Betuwenaren wel van werken houden, zoals Feijenoord![]()
![]()
Nee, der stond een Groningse randdebiel aan het roerquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan waren ze afgelopen seizoen zeker allemaal vrij of met de vut![]()
Dacht dat ook een club was, waar ze het van hard werken moesten hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, der stond een Groningse randdebiel aan het roer
Mjah, Koeman is gehersenspoeld door Hiddink ey.. PSV en werken, dat is ongeveer hetzelfde als 'meneer' Phillips en ademenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dacht dat ook een club was, waar ze het van hard werken moesten hebben![]()
Toen hielden ze al rekening met de aanleg van de Betuwelijn, eindelijk planmatig vooruit denkenquote:De geschiedenis van de gemeente in nauw verbonden met het adellijke geslacht Van Cuyck van Meteren die de Heerlijkheid Meteren in bezit had van circa 1450 tot 1694. Vroeger stond er een slot in Meteren dat in bezit was van het geslacht Van Kuyc (later Van Cuyck van Meteren). Het werd geheel herbouwd in de periode van 1766-1769, maar werd in 1907 geheel gesloopt. [2]
Met jou erbij een trioquote:
Sinds Frits Philips en Raay daar niet meer zijn is het op sterven na doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, Koeman is gehersenspoeld door Hiddink ey.. PSV en werken, dat is ongeveer hetzelfde als 'meneer' Phillips en ademen
Daarom ook een zwarte Saabquote:
Ik snap dat dus echt niet. Ik hoorde gister op TV ook weer een of andere knakker van NVM zeggen dat het voor starters bijna onmogelijk was om een huis te kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef Keltie het volgende:
Betaalbare starterswoningen zijn hier, in de Betuwe, een redelijk probleem.
30 it is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh!!!!!
Wat een feest wat een feest wat een feest.![]()
Bedankt voor alle feli`s...![]()
Enneh... Ik heb me ook bij dei rondemaster league gevoegd.Nu ff teampie samen stellen voor de proloog.
![]()
leuk betoog, maar onzin natuurlijkquote:
Ik heb anders nog wel een eengezinswoning in de aanbieding voor 450kquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ik hoorde gister op TV ook weer een of andere knakker van NVM zeggen dat het voor starters bijna onmogelijk was om een huis te kopen.
Wat een gejank is dat altijd zeg, het enige wat niet of moeilijk mogelijk is is om als start direct een eensgezinswoning in te duiken. Gek he dat je niet direct zo'n huis kunt kopen. Dat is niet boehoe, dat is terecht. Je begint net aan je leven, dan zul je dus ook moeten accepteren dat je niet direct in een groot huis kunt wonen.
Paar weken terug ook eentje in de Elsevier die liep te janken dat ie z'n huis alleen kon kopen met steun van z'n ouders. Heel veel boehoe natuurlijk. Punt was dat die lamlul in z'n eentje in een appartement van ruim 220k zat. Gek he dat je dat niet kunt betalen
Als starters hun eisen eens bijstellen dan is er niets aan de hand. Er staan genoeg woningen op Funda voor tussen de 100k en 150k en die zijn redelijk te betalen op een enkel salaris.
Wij wonen straks ook voor 137k
-edit-
Ow kut, veels te veel tekst voor de aandachtsspanne van de BoFers
Dat is dus een beetje het punt, er worden geen starterswoningen gebouwd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ik hoorde gister op TV ook weer een of andere knakker van NVM zeggen dat het voor starters bijna onmogelijk was om een huis te kopen.
Wat een gejank is dat altijd zeg, het enige wat niet of moeilijk mogelijk is is om als start direct een eensgezinswoning in te duiken. Gek he dat je niet direct zo'n huis kunt kopen. Dat is niet boehoe, dat is terecht. Je begint net aan je leven, dan zul je dus ook moeten accepteren dat je niet direct in een groot huis kunt wonen.
3x raden wat mijn appartementje heeft gekostquote:Paar weken terug ook eentje in de Elsevier die liep te janken dat ie z'n huis alleen kon kopen met steun van z'n ouders. Heel veel boehoe natuurlijk. Punt was dat die lamlul in z'n eentje in een appartement van ruim 220k zat. Gek he dat je dat niet kunt betalen
De enigste woningen bij ons voor die prijs, moet nog voor minimaal 70K aan verbouwen.quote:Als starters hun eisen eens bijstellen dan is er niets aan de hand. Er staan genoeg woningen op Funda voor tussen de 100k en 150k en die zijn redelijk te betalen op een enkel salaris.
Wij wonen straks ook voor 137k
-edit-
Ow kut, veels te veel tekst voor de aandachtsspanne van de BoFers
De ene keer top en de andere keer bottomquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ben met iedereen vriendjes.. Het uit zich alleen op andere manieren
JP HOMOOOOO!!! FELI!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh!!!!!
Enneh... Ik heb me ook bij dei rondemaster league gevoegd.Nu ff teampie samen stellen voor de proloog.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh!!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |