net of nog wakker?!quote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FJD het volgende:
Kan ook niet missen heBier Tycoon en de best selling beer is niet de FJD, niet de Keltie, niet de Frankie en ook niet de Fristi maar de JMPostma
Ow laat maar ik had nog niets verkocht maar wel veel in productie
maar jij kan toch ook die opdracht weigeren? als het een cultuurschok is, zal het voor beide niet goed zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja, daarom ga ik ook weer om 07.00uur beginnen, nu kan het nog![]()
in principe kan datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar jij kan toch ook die opdracht weigeren? als het een cultuurschok is, zal het voor beide niet goed zijn
de aankleding etc wel jah, het werk is wel okquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
dacht dat je gisteren zei dat de opdracht ook ruk was
Daarom past t ook goed op z'n BoF CVquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
dacht dat je gisteren zei dat de opdracht ook ruk was
ga pis drinkenquote:
Goedemorgenquote:
maak er een [PIS] NICHTMEET van en ik ben dan de partijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..], zal ik ff naar de shell toe rijden? Hebben we een kleine [PIS] MEET
![]()
Eerst maar eens wachten of het doorgaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
GoedemorgenVanavond online? Ik beloof dat ik nu wel op tijd zal zijn.
http://www.nu.nl/news/110(...)je_Feyenoord%27.htmlBert en Roy
Dan nog een goede centrale verdediger en v. Bronckhorst terug en we staan er weer fatsoenlijk voor
Volgens mij spreek je jezelf tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:09 schreef Keltie het volgende:
Vorig jaar werden we ook blij gemaakt met een dode mus, kwam Kluivert niet...
makaay's speelwijze past zooo niet bij feyenoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten of het doorgaat.
Vorig jaar werden we ook blij gemaakt met een dode mus, kwam Kluivert niet... Zitten nu nog te wachten op een buschauffeur die een beetje doorrijd
Met het huidige elftal kun je wel wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Makaay & van bronckhorst? beetje het van hooijdonk effect. stel bejaarden inhuren en dan volgend jaar stoppen ze er mee. je kan daar toch geen team omheen bouwen dan.
Sta je binnen 30 minuten in Grunn.. Das wel fijn, ken je nog even een biertje pakken voor de match.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je jezelf tegen
Kluivert
Je haalt er wel een naam mee, is commercieel gezien ook belangrijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
makaay's speelwijze past zooo niet bij feyenoordkrijg je hetzelfde als in het NL elftal, de briljante goaltjesdief zie je 60 minuten niet en dan wisselen ze hem voor een of andere aap
![]()
Bronckhorst komt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Makaay & van bronckhorst? beetje het van hooijdonk effect. stel bejaarden inhuren en dan volgend jaar stoppen ze er mee. je kan daar toch geen team omheen bouwen dan.
Istie bang voor je geworden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:22 schreef Keltie het volgende:
Bronckhorst komt niet.
Neuh, maar uit al z'n acties blijkt dat'ie liever bij Barca blijft.quote:
punt is dat makaay niet bij de nederlandse speelstijl past en toch al iets van 32 is. die jongen gaat zo erg verpieteren bij feyenoord. en die 100 shirtjes die ze dan meer verkopen, daarmee krijgen ze de begroting ook niet rond hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je haalt er wel een naam mee, is commercieel gezien ook belangrijk.
Het is ook een naam die nog net even wat seizoenskaarthouders aantrekt (niet dat ik op die gasten zit te wachten).
Je koopt er doelpunten mee, en het is geen griek.
Hij is toch laf, Duits voetbal gewend? Ik heb vorig jaar niet anders gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
punt is dat makaay niet bij de nederlandse speelstijl past en toch al iets van 32 is. die jongen gaat zo erg verpieteren bij feyenoord. en die 100 shirtjes die ze dan meer verkopen, daarmee krijgen ze de begroting ook niet rond hoor![]()
Shirtjes, maar neem ook even de bezoekers mee in beschouwing.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
punt is dat makaay niet bij de nederlandse speelstijl past en toch al iets van 32 is. die jongen gaat zo erg verpieteren bij feyenoord. en die 100 shirtjes die ze dan meer verkopen, daarmee krijgen ze de begroting ook niet rond hoor![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
das uiteindelijk toch waar het om gaatdus ze zoeken het maar uit
![]()
Zoveel publiek hebben jullie niet hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit zegt heel veel over het publiek.. 100 man tegen 5 helmpjes.![]()
Homo!!! Ijsmuts welke heb jij liever?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoveel publiek hebben jullie niet he![]()
-edit-
He verdomme doe die Fristi avatar weer terug!
deze:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Homo!!! Ijsmuts welke heb jij liever?![]()
Investeerders, grote namen zorgen dat er geld vrijkomt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Makaay ook niet
Waar halen ze het geld vandaan..
100 man?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dit zegt heel veel over het publiek.. 100 man tegen 5 helmpjes.![]()
Ow ok..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
100 man?Je hebt het over het skatebaanstukje, daar liep geen 100 man.
En och, als je expres het zaakje laat escaleren om veelplegers eruit te pikken moet je niet gaan huilen als vriendjes van veelplegers mee gaan doen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
http://youtube.com/watch?v=cb_a0OSLSa8&mode=related&search=
Hollands next top hooligan!
Hullie begonnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
En och, als je expres het zaakje laat escaleren om veelplegers eruit te pikken moet je niet gaan huilen als vriendjes van veelplegers mee gaan doen.
Eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Hullie begonnen
Ik zit altijd met een beetje dubbelgevoel. Op de middelbare school heb ik wel eens een boek over hooligans gelezen waarin een journalist met een paar supporters groepen meeliep. De passie en beleving die dat soort mensen hebben voor hun club is ongelofelijk. Er lopen er zelfs bij die hun trouwdag verplaatsen omdat hun club een vriendschappelijke wedstrijd speelt en ze voelen zich ook echt zwaar gekrenkt als iemand iets negatiefs durft te zeggen over hun club.
Deels eens. Je hebt altijd de figuren er tussen zitten die niets met voetbal hebben en gewoon even na de wedstrijd 'komen kijken'. Jammer.quote:Aan de andere kant zitten er ook weer een heleboel klapjostis bij die het leuk vinden om met stoeptegels te gooien en vervolgens gaan klagen over een reactie van de politie of die een actie van de politie gebruiken om het gooien van stenen te rechtvaardigenIn hoeverre die twee groepen dan weer in elkaar overlopen is lastig in te schatten maar goed.
Het zijn net zo goed supporters als josti's in dat geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |