Klopt. Ze waren alle 4 al beneden en zaten in kringruk positie, maar hij was nog niet ontkoppeld toen de Loadmaster het sein vrij gaf. Hij is nog een heel stuk meegesleeptquote:Op zondag 3 juni 2007 10:50 schreef Suikermais het volgende:
Op Dumpert staat een filmpje van dat ongeval met die militair. Niet losgekomen van de chopper na de afdaling en daarna 'meegenomen' door de chopper.
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Klopt. Ze waren alle 4 al beneden en zaten in kringruk positie, maar hij was nog niet ontkoppeld toen de Loadmaster het sein vrij gaf. Hij is nog een heel stuk meegesleeptvlogen![]()
IK ben student dus ik heb al kortingquote:Op zondag 3 juni 2007 10:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
@FJD: ik weet niet wat je doet met je treinkaartje maar vanaf rot centraal naar utrecht ken je met korting via mijn pas.. scheelt toch weer 40%
quote:
quote:Ik heb gezien hoe die kerel over de grond werd gesleept. Hij was bezig met een abseil-methode uit een Marine Lynx, met een ploeg bestaande uit 4 kerels (inc. hijzelf). Iedereen koppelde zich los, en ging in de 360 graden hoek zitten. Misschien dat de loadmaster te snel dacht dat hij los was, want ik keek toen de heli opsteeg, en die LMB'er abseilde als het ware horizontaal over de grond, om daarna over de grond gesleurd te worden. Later zag je dat de medic's er als de neten bij kwamen, en werd er een trauma-heli opgeroepen. De demo werd gepauzeerd, en later afgebroken, omdat vliegverkeer te gevaarlijk zou zijn.
Hoek van Holland. Ik kom zelf vanuit Maassluis. Ik ben wel al een tik eerder op Rotterdam CS. Geloof dat ik nog 20 minuten wachttijd heb.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:07 schreef staticdata het volgende:
met welke trein kom jij aan op r'dam cs?
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En hebben de boffers wel hun embleem op de kleding...
ik ben er 12.45, misschien wat eerder of iets later afhankelijk van lombardijen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoek van Holland. Ik kom zelf vanuit Maassluis. Ik ben wel al een tik eerder op Rotterdam CS. Geloof dat ik nog 20 minuten wachttijd heb.
nog niet, mn vriendin kan niet zo goed naaienquote:Op zondag 3 juni 2007 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En hebben de boffers wel hun embleem op de kleding...
ik 12:59quote:Op zondag 3 juni 2007 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik ben er 12.45, misschien wat eerder of iets later afhankelijk van lombardijen.
Klote voor jequote:Op zondag 3 juni 2007 11:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nog niet, mn vriendin kan niet zo goed naaien![]()
Het eerste wat ik dacht:"Hadden we die niet al gehad."quote:@ TT:![]()
![]()
Misschien is dat nog wel beter, jou herken ik toch welquote:Op zondag 3 juni 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
Ik 12:38![]()
Aangezien ik je verder niet ken Diamond kun je mij vinden boven aan de linker (gezien van als je naar de voorkant van CS kijkt) roltrap van spoor 14b. Bijna 2 meter lang met oranje tshirt/overhemd moet wel opvallen
Ik hoor dalijk m'n naam, kijk links, kijk rechts, kijk naar beneden en daar staat een 11 jarig guppie aan m'n broekspijp te trekkenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Houden jullie wel me handje beet vandaag
is dit gewoon dennis3d die meekomt ipv diamond3dquote:Op zondag 3 juni 2007 11:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Houden jullie wel me handje beet vandaag
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor dalijk m'n naam, kijk links, kijk rechts, kijk naar beneden en daar staat een 11 jarig guppie aan m'n broekspijp te trekken
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
is dit gewoon dennis3d die meekomt ipv diamond3d
wij ook op 8 dacht ikquote:Op zondag 3 juni 2007 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie trouwens net dat ik op spoor 8a aankom, geen idee wat jullie met deze info moeten, maar toch...
wij gaan de wc niet uitkomen hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 11:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
40 minuten met fer en puni treinen, brrrrrrr
Ja die heb ik. Dat is idd een referentie DVD, subliem geluid. Phil Collins - Finally...The First Farewell Tour is dat ook, heb je die?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:52 schreef -chiel- het volgende:
Hee gays
Veel plezier straks in Utrecht, jammer dat ik er niet bij kan zijn!
@Frank/morph; over referentie dvd's, heb jij ook die van de Eagles-hell freezes over?
Heeft voor vandaag af moeten zeggenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en what about our house hoolie????![]()
Dus je kan weer tegels gooien vandaag??quote:Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heeft voor vandaag af moeten zeggen
EDIT:
Wel lief dat er iemand belde over een stapeltje stoeptegels![]()
![]()
daar heb ik me cheats uit want anders kon ik door die barrels schietenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Foxie de cheater gespot op airsoftterrein!!!
http://youtube.com/watch?v=3RXUnz-Qnfs
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was een BoF'er, die zo onbeschoft was om z'n naam niet te zeggen...![]()
![]()
Nee maar Phil is ok dus ik heb hem op de lijst gezet, thanxquote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Dat is idd een referentie DVD, subliem geluid. Phil Collins - Finally...The First Farewell Tour is dat ook, heb je die?
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Foxie de cheater gespot op airsoftterrein!!!
http://youtube.com/watch?v=3RXUnz-Qnfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat de helft van de GAMmers weer naar huis waren, omdat ze vertraging hadden met de trein, geen nummers hadden uitgewisseld en dus godsverloren alleen op het station waren..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef jpjedi het volgende:
Hoe zou het de homoootjes vergaan tussen al die GAM nerdies.![]()
Vanavond nog iemand potje knallen op de server?
uit de laaste berichten heb ik gehoort dat ze aan het kringrukken zijn op de wc van het centraal station van utrechtquote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef jpjedi het volgende:
Hoe zou het de homoootjes vergaan tussen al die GAM nerdies.![]()
Vanavond nog iemand potje knallen op de server?
Dan moet 1 van de 2 maar omgezet worden..quote:Op zondag 3 juni 2007 20:36 schreef Suikermais het volgende:
Ik wil wel knallen. Maar BoF staat op IO en JT staat op SF...
ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet 1 van de 2 maar omgezet worden..
Ik ben der wel voor..![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand me unbannen op de server Bof server ben geband
hoezo niet ???quote:Op zondag 3 juni 2007 20:52 schreef Sumera het volgende:
Nee
het floepte ergewoon uit was gewoon boosquote:Op zondag 3 juni 2007 20:53 schreef Sumera het volgende:
Omdat een ander lid die er om dezelfde reden op stond ook minstens een week gebanned stond
Zoals gewoonlijk weer je eigen domme schuld lullo.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het floepte ergewoon uit was gewoon boos![]()
Haha! Gedraagt ze zich een beetje??quote:
Veel plezier in de US of Aquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het floepte ergewoon uit was gewoon boos![]()
Altijd als jij op de server komt spelen, lijkt het wel of c7 er speeltquote:Banning player [BoF] Misterfox, , , for using bad language -> KANKER CHEATERS
Kiek'n Wat Wotquote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef 3lmo het volgende:
Als iedereen gaat knallen moet ik Pulp Fiction maar op pauze zetten en laten opnemen, heb 'm ook nog wel op dvd geloof ik, maargoed KWW (vraag Inco maar voor de vertaling)
ruben tief even op johquote:
jaja, tijdens het eten in een deuk gelegenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Haha! Gedraagt ze zich een beetje??
Veel plezier de aankomende 11 dagen met onze kiekster!!!!
En nogmaals thx!!
3 bier en een patatje pinda aub!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Stefan740 het volgende:
suikermais en ursel we doen aan verzoekjes dus post of xfire dan ff
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Stefan740 het volgende:
suikermais en ursel we doen aan verzoekjes dus post of xfire dan ff
In het echt zie je er toch iets jonger uitquote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiii net terug van de mini-meeting met een aantal boffers en GAM-persoontjes, lol![]()
Erg leuk om de boffers ontmoet te hebben.
@IJS:
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat was IJsmuts dusquote:Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef Keltie het volgende:
EDIT:
Wel lief dat er iemand belde over een stapeltje stoeptegels![]()
![]()
Het goede nieuws was dat we wisten dat er twee groepen waren, het slechte nieuws was dat we niet wisten waar ze waren en ook geen telefoonnummers haddenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:00 schreef ursel het volgende:
Ik las dat de helft van de GAMmers weer naar huis waren, omdat ze vertraging hadden met de trein, geen nummers hadden uitgewisseld en dus godsverloren alleen op het station waren..
Kopje cappuccinoquote:
*helemaal stukquote:
Pas op voor PKM snipersquote:Op maandag 4 juni 2007 00:33 schreef ursel het volgende:
daarna door naar Belgie voor paar daages vakantie..
wist ik alquote:
Thx jongen! Gaat zeker lukken!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiii net terug van de mini-meeting met een aantal boffers en GAM-persoontjes, lol![]()
Erg leuk om de boffers ontmoet te hebben.
@IJS:
[afbeelding]
![]()
![]()
even bikkelen he, kan ik zo weer naar huis mn pr0n aanzetten en mn nest inquote:
nou toen we naar CS liepen kwam er toch een groepje van 4 kinders aan kakken. die waren niet ouder dan 13 volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
even bikkelen he, kan ik zo weer naar huis mn pr0n aanzetten en mn nest inen over welk 13 jarige heb je het ??
![]()
ow god, die marokkaanse sletjesquote:Op maandag 4 juni 2007 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou toen we naar CS liepen kwam er toch een groepje van 4 kinders aan kakken. die waren niet ouder dan 13 volgens mij.
toen zijn jij nog dat je homo was, en hun waren lesbisch, dus kon je naar elkaar kijken terwijl je bezig was ofzo.....![]()
Dan vind je er vast wel meer dan 1quote:Op maandag 4 juni 2007 08:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow god, die marokkaanse sletjes![]()
jah, in het begin vonden ze het wel geil, maar toen ze dachten dat jorrit en ik echt homo waren wilde ze niet meer
![]()
maar ik ga vandaag een berichtje achterlaten op hun hyves, zoekterm: fatima![]()
jah het was een mooie middagquote:Op maandag 4 juni 2007 08:14 schreef staticdata het volgende:
Pascal tegen serveerster: "ik zie dat 6 bitterballen ¤4,50 kost, dat is ¤0.75 per bitterbal, nu wil ik 100 bitterballen bestellen, krijg ik die dan voor ¤50?
Serveerster:![]()
![]()
Wij:![]()
![]()
![]()
Ouwe lulquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik voel me idd niet zo best, was ook al om 5 uur wakkerben tegenwoordig compleet uit mn ritme als ik meer dan 3 bier drink
![]()
Gewoon afsluiten met whiskey, kan er niks misgaan, en slaap je lekker doorquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik voel me idd niet zo best, was ook al om 5 uur wakkerben tegenwoordig compleet uit mn ritme als ik meer dan 3 bier drink
![]()
Ik heb altijd extreem veel moeite om me nest uit te komen, maar als ik gedronken heb, slaap ik meestal maar een uurtje of 5 en dan is het voorbijquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
ah, jij bent dus lekker fitquote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten met whiskey, kan er niks misgaan, en slaap je lekker door
ik voel een bandquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
waar een meet al niet goed voor isquote:
Heb je daar nog lang over wakker gelegen?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef staticdata het volgende:
Thunderbird!! begint niet echt met een b
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
belt mn accountmanager net:
IJs, 3uur, pre-intake, 4 uur intake bij ospira!!
Marc, ik heb eenn enorme kater![]()
IJs, drink een redbull en zie je zo, oja, probeer serieus over te komen, tis nl een mooie opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
belt mn accountmanager net:
IJs, 3uur, pre-intake, 4 uur intake bij ospira!!
Marc, ik heb eenn enorme kater![]()
IJs, drink een redbull en zie je zo, oja, probeer serieus over te komen, tis nl een mooie opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haaaaaaaaaaaaaai!!quote:
Die had geen zin meer in BoF, vond het allemaal maar homo's enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef dekkered het volgende:
is ijsmuts uit de roelatie?
komt ie ooit nog terug?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die had geen zin meer in BoF, vond het allemaal maar homo's enzo
Nee we hebben hem eruit gezet. Hij bleef maar zeiken dat hij ons zat was en toen hebben we hem weggestemd.quote:
Precies. Beetje ons af lopen zeikenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee we hebben hem eruit gezet. Hij bleef maar zeiken dat hij ons zat was en toen hebben we hem weggestemd.
wat kon die gozer zijken seg!! Met zijn Gaymer pwned BoF gelul.. huilliequote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee we hebben hem eruit gezet. Hij bleef maar zeiken dat hij ons zat was en toen hebben we hem weggestemd.
Eigen schuld dikke bult.
wat een lul was dat zegquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
wat kon die gozer zijken seg!! Met zijn Gaymer pwned BoF gelul.. huillie
Maar goed dat ik hem dan nooit heb gezienquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een lul was dat zeg1x gezien op een meet, blij dattie weg is
![]()
je hebt hem nog wel een paar pillen verkocht, als ik naar je sig kijkquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een lul was dat zeg1x gezien op een meet, blij dattie weg is
![]()
Zaken gaan voor het meisje (of was het jongetje)quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt hem nog wel een paar pillen verkocht, als ik naar je sig kijk![]()
FP van de BoF websitequote:Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef 3lmo het volgende:
Ik wist het niet eens, topic over het hoofd gezien ofzo![]()
Succes!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo, geschoren en pak an, ik ben weg, een nieuwe uitdaging staat voor me te wachten![]()
Plus genoeg berichten op t forumquote:
He kamelendoderquote:Op maandag 4 juni 2007 15:57 schreef Keltie het volgende:
Tralala Trielielie.. Een half uur zonder bericht, dat kannie...
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
[..]
He kamelendoderVanavond de straat van Karkand openbreken?
Ik heb ook wat foto's op de website gezet maar die kun je alleen zien als je geregistreerd bent
Nu zit'ie thuis bij z'n wijf.. ook niet alles.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bert zal toch ook wel zien dat er niks meer te halen is en zal ook wel nee zeggen...
Ik ben er vanaf een uurtje of 7 tot 12 ongeveer met uitzondering van een dik uurtje ergens tussenin. Ik moet nog hardlopen namelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Keltie het volgende:
Kunnen we misschien wel even doen, eerst even de plee onderschijten ... Nog wat last van bier enzo..
Owjah, en het huis stofzuigen en de afwas.. Hoelaat ongeveer?
dat doe je met de shift knopquote:Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf een uurtje of 7 tot 12 ongeveer met uitzondering van een dik uurtje ergens tussenin. Ik moet nog hardlopen namelijk
Heb ook de foto's van t airsoften er bij gemiktquote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Ik heb ook wat foto's op de website gezet maar die kun je alleen zien als je geregistreerd bent
Nee Hyves is lekker heteroquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef RudyCarell het volgende:
Hyvers Unite! Jumpstyle is voor gays!
[afbeelding]
Heeft die droplul zijn foto's nu al gestuurd? Of moet ik hem opzoeken?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Heb ook de foto's van t airsoften er bij gemikt
voeg me toe als vriendje dan!! ik wil heel veel hyves vriendjes!! Hyves is da bomb!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:34 schreef FJD het volgende:
Ik heb wel een Hyves account maar doe er niets mee
@Baus. Hij is op vakantie ofzo en daarna stuurt hij de foto's
Yo! Heb jij al post gehad met leuke logo's?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef RudyCarell het volgende:O, jij zit er niet op? Dus is het gay, ok....
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef staticdata het volgende:
Ferdi & Wes ik weet eindelijke de naam waar ik het over had
Thunderbird!! begint niet echt met een b
Noooooo don't leave us opperhomo!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, gesprek agfelopen en weer thuis,
Global Fin controller vind me helemaal geweldig, ik kan overmorgen beginnen ls het van shell kan![]()
sneakers & jeans not allowed![]()
fok not allowed![]()
volgende keer ga ik gewoon weer nuchter op gesprek![]()
![]()
dag fok![]()
![]()
dag leven
![]()
![]()
![]()
quote:
Het voelt ineens een stuk gezelliger hier zo zonder je moet ik zeggenquote:
Ik ga wel ff met je nieuwe baas praten!! is ie nu helemaal bedonderd!!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Global Fin controller vind me helemaal geweldig, ik kan overmorgen beginnen ls het van shell kan![]()
fok not allowed![]()
![]()
dag fok![]()
![]()
dag leven
![]()
![]()
![]()
Zou wel mooi zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Makaay waarschijnlijk nieuwe spits Feyenoord.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
fok not allowed![]()
![]()
dag fok![]()
![]()
dag leven
![]()
![]()
![]()
amerikaans bedrijf = internetslotje helaasquote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
vroeg je het op je intake dan. mag ik naar www.fok.nl
nah gewoon kijken joh, vaak in het begin is het strak, dan word het allemaal wat informeler en zit je in no time weer te fokken.
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nu ff wat eten en misschien zo even ownen, kom je dan ook nog pleisters plakken??![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef staticdata het volgende:
[..]was wel ff van plan om me te laten ownen
ik zie alleen de fristi koning nog niet online![]()
toevallig ben ik zeer nuttigquote:Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
En tot zover weer een boeiende toevoeging van Sickert aan dit Topic
had vandaag een mailtje gekregen dat mn jekkie is verstuurd!!quote:
Frankquote:
Draadloos rulesquote:
Nee nooit op maandag... Ben wel benieuwd!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Yo! Heb jij al post gehad met leuke logo's?
die ranks zijn ook vet!!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef Sickert het volgende:
http://www.d-daykleding.nl/webshop/index.php?main_page=index&cPath=1_9
*stuff besteld*
staat ook ene witte medic band
maar vera heeft mischien rood filt en dan maken we er zelf 1
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die ranks zijn ook vet!!![]()
http://www.d-daykleding.nl/webshop/index.php?main_page=index&cPath=5
en niet duurquote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die ranks zijn ook vet!!![]()
http://www.d-daykleding.nl/webshop/index.php?main_page=index&cPath=5
Gefeli homoquote:
disjfa, ben jij van TZ?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het voelt ineens een stuk gezelliger hier zo zonder je moet ik zeggen![]()
quote:Requirements:
Rank: Colonel
Score: 180,000
Awards: Veteran Armor Badge, Veteran Transport Badge, Veteran Helicopter Badge, Veteran Aviator Badge, Veteran Air Defense Badge, Veteran Ground Defense Badge
Notes: Requires 1080 hours playtime
Jij zit geloof ik al aan die 1250 uur, dus vandaar.quote:Requirements:
Rank: Brigadier General
Score: 180,000
Awards: Veteran Knife Combat Badge, Veteran Pistol Combat Badge, Veteran Assault Combat Badge, Veteran Anti-tank Combat Badge, Veteran Sniper Combat Badge, Veteran Spec Ops Combat Badge, Veteran Support Combat Badge, Veteran Engineer Combat Badge, Veteran Medic Combat Badge
Notes: Requires 1250 hours playtime
quote:Total 1251:16:25
net of nog wakker?!quote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FJD het volgende:
Kan ook niet missen heBier Tycoon en de best selling beer is niet de FJD, niet de Keltie, niet de Frankie en ook niet de Fristi maar de JMPostma
Ow laat maar ik had nog niets verkocht maar wel veel in productie
maar jij kan toch ook die opdracht weigeren? als het een cultuurschok is, zal het voor beide niet goed zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja, daarom ga ik ook weer om 07.00uur beginnen, nu kan het nog![]()
in principe kan datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar jij kan toch ook die opdracht weigeren? als het een cultuurschok is, zal het voor beide niet goed zijn
de aankleding etc wel jah, het werk is wel okquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
dacht dat je gisteren zei dat de opdracht ook ruk was
Daarom past t ook goed op z'n BoF CVquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
dacht dat je gisteren zei dat de opdracht ook ruk was
ga pis drinkenquote:
Goedemorgenquote:
maak er een [PIS] NICHTMEET van en ik ben dan de partijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..], zal ik ff naar de shell toe rijden? Hebben we een kleine [PIS] MEET
![]()
Eerst maar eens wachten of het doorgaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
GoedemorgenVanavond online? Ik beloof dat ik nu wel op tijd zal zijn.
http://www.nu.nl/news/110(...)je_Feyenoord%27.htmlBert en Roy
Dan nog een goede centrale verdediger en v. Bronckhorst terug en we staan er weer fatsoenlijk voor
Volgens mij spreek je jezelf tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:09 schreef Keltie het volgende:
Vorig jaar werden we ook blij gemaakt met een dode mus, kwam Kluivert niet...
makaay's speelwijze past zooo niet bij feyenoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten of het doorgaat.
Vorig jaar werden we ook blij gemaakt met een dode mus, kwam Kluivert niet... Zitten nu nog te wachten op een buschauffeur die een beetje doorrijd
Met het huidige elftal kun je wel wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Makaay & van bronckhorst? beetje het van hooijdonk effect. stel bejaarden inhuren en dan volgend jaar stoppen ze er mee. je kan daar toch geen team omheen bouwen dan.
Sta je binnen 30 minuten in Grunn.. Das wel fijn, ken je nog even een biertje pakken voor de match.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je jezelf tegen
Kluivert
Je haalt er wel een naam mee, is commercieel gezien ook belangrijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
makaay's speelwijze past zooo niet bij feyenoordkrijg je hetzelfde als in het NL elftal, de briljante goaltjesdief zie je 60 minuten niet en dan wisselen ze hem voor een of andere aap
![]()
Bronckhorst komt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Makaay & van bronckhorst? beetje het van hooijdonk effect. stel bejaarden inhuren en dan volgend jaar stoppen ze er mee. je kan daar toch geen team omheen bouwen dan.
Istie bang voor je geworden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:22 schreef Keltie het volgende:
Bronckhorst komt niet.
Neuh, maar uit al z'n acties blijkt dat'ie liever bij Barca blijft.quote:
punt is dat makaay niet bij de nederlandse speelstijl past en toch al iets van 32 is. die jongen gaat zo erg verpieteren bij feyenoord. en die 100 shirtjes die ze dan meer verkopen, daarmee krijgen ze de begroting ook niet rond hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je haalt er wel een naam mee, is commercieel gezien ook belangrijk.
Het is ook een naam die nog net even wat seizoenskaarthouders aantrekt (niet dat ik op die gasten zit te wachten).
Je koopt er doelpunten mee, en het is geen griek.
Hij is toch laf, Duits voetbal gewend? Ik heb vorig jaar niet anders gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
punt is dat makaay niet bij de nederlandse speelstijl past en toch al iets van 32 is. die jongen gaat zo erg verpieteren bij feyenoord. en die 100 shirtjes die ze dan meer verkopen, daarmee krijgen ze de begroting ook niet rond hoor![]()
Shirtjes, maar neem ook even de bezoekers mee in beschouwing.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
punt is dat makaay niet bij de nederlandse speelstijl past en toch al iets van 32 is. die jongen gaat zo erg verpieteren bij feyenoord. en die 100 shirtjes die ze dan meer verkopen, daarmee krijgen ze de begroting ook niet rond hoor![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
das uiteindelijk toch waar het om gaatdus ze zoeken het maar uit
![]()
Zoveel publiek hebben jullie niet hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit zegt heel veel over het publiek.. 100 man tegen 5 helmpjes.![]()
Homo!!! Ijsmuts welke heb jij liever?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoveel publiek hebben jullie niet he![]()
-edit-
He verdomme doe die Fristi avatar weer terug!
deze:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Homo!!! Ijsmuts welke heb jij liever?![]()
Investeerders, grote namen zorgen dat er geld vrijkomt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Makaay ook niet
Waar halen ze het geld vandaan..
100 man?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dit zegt heel veel over het publiek.. 100 man tegen 5 helmpjes.![]()
Ow ok..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
100 man?Je hebt het over het skatebaanstukje, daar liep geen 100 man.
En och, als je expres het zaakje laat escaleren om veelplegers eruit te pikken moet je niet gaan huilen als vriendjes van veelplegers mee gaan doen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
http://youtube.com/watch?v=cb_a0OSLSa8&mode=related&search=
Hollands next top hooligan!
Hullie begonnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
En och, als je expres het zaakje laat escaleren om veelplegers eruit te pikken moet je niet gaan huilen als vriendjes van veelplegers mee gaan doen.
Eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Hullie begonnen
Ik zit altijd met een beetje dubbelgevoel. Op de middelbare school heb ik wel eens een boek over hooligans gelezen waarin een journalist met een paar supporters groepen meeliep. De passie en beleving die dat soort mensen hebben voor hun club is ongelofelijk. Er lopen er zelfs bij die hun trouwdag verplaatsen omdat hun club een vriendschappelijke wedstrijd speelt en ze voelen zich ook echt zwaar gekrenkt als iemand iets negatiefs durft te zeggen over hun club.
Deels eens. Je hebt altijd de figuren er tussen zitten die niets met voetbal hebben en gewoon even na de wedstrijd 'komen kijken'. Jammer.quote:Aan de andere kant zitten er ook weer een heleboel klapjostis bij die het leuk vinden om met stoeptegels te gooien en vervolgens gaan klagen over een reactie van de politie of die een actie van de politie gebruiken om het gooien van stenen te rechtvaardigenIn hoeverre die twee groepen dan weer in elkaar overlopen is lastig in te schatten maar goed.
Het zijn net zo goed supporters als josti's in dat geval
De hooligans liepen natuurlijk helemaal rustig zonder provocaties direct vanuit het stadion naar hun auto dan wel tram om rustig naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:01 schreef Keltie het volgende:
Wat in deze zaak, 17 april 2005, overduidelijk was dat de politie de eerste klap gaf.
Ach je weet dat het altijd een spel is tussen de politie en de hooligans. Ze proberen het op deze manier te winnen en als je terug stuurt "Wat denk je zelf?" dan is er toch niets aan de hand.quote:Daarnaast word ik er ook niet vrolijk van als de politie Rotterdam-Rijnmond mij gaat SMSen met de vraag of ik via internet even NSB'ertje wil spelen
Ik heb het spelletje omgedraaid, ik ben nu hem gaan stalken. Hij weet niet wat m overkomtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe is het met STALKER??
Op het stuk waar wij heenliepen, richting Varkenoord/ DHZ wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
De hooligans liepen natuurlijk helemaal rustig zonder provocaties direct vanuit het stadion naar hun auto dan wel tram om rustig naar huis te gaan.
Jepsquote:De ME gaat zichzelf vast ook genoeg te buiten, het blijven toch een beetje opgefokte mannetjes. Je zit er niet bij omdat je hobby punniken is zeg maar
Mjah, blijft smerig. Doe je eigen werk goedquote:[..]
Ach je weet dat het altijd een spel is tussen de politie en de hooligans. Ze proberen het op deze manier te winnen en als je terug stuurt "Wat denk je zelf?" dan is er toch niets aan de hand.
Hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het spelletje omgedraaid, ik ben nu hem gaan stalken. Hij weet niet wat m overkomtNog 1 dag dan istie helemaal gek!
tien minuten gespeeld toen was ik al dood en out of ammo, toen over op Beer Tycoon en Tomb Raider
Hmm die heb ik dus ook gehad, had een paar weken geleden idd de Spaanse van FTD.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
Daar was geen zak aanTwas in t Spaans dus dat maakte t spelen van Triviant wel een enorme uitdaging. Andere spellen waren wel geinig maar ook weer niet zo geweldig. Enkeltje prullenbak dus en wachten op de Nederlandse versie.
Die dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm die heb ik dus ook gehad, had een paar weken geleden idd de Spaanse van FTD.
lol..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Die dus
Maar goed omdat ik een tijdje in Roemenie zat heb ik daar niet heel veel opgelet. In combinatie met m'n Samsung schijf die na twee dagen de geest gaf moest ik toen weer heel wat bijhalen en t zou me dan ook weinig verbazen als ik straks van Planet een verzoekje krijg om volgende maand toch iets minder in de winkel te kopen![]()
doe die van fristi maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet niet wat voor plaatje ik wil..
dat heeft met de stand achterelkaar te maken. daar moet iets van 300 meter tussen zitten. anders wordt de luchtstroom van de 2e molen benadeeld door de luchtstroom van de 1e molen, waardoor het rendement vele malen lager ligt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
Die windmolens zijn wel slim aangezien het vaak harder waait tussen de gebouwen door. Aan de andere kant moeten ze geloof ik ook een bepaalde afstand van elkaar staan willen ze goed functioneren en die afstand is wel iets groter dan twee meter
Spel kopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe is het met STALKER??
denk nog minder dan 1.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:57 schreef staticdata het volgende:
ben wel benieuwd hoeveel megawatt die dingen zijn
Geef mij maar een dampende kerncentralequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef staticdata het volgende:
ach 7/8 zou ook wel kunnen hoor. maar de techniek gaat wel telkens vooruit.
Producent Vestas is nu volgens mij aan het testen met turbines van 10MW elk
Jongens even offtopic blijven hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef staticdata het volgende:
ach als je er 100 plaatst dan kom je weer in de buurt.
maar uranium is ook een keer ophet idee vind ik gewoon goed
en op zee is het wel efficienter dan 17%
je moet deze avatar nemen die je nu hebt en dan met roze een beetje fristi snorretje erop shoppen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jongens even offtopic blijven he
10mw - 1600mw = 160x dat dan nog x5 omdat de windmolen maar 1/5e v/d tijd draait en je zit op 800 molens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef staticdata het volgende:
ach als je er 100 plaatst dan kom je weer in de buurt.
Hahaha iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je moet deze avatar nemen die je nu hebt en dan met roze een beetje fristi snorretje erop shoppen!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:23 schreef escape_nl het volgende:
Diamond lekker porn aan het posten, lotnummer 399550
er is een topic waar je avatars kan aanvragen! zal wel ff zoeken!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha iddEn dan in haar pupillen aardbeien of iets dergelijks, iig FRUIT. Wie is er creatief?
Van mij jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:26 schreef escape_nl het volgende:
is ie van jou of is dit iemand anders?
Tis net tennisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Softporn
![]()
Mooie vrouwen, geen geneuk en geschreeuw, bah!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #62quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
er is een topic waar je avatars kan aanvragen! zal wel ff zoeken!
maar eerst lunch
quote:
Weet ik tquote:
Zouden de ME ook bij FOK zitten danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
De ME gaat zichzelf vast ook genoeg te buiten, het blijven toch een beetje opgefokte mannetjes. Je zit er niet bij omdat je hobby punniken is zeg maar
ook een bewegende joehoe aangevraagd??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik tZag t plaatje in dat icoon topic.
Thnx, heb wat gepost dus ben benieuwd of er gereageerd word en of het sowieso iets moois word.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |