Het heeft even geduurd, mooie foto's teruggevonden op m'n camera die ik nu met de rest zal delen.
Als allereerst stel ik u voor aan de deelnemers van de GAM Meet op Neude. Namen die ik vergeet mag je zelf invullen
![]()
:
![]()
Van links naar rechts (met uitzondering van de halve hoofden
![]()
) Diamond3D (Wesley), IJsmuts (Pascal), JMP_Postma (Jorrit) en PaRoDiUzZ.
![]()
Links wederom PaRoDiUzZ en daarna ben ik de namen alweer vergeten
![]()
Namen van FOK!kers ben ik alweer vergeten of het staat me half bij en dan moet ik namen gaan gokken en daar waag ik me ook liever niet aan
![]()
In het midden dus nog een FOK!ker. Daarnaast ik (Ferdi) in stijlvol Oranje en als laatste staticdata (Sander) die toen al een beetje wazig uit z'n ogen keek.
![]()
De enige foto met de enige ontbrekende FOK!ker. Links met het halve hoofd
![]()
Goed nu de deelnemers aan u zijn voorgesteld zal ik nu beginnen met een fotoreportage van de FOK! Games Meet.
Om 14:00 precies was er afgesproken bij de Free Record Shop tegenover de Burger King. BoF was al vroeg represent door IJsmuts en hij stond ons op te wachten in de stationskroeg tegenover de Body Shop. Het hele groepje BoFers verzamelde zich daar zo rond 13:40 in afwachting van wat komen zou gaan. Onder het genot van een biertje hadden we prima uitzicht op de FRS en zo rond twee uur begonnen de eerste mannen zich daar te verzamelen. Wij waren in de veronderstelling dat er toch wel een man of twintig op zouden moeten komen dagen dus wij dronken rustig ons biertje op. Toen na 20 minuten de groep nog niet aangedikt was begonnen wij ons wel enige zorgen te maken en toen de paar mannen die er waren om iets voor half 3 weg wilden lopen zagen wij ons genoodzaakt om dan ook maar de kroeg uit te komen en ze te bespringen. Het duurde even voordat Para doorhad dat er naar hem gefloten werd maar uiteindelijk waren we dan toch samen.
![]()
In het groen de BoFers toen het iets voor 14:00 was. In het rood de FOK!kers die aan het wachten waren op meer FOK!kers.
Goed na het wachten was het tijd om een terras op te zoeken. Op naar Neude dus maar! Na een minuut of 10 lopen kwamen we uiteindelijk op Neude aan en we hadden al snel een mooie zitplaats gevonden. 11 man bij elkaar, allemaal 20,- in de pot en laat de tap maar open staan.
![]()
Lekker zo'n biertje he FJD
![]()
![]()
Jorrit zeg OK!
![]()
IJsmuts z'n geluk kan niet op.
![]()
en ook aan
DiamondDennis3D is gedacht deze middag op Neude
![]()
![]()
Verkopen jullie ook hele vaten?
![]()
Met IJs en JMP naast elkaar kunnen dit soort foto's natuurlijk niet ontbreken
![]()
![]()
De rest van Neude keek met afschuw maar ook geobsedeerd toe naar dit tafereel.
![]()
Sander (staticdata) wilde z'n collectie uitbreiden en maakte dan ook direct een filmpje van het geheel.
Pascal (IJsmuts) was hevig geėmotioneerd geraakt door IJsmeis haar beschuldigen dat hij homo zou zijn een daarom besloot hij het tegendeel te bewijzen. Gelukkig hebben we daar ook nog wat foto's van:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hoe hard hij het ook probeerde, uiteindelijk kwam toch z'n ware aard weer naar boven en moest hij deze foto nog even schieten.
![]()
Goed, nadat de bierpot op Neude leeg was en we ons tegoed hadden gedaan aan 180,- bier en 40,- aan bittergarnituur was het tijd om op te staan en ons te verplaatsen naar een Griekse Italiaan of Italiaanse Griek om lekker wat avondeten naar binnen te schuiven. Daar aangekomen duurde het even voor we besloten hadden wat we wilde eten. Visschotel dan wel vleesschotel of toch iets los? Uiteindelijk iedereen een keuze kunnen maken en heerlijk zitten knabbelen.
Na afloop weer terug naar het station om nog even de plaatselijke kroeg aldaar te bezoeken. Nog even een afzakkertje en de mensen die de trein moesten hebben konden dan zo opspringen.
![]()
Hier zitten we weer gezellig met een biertje, we waren de eerste paar mensen al kwijt geraakt maar de diehards bleven hangen
![]()
![]()
Als allerlaatste wilde Pascal nog op gepaste wijze afscheid nemen, iets wat wonderbaarlijk goed ontvangen werd
![]()
Nog een paar linkjes waar alle foto's in te vinden zijn:
http://www.wielewaalmarathon.nl//FOK/GAMMEET/GAMMEET.rarhttp://www.megaupload.com/?d=YV7TU35Hhttp://rapidshare.com/files/35169895/GAMMEET.rar.html![]()
Tot de volgende keer
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)