ow god, die marokkaanse sletjesquote:Op maandag 4 juni 2007 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou toen we naar CS liepen kwam er toch een groepje van 4 kinders aan kakken. die waren niet ouder dan 13 volgens mij.
toen zijn jij nog dat je homo was, en hun waren lesbisch, dus kon je naar elkaar kijken terwijl je bezig was ofzo.....![]()
Dan vind je er vast wel meer dan 1quote:Op maandag 4 juni 2007 08:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow god, die marokkaanse sletjes![]()
jah, in het begin vonden ze het wel geil, maar toen ze dachten dat jorrit en ik echt homo waren wilde ze niet meer
![]()
maar ik ga vandaag een berichtje achterlaten op hun hyves, zoekterm: fatima![]()
jah het was een mooie middagquote:Op maandag 4 juni 2007 08:14 schreef staticdata het volgende:
Pascal tegen serveerster: "ik zie dat 6 bitterballen ¤4,50 kost, dat is ¤0.75 per bitterbal, nu wil ik 100 bitterballen bestellen, krijg ik die dan voor ¤50?
Serveerster:![]()
![]()
Wij:![]()
![]()
![]()
Ouwe lulquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik voel me idd niet zo best, was ook al om 5 uur wakkerben tegenwoordig compleet uit mn ritme als ik meer dan 3 bier drink
![]()
Gewoon afsluiten met whiskey, kan er niks misgaan, en slaap je lekker doorquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik voel me idd niet zo best, was ook al om 5 uur wakkerben tegenwoordig compleet uit mn ritme als ik meer dan 3 bier drink
![]()
Ik heb altijd extreem veel moeite om me nest uit te komen, maar als ik gedronken heb, slaap ik meestal maar een uurtje of 5 en dan is het voorbijquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
ah, jij bent dus lekker fitquote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten met whiskey, kan er niks misgaan, en slaap je lekker door
ik voel een bandquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
waar een meet al niet goed voor isquote:
Heb je daar nog lang over wakker gelegen?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef staticdata het volgende:
Thunderbird!! begint niet echt met een b
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
belt mn accountmanager net:
IJs, 3uur, pre-intake, 4 uur intake bij ospira!!
Marc, ik heb eenn enorme kater![]()
IJs, drink een redbull en zie je zo, oja, probeer serieus over te komen, tis nl een mooie opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
belt mn accountmanager net:
IJs, 3uur, pre-intake, 4 uur intake bij ospira!!
Marc, ik heb eenn enorme kater![]()
IJs, drink een redbull en zie je zo, oja, probeer serieus over te komen, tis nl een mooie opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haaaaaaaaaaaaaai!!quote:
Die had geen zin meer in BoF, vond het allemaal maar homo's enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef dekkered het volgende:
is ijsmuts uit de roelatie?
komt ie ooit nog terug?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die had geen zin meer in BoF, vond het allemaal maar homo's enzo
Nee we hebben hem eruit gezet. Hij bleef maar zeiken dat hij ons zat was en toen hebben we hem weggestemd.quote:
Precies. Beetje ons af lopen zeikenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee we hebben hem eruit gezet. Hij bleef maar zeiken dat hij ons zat was en toen hebben we hem weggestemd.
wat kon die gozer zijken seg!! Met zijn Gaymer pwned BoF gelul.. huilliequote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee we hebben hem eruit gezet. Hij bleef maar zeiken dat hij ons zat was en toen hebben we hem weggestemd.
Eigen schuld dikke bult.
wat een lul was dat zegquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
wat kon die gozer zijken seg!! Met zijn Gaymer pwned BoF gelul.. huillie
Maar goed dat ik hem dan nooit heb gezienquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een lul was dat zeg1x gezien op een meet, blij dattie weg is
![]()
je hebt hem nog wel een paar pillen verkocht, als ik naar je sig kijkquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een lul was dat zeg1x gezien op een meet, blij dattie weg is
![]()
Zaken gaan voor het meisje (of was het jongetje)quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt hem nog wel een paar pillen verkocht, als ik naar je sig kijk![]()
FP van de BoF websitequote:Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef 3lmo het volgende:
Ik wist het niet eens, topic over het hoofd gezien ofzo![]()
Succes!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo, geschoren en pak an, ik ben weg, een nieuwe uitdaging staat voor me te wachten![]()
Plus genoeg berichten op t forumquote:
He kamelendoderquote:Op maandag 4 juni 2007 15:57 schreef Keltie het volgende:
Tralala Trielielie.. Een half uur zonder bericht, dat kannie...
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
[..]
He kamelendoderVanavond de straat van Karkand openbreken?
Ik heb ook wat foto's op de website gezet maar die kun je alleen zien als je geregistreerd bent
Nu zit'ie thuis bij z'n wijf.. ook niet alles.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bert zal toch ook wel zien dat er niks meer te halen is en zal ook wel nee zeggen...
Ik ben er vanaf een uurtje of 7 tot 12 ongeveer met uitzondering van een dik uurtje ergens tussenin. Ik moet nog hardlopen namelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Keltie het volgende:
Kunnen we misschien wel even doen, eerst even de plee onderschijten ... Nog wat last van bier enzo..
Owjah, en het huis stofzuigen en de afwas.. Hoelaat ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |