quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Transformers is vanavond uitverkocht btw.....
Transformers is vanavond uitverkocht btw..... en ik kan van 't weekend nietAnders doen we een Harry Potter meet?
Wehehe...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Mond houden en werken. Wie gaat anders m'n studie betalen?
Even kijken nog of ik nog wat leuks ziequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
He Fristie, bijna klaar met je Flabber dumps ?!![]()
Komt omdat het een grafstad isquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
in adam zijn nog kaarten zat![]()
meet was wel perfect moment geweest on die stront te verwijderenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef Keltie het volgende:
Maareuh, geen miet dus vanavond? Hmmmzz... Komt ergens wel goed uit, strontverkouden
is het echt een grafstad of zeg je dat maar omdat je denkt dat die achterstandswijk waar je zelf huist heaven is?quote:
Mjah, maar dan zit ik met zut in m'n anus en zut in m'n neus... Laat dan die stront maar zitten en verwijder de verkoudheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
meet was wel perfect moment geweest on die stront te verwijderen
1) Het is echt een grafstad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is het echt een grafstad of zeg je dat maar omdat je denkt dat die achterstandswijk waar je zelf huist heaven is?
Daat laatste trein naar Rotterdam.. En?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Er is maar 1 mooi iets in A'dam..![]()
Onee, 2!
Transformers is vanavond uitverkocht btw..... en ik kan van 't weekend nietAnders doen we een Harry Potter meet?
Ik was dinsdag pas weer bij de levenden en toen was het al uitverkocht!
amsterdamse hoeren zijn topquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daat laatste trein naar Rotterdam.. En?
Sorry maar gister waren er ook al geen kaarten meer.... was het een beetje vergeten door Rock Werchter. Ik wil het goedmaken, kunnen jullie vrijdagavond?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vraag het je gisteren nog en toen zei je dat er genoeg kaarten waren. Blijkbaar had je er dus wel opgeletOnderneem dan ook eens actie man. Sorry hoor, ik kan daar zo slecht tegen. Op de een of andere manier zijn het altijd dezelfde mensen die actie ondernemen om iets te regelen en zodra dat niet gebeurt dan gebeurt er helemaal niets...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daat laatste trein naar Rotterdam.. En?
Die in Antwerpen schijnen beter te zijn (schijnbaar vind je ze nergens zo knap als daar)quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
amsterdamse hoeren zijn top![]()
we zijn niet echt boos hoor, hadden dit wel verwachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry maar gister waren er ook al geen kaarten meer.... was het een beetje vergeten door Rock Werchter. Ik wil het goedmaken, kunnen jullie vrijdagavond?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
1) Het is echt een grafstad.
2) Er gaat inderdaad niets boven de Betuwe![]()
Nopes, dan moet ik bier zuipen bij mij in het dorp.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry maar gister waren er ook al geen kaarten meer.... was het een beetje vergeten door Rock Werchter. Ik wil het goedmaken, kunnen jullie vrijdagavond?
kijk, diamond snapt hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die in Antwerpen schijnen beter te zijn (schijnbaar vind je ze nergens zo knap als daar)![]()
Is wel uit "van ho(e)ren zeggen", deze Adonis gaat natuurlijk niet naar de hoertjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kijk, diamond snapt het![]()
antwerpse hoeren ken ikniet echt, toch maar eens kijken dan![]()
Die waren inderdaad wel mooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die in Antwerpen schijnen beter te zijn (schijnbaar vind je ze nergens zo knap als daar)![]()
En na afloop een afragwedstrijd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, dan de biosmeet maar in antwerpen![]()
ik ga niet mee hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal ik reserveren voor Die Hard?
Penis, Kelti, Ferdi, Kev en ik? 5 kaarten? 21:00 uur?
quote:
lijkt me gezellig, heb ik thuis ook weer wat te vertellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
En na afloop een afragwedstrijd?
Wiens hoer loopt het moeilijkst na een neukpartij
weet ik welquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je weet half niet hoe vet Die Hard 4.0 is!
Mjah, ben eigenlijk niet zo in "de mood" voor Die Hard.... (ben eigenlijk nergens voor in "de mood" met die gesnotter en gedonderquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal ik reserveren voor Die Hard?
Penis, Kelti, Ferdi, Kev en ik? 5 kaarten? 21:00 uur?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
lijkt me gezellig, heb ik thuis ook weer wat te vertellen![]()
En naar Transformers kon je wel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
weet ik wel![]()
maar ben druk vanavond![]()
en natuurlijk zo teleurgesteld dat ik geen zin meer heb![]()
Zie de onderste regelquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En naar Transformers kon je wel?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En naar Transformers kon je wel?![]()
Ik zoeken in de TomTom, kom ik uit in Rozenburgquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef Keltie het volgende:
Nopes, dan moet ik bier zuipen bij mij in het dorp.
Straat uit, eerste mesthoop links, 2de koe rechts en dan staat daar een tent met tap en muziek![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Lijkt me gezellig, heb ik thuis ook weer wat te vertellen![]()
das waarquote:
Meteren jongen, Meteren... Daar gebeurd hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zoeken in de TomTom, kom ik uit in Rozenburg![]()
meteren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Meteren jongen, Meteren... Daar gebeurd het
Morgen tanken in Meteren dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
Meteren jongen, Meteren... Daar gebeurd het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |