dat doe je met de shift knopquote:Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf een uurtje of 7 tot 12 ongeveer met uitzondering van een dik uurtje ergens tussenin. Ik moet nog hardlopen namelijk
Heb ook de foto's van t airsoften er bij gemiktquote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Ik heb ook wat foto's op de website gezet maar die kun je alleen zien als je geregistreerd bent
Nee Hyves is lekker heteroquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef RudyCarell het volgende:
Hyvers Unite! Jumpstyle is voor gays!
[afbeelding]
Heeft die droplul zijn foto's nu al gestuurd? Of moet ik hem opzoeken?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Heb ook de foto's van t airsoften er bij gemikt
voeg me toe als vriendje dan!! ik wil heel veel hyves vriendjes!! Hyves is da bomb!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:34 schreef FJD het volgende:
Ik heb wel een Hyves account maar doe er niets mee
@Baus. Hij is op vakantie ofzo en daarna stuurt hij de foto's
Yo! Heb jij al post gehad met leuke logo's?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef RudyCarell het volgende:O, jij zit er niet op? Dus is het gay, ok....
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef staticdata het volgende:
Ferdi & Wes ik weet eindelijke de naam waar ik het over had
Thunderbird!! begint niet echt met een b
Noooooo don't leave us opperhomo!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, gesprek agfelopen en weer thuis,
Global Fin controller vind me helemaal geweldig, ik kan overmorgen beginnen ls het van shell kan![]()
sneakers & jeans not allowed![]()
fok not allowed![]()
volgende keer ga ik gewoon weer nuchter op gesprek![]()
![]()
dag fok![]()
![]()
dag leven
![]()
![]()
![]()
quote:
Het voelt ineens een stuk gezelliger hier zo zonder je moet ik zeggenquote:
Ik ga wel ff met je nieuwe baas praten!! is ie nu helemaal bedonderd!!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Global Fin controller vind me helemaal geweldig, ik kan overmorgen beginnen ls het van shell kan![]()
fok not allowed![]()
![]()
dag fok![]()
![]()
dag leven
![]()
![]()
![]()
Zou wel mooi zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Makaay waarschijnlijk nieuwe spits Feyenoord.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
fok not allowed![]()
![]()
dag fok![]()
![]()
dag leven
![]()
![]()
![]()
amerikaans bedrijf = internetslotje helaasquote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
vroeg je het op je intake dan. mag ik naar www.fok.nl
nah gewoon kijken joh, vaak in het begin is het strak, dan word het allemaal wat informeler en zit je in no time weer te fokken.
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nu ff wat eten en misschien zo even ownen, kom je dan ook nog pleisters plakken??![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef staticdata het volgende:
[..]was wel ff van plan om me te laten ownen
ik zie alleen de fristi koning nog niet online![]()
toevallig ben ik zeer nuttigquote:Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
En tot zover weer een boeiende toevoeging van Sickert aan dit Topic
had vandaag een mailtje gekregen dat mn jekkie is verstuurd!!quote:
Frankquote:
Draadloos rulesquote:
Nee nooit op maandag... Ben wel benieuwd!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Yo! Heb jij al post gehad met leuke logo's?
die ranks zijn ook vet!!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef Sickert het volgende:
http://www.d-daykleding.nl/webshop/index.php?main_page=index&cPath=1_9
*stuff besteld*
staat ook ene witte medic band
maar vera heeft mischien rood filt en dan maken we er zelf 1
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die ranks zijn ook vet!!![]()
http://www.d-daykleding.nl/webshop/index.php?main_page=index&cPath=5
en niet duurquote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die ranks zijn ook vet!!![]()
http://www.d-daykleding.nl/webshop/index.php?main_page=index&cPath=5
Gefeli homoquote:
disjfa, ben jij van TZ?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het voelt ineens een stuk gezelliger hier zo zonder je moet ik zeggen![]()
quote:Requirements:
Rank: Colonel
Score: 180,000
Awards: Veteran Armor Badge, Veteran Transport Badge, Veteran Helicopter Badge, Veteran Aviator Badge, Veteran Air Defense Badge, Veteran Ground Defense Badge
Notes: Requires 1080 hours playtime
Jij zit geloof ik al aan die 1250 uur, dus vandaar.quote:Requirements:
Rank: Brigadier General
Score: 180,000
Awards: Veteran Knife Combat Badge, Veteran Pistol Combat Badge, Veteran Assault Combat Badge, Veteran Anti-tank Combat Badge, Veteran Sniper Combat Badge, Veteran Spec Ops Combat Badge, Veteran Support Combat Badge, Veteran Engineer Combat Badge, Veteran Medic Combat Badge
Notes: Requires 1250 hours playtime
quote:Total 1251:16:25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |