Dan moet 1 van de 2 maar omgezet worden..quote:Op zondag 3 juni 2007 20:36 schreef Suikermais het volgende:
Ik wil wel knallen. Maar BoF staat op IO en JT staat op SF...
ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet 1 van de 2 maar omgezet worden..
Ik ben der wel voor..![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand me unbannen op de server Bof server ben geband
hoezo niet ???quote:Op zondag 3 juni 2007 20:52 schreef Sumera het volgende:
Nee
het floepte ergewoon uit was gewoon boosquote:Op zondag 3 juni 2007 20:53 schreef Sumera het volgende:
Omdat een ander lid die er om dezelfde reden op stond ook minstens een week gebanned stond
Zoals gewoonlijk weer je eigen domme schuld lullo.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het floepte ergewoon uit was gewoon boos![]()
Haha! Gedraagt ze zich een beetje??quote:
Veel plezier in de US of Aquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het floepte ergewoon uit was gewoon boos![]()
Altijd als jij op de server komt spelen, lijkt het wel of c7 er speeltquote:Banning player [BoF] Misterfox, , , for using bad language -> KANKER CHEATERS
Kiek'n Wat Wotquote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef 3lmo het volgende:
Als iedereen gaat knallen moet ik Pulp Fiction maar op pauze zetten en laten opnemen, heb 'm ook nog wel op dvd geloof ik, maargoed KWW (vraag Inco maar voor de vertaling)
ruben tief even op johquote:
jaja, tijdens het eten in een deuk gelegenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Haha! Gedraagt ze zich een beetje??
Veel plezier de aankomende 11 dagen met onze kiekster!!!!
En nogmaals thx!!
3 bier en een patatje pinda aub!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Stefan740 het volgende:
suikermais en ursel we doen aan verzoekjes dus post of xfire dan ff
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Stefan740 het volgende:
suikermais en ursel we doen aan verzoekjes dus post of xfire dan ff
In het echt zie je er toch iets jonger uitquote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiii net terug van de mini-meeting met een aantal boffers en GAM-persoontjes, lol![]()
Erg leuk om de boffers ontmoet te hebben.
@IJS:
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat was IJsmuts dusquote:Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef Keltie het volgende:
EDIT:
Wel lief dat er iemand belde over een stapeltje stoeptegels![]()
![]()
Het goede nieuws was dat we wisten dat er twee groepen waren, het slechte nieuws was dat we niet wisten waar ze waren en ook geen telefoonnummers haddenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:00 schreef ursel het volgende:
Ik las dat de helft van de GAMmers weer naar huis waren, omdat ze vertraging hadden met de trein, geen nummers hadden uitgewisseld en dus godsverloren alleen op het station waren..
Kopje cappuccinoquote:
*helemaal stukquote:
Pas op voor PKM snipersquote:Op maandag 4 juni 2007 00:33 schreef ursel het volgende:
daarna door naar Belgie voor paar daages vakantie..
wist ik alquote:
Thx jongen! Gaat zeker lukken!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiii net terug van de mini-meeting met een aantal boffers en GAM-persoontjes, lol![]()
Erg leuk om de boffers ontmoet te hebben.
@IJS:
[afbeelding]
![]()
![]()
even bikkelen he, kan ik zo weer naar huis mn pr0n aanzetten en mn nest inquote:
nou toen we naar CS liepen kwam er toch een groepje van 4 kinders aan kakken. die waren niet ouder dan 13 volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
even bikkelen he, kan ik zo weer naar huis mn pr0n aanzetten en mn nest inen over welk 13 jarige heb je het ??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |