Nee deze TT is tofferquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef D.Rose het volgende:
maar dit is een k*t TT
hier verder:
[3FM #154] Bijna tijd voor nieuwe stats
Jouw TT is kutterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef D.Rose het volgende:
maar dit is een k*t TT
hier verder:
[3FM #154] Bijna tijd voor nieuwe stats
* Roel_Jewel blik in de drankvoorraad werpt, paar flessen aan de kant schuift en daar nog een fles tequila ziet staan.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef borisz het volgende:
niet zo snel
ja en neequote:
ik ben 21quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal toch zo volwassen
Naja, volgens die test niet hequote:
Geilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:54 schreef purplerose het volgende:
Naja boeiuh, volgend onderwerp
Bier en tietuh
Eigenlijk ook die met Giel nogquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef MissHobje het volgende:
Purplerose d'r nachtelijke radio gesprek moet er nog bij
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef purplerose het volgende:
filp! flip! flip! flip! flip! flip!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:33 schreef -Hans- het volgende:
Sunchaser op 3FM en Michiel Veenstra over het Fok!-forum
Flip! Flip!quote:
Neuhquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog nooit hier geweest.... Leuk?
Trustequote:
ik heb gister een pet gekocht met een doodshoofdje gekocht dus ik heb geen centjes meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:54 schreef oor het volgende:
ik heb een pet besteld van 3m, was maar 9,98 incl verzenden
Nog even geduld aubquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef oor het volgende:
is het al op tv?
Ja, al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:11 schreef oor het volgende:
zal het nu al op tv zijn?
Ik zou me doodschamenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:35 schreef SunChaser het volgende:
Heeft iemand t fragment nog losgeknipt? Ben wel benieuwd om t horen
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:33 schreef -Hans- het volgende:
Sunchaser op 3FM en Michiel Veenstra over het Fok!-forum
Méér idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mogguh!
Hoeveel topics zijn er gisteren volgeschreven? In totaal meer dan 600 posts, niet?
Heb ff geteldquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mogguh!
Hoeveel topics zijn er gisteren volgeschreven? In totaal meer dan 600 posts, niet?
Neequote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:36 schreef SunChaser het volgende:
Dat komt natuurlijk door SunChaser van FOK!![]()
Hoe is het gister nog afgelopen tussen jou en caroline, domien?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mogguh!
Zal wel geen toeval zijn dat ie pas om half 1 @ FOK! verschijntquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hoe is het gister nog afgelopen tussen jou en caroline, domien?
Wat hij zegt... Ik had de 'last train home'...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel geen toeval zijn dat ie pas om half 1 @ FOK! verschijnt.
Goh, al besproken dat wij te gast gaan zijn om feestje te bouwen in de studio?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wat hij zegt... Ik had de 'last train home'...
Maar niemand weet dat ik die iedere week heb
Neehoor, Caroline is gewoon een meisje dat vorig jaar Met Michiel naar Disneyland is geweest. Ze vond het leuk om eens langs te komen bij Ekstra Weekend. Maarja, jullie zaten er zo bovenop, dat we wel iets móesten doen, haha!
Goeie versiertruc, moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Maarja, jullie zaten er zo bovenop, dat we wel iets móesten doen, haha!
Guys, ze is zeventien...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goeie versiertruc, moet ik onthouden
Oh, btw...
Voel je toch nix van?quote:
17 - 19, what's your point?quote:
Waarom lees ik altijd van gasten die 'het leuk vinden' om langs te komen, en dan ook welkom zijn, terwijl mensen die echt graag willen komen die kans nooit krijgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Neehoor, Caroline is gewoon een meisje dat vorig jaar Met Michiel naar Disneyland is geweest. Ze vond het leuk om eens langs te komen bij Ekstra Weekend. Maarja, jullie zaten er zo bovenop, dat we wel iets móesten doen, haha!
Tja, Eddy Zoey, maar heb 'm nu aanstaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hey![]()
In het 3fm topic en dan niet luisteren, het zou verboden moeten worden.
Wie zegt dat ik die truc per se voor haar moet onthouden? Hoe groot denk je dat de kans is dat zij en ik tegelijk in de 3FM-studio zijn tijdens Ekstra Weekend op de webcam terwijl het FOK!-forum ons in de gaten houdt?quote:
Je moet naar de muziek luisteren het geklets tussendoor is tijd om wat te drinken te halenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, Eddy Zoey, maar heb 'm nu aanstaan.
Welk liedje was het dan?
Ons idee voor een feestje in de studio wordt ook altijd netjes omzeildquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom lees ik altijd van gasten die 'het leuk vinden' om langs te komen, en dan ook welkom zijn, terwijl mensen die echt graag willen komen die kans nooit krijgen?
Tenzij je een 17-jarig meisje bentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef Marc63 het volgende:
Alleen al de kans dat ik de 3FM-studio ooit van binnen zie is behoorlijk klein
Vorig jaar is het me prima gelukt bij Giel hoor, fles juiste cola mee en je bent binnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die truc per se voor haar moet onthouden? Hoe groot denk je dat de kans is dat zij en ik tegelijk in de 3FM-studio zijn tijdens Ekstra Weekend op de webcam terwijl het FOK!-forum ons in de gaten houdt?
Alleen al de kans dat ik de 3FM-studio ooit van binnen zie is behoorlijk klein
Zoveel dorst heb ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet naar de muziek luisteren het geklets tussendoor is tijd om wat te drinken te halen
of even wat anders te doen.![]()
Die's wel leuk jaquote:Paolo nutine - New Shoes.
Goeie tip. Ff met een krat Grolsch op de vrijdagavond naar Hilversumquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vorig jaar is het me prima gelukt bij Giel hoor, fles juiste cola mee en je bent binnen
Maar bij Giel wil ik liever niet, die is niet zo leukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vorig jaar is het me prima gelukt bij Giel hoor, fles juiste cola mee en je bent binnen
Psies, wij stonden er ook zonder dat Giel ervan wistquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goeie tip. Ff met een krat Grolsch op de vrijdagavond naar Hilversum
Dat snap ik, ik wil eigenlijk liever Guis op vrijdagnacht gezelschap houden in de studioquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar bij Giel wil ik liever niet, die is niet zo leuk
Die ken ik verder nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik wil eigenlijk liever Guis op vrijdagnacht gezelschap houden in de studio
Ik ga hem ff mailen vandaag daarover
Guis is vast wel in voor een feestje
Je moet ergens beginnen hequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen heen de bekendere dj's houden blijkbaar niet meer van een feestje in de studio
quote:
Iddquote:
Tja, dat gaat me niet lukkenquote:
Die wil ik best ruilen voor een studiobezoek hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:47 schreef purplerose het volgende:
jij hebt iig al een tshirt, die heb ik nieteens
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die wil ik best ruilen voor een studiobezoek hoor
Jij hebt de studio al bezocht, dus jij mag weer achteraan sluiten
Dus je staat sinds voor je geboorte in de rijquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dus je staat sinds voor je geboorte in de rij
opgevenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veul te lang. Ik zou het opgeven, ze willen je niet daar hebben.![]()
Nee, sinds ik bewust met muziek bezig benquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dus je staat sinds voor je geboorte in de rij
Even ervan uitgaande dat ie onder de 25 isquote:
En waarom doe je dat? Dat doe ik bij jou toch ook niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat ie onder de 25 is![]()
Je hebt ze hier wel veel wijs gemaakt he.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, sinds ik bewust met muziek bezig ben
Ja, ik weet toch niet hoe oud je al benquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En waarom doe je dat? Dat doe ik bij jou toch ook niet?
Hij komt erg " jong" over he.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat ie onder de 25 is![]()
Ik heb niemand iets wijsgemaaktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt ze hier wel veel wijs gemaakt he.![]()
Dat je jezelfvindt en nu ookal dat je jonger dan 25 bent.
![]()
Dus dan ga je er maar van uit dat jij ouder bent dan ik?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet hoe oud je al ben
Happert.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niemand iets wijsgemaakt
PR is nieuw hier, de rest weet hoe jong ik ben
Tis een puberforum, 50% is jonger dan ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus dan ga je er maar van uit dat jij ouder bent dan ik?
puberforum? Nee, da's ONZquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis een puberforum, 50% is jonger dan ik.
50% is nog laag geschat vermoed ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis een puberforum, 50% is jonger dan ik.
Ah, dan was het vast geen poepenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
Of ik moest ff naar de plee, ja ook vrouwen doen dat
slikken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Die 2wkn die doen het 'm, dat laat je wel even slikken hoor.![]()
Zal ik je dag weer een beetje dragelijk maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:28 schreef purplerose het volgende:
Ja zeg! Make me feel old why don't you!![]()
![]()
![]()
Dat staat in je profiel, jochiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:27 schreef Marc63 het volgende:
Laten we het er dan maar niet over hebben hoeveel jonger ik ben
Moet je vooral U zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik je dag weer een beetje dragelijk maken?
Ik ben ouder dan u.
Have fun!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
ik ga naar de Streetparade.fijne middag verder.
allemaal.
ja hé, ineens vluchten als het te warm onder de voeten geworden isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
ik ga naar de Streetparade.fijne middag verder.
allemaal.
Brrrrrrrr Uquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet je vooral U zeggenAnnemic werd laatst ook al van haar aprodinges gebracht toen iemand u naar haar smste.
Ok, just checkingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef purplerose het volgende:
@ DR nee, dat doen vrouwen heulemaal nietslikken daarentegen sommige vrouwen wel
Middagquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Mega Top 50![]()
![]()
![]()
Ik gooi maar mijn winamp weer eens aan met:
Pearl Jam - Black
als ik het op de radio had gehoord had ik het vast ook geloofdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef rubbereend het volgende:
dat hier mensen ingetrapt zijn van de weekte makkelijk
Ja ik ook.quote:
The brainwashing continues!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
Krezip met Plug it in & turn me on komt op dit moment voorbij in mijn winamplijstje.
En ik vind het een leuk liedjeIk kan me er niet toe bewegen op die B te drukken!
dan moet 3fm het wel leuk vinden, heb van hun nog geen enkele reactie gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:32 schreef IedeK. het volgende:
Ik las iets over een barbeque op 8 Juni?
Dat zou dan een dag voor mijn verjaardag zijn.![]()
Ze lezen altijd net over die posts heen hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet 3fm het wel leuk vinden, heb van hun nog geen enkele reactie gehad![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
Word die bagger hitlijst nou nog gevoicetracked ook?
De Deeeeejaay in de studio stond beetje uit zijn neus te vreten tijdens een presentatie van de volgende plaat, bemerkte ik toen ik voor de gein even in-tunede op de webcamquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:56 schreef qu63 het volgende:
ik denk steeds dat ze "Pokémon" zingt ipv "Oh come on"
Dat is als verwacht, en begrijpelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Guys, ik denk niet dat een Ekstra Weekend meets Fok!-party gaat gebeuren. We vinden het ontzettend leuk dat jullie enthousiast zijn over de show en ons vermaken met topicposts, maar jullie moeten vooral lekker zelf een keer een meeting organiseren en daarbij bijvoorbeeld Ekstra Weekend heel hard opzetten. Een radioprogramma zoals onze vrijdagavondkeet is niet gemaakt voor ontmoetingen van grote fora. Sorry, maar ik wil daar graag eerlijk in zijn. Ook een 'Fok! meets 3FM-BBQ' (zoals werd aangeboden per e-mail) is helaas geen optie. Ekstra Weekend wordt niet gemaakt voor het Fok! Forum, maar voor heel Nederland. Dat moet duidelijk zijn.
Dat sluit ik ook niet uitquote:Waarmee ik overigens niet uitsluit dat jullie ooit nog eens in de studio van 3FM terecht kunnen komen!
Tja, paar man, wie mag dan wel en wie niet, en wie beslist dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:22 schreef purplerose het volgende:
Met een paar man naar de studio komen is het oorspronkelijke idee trouwens.
Dat beslis ik uiteraardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, paar man, wie mag dan wel en wie niet, en wie beslist dat?
Maak me niet uit, als ik er maar bij benquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, paar man, wie mag dan wel en wie niet, en wie beslist dat?
Ik denk dat ik nog wel 25 mensen kan vinden die zich daar ook wel in kunnen vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maak me niet uit, als ik er maar bij ben
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel 25 mensen kan vinden die zich daar ook wel in kunnen vinden
Daar zat jij ook bijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef Glacier het volgende:
Studio bezoekje lijkt me iig erg leuk, count me in
*meldtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
Met een aantal man bedoelde ik ook een stuk of 6-8 he, moet wel een echt feestje wordenen gister waren er toch een stuk of 8 die het er echt over hadden en met ideetjes kwamen. Weet alleen niet meer helemaal wie dat allemaal waren
Ik heb geen idee? Gisteren was ik ook niet heel actief..en ook niet heel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
Met een aantal man bedoelde ik ook een stuk of 6-8 he, moet wel een echt feestje wordenen gister waren er toch een stuk of 8 die het er echt over hadden en met ideetjes kwamen. Weet alleen niet meer helemaal wie dat allemaal waren
Ja, maar ja, we kunnen ook niet met zn 30gen aan komen zettenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Gisteren was ik ook niet heel actief..en ook niet heel lekker
Zou wel lullig zijn als er mensen uitgesloten zouden worden eigenlijk...
Nee, dat is waar, maar hoe selecteer je mensen daarvoor?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:00 schreef purplerose het volgende:
Ja, maar ja, we kunnen ook niet met zn 30gen aan komen zetten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Guys, ik denk niet dat een Ekstra Weekend meets Fok!-party gaat gebeuren. We vinden het ontzettend leuk dat jullie enthousiast zijn over de show en ons vermaken met topicposts, maar jullie moeten vooral lekker zelf een keer een meeting organiseren en daarbij bijvoorbeeld Ekstra Weekend heel hard opzetten. Een radioprogramma zoals onze vrijdagavondkeet is niet gemaakt voor ontmoetingen van grote fora. Sorry, maar ik wil daar graag eerlijk in zijn. Ook een 'Fok! meets 3FM-BBQ' (zoals werd aangeboden per e-mail) is helaas geen optie. Ekstra Weekend wordt niet gemaakt voor het Fok! Forum, maar voor heel Nederland. Dat moet duidelijk zijn.
Waarmee ik overigens niet uitsluit dat jullie ooit nog eens in de studio van 3FM terecht kunnen komen!
daar kwam 10 topics geleden helemaal niks van, niemand luistertquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
eindelijk reactie. Dat is duidelijk. Als we een 3fm meet houden moeten we gewoon wat organiseren in Utreg ofzo.
Dan komen we toch wel aardig in de buurt van 8 toch? Naja, eerst maar reactie terugkrijgen van Guis, onder zijn programma hebben we het meest gepost volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar hoe selecteer je mensen daarvoor?
Er zijn een aantal mensen flink actief in deze topicreeks, die moeten neem ik aan sowieso mee als de mogelijkheid zich voordoet
Ik noem een Floris, D.Rose, MutZ..en ook mezelf..Litton-Lane..Areyoutalkingtohome...ik vergeet vast meubels nu
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
ik ben niet zo'n meet (zonder doel)-persoon, dus ik wacht wel op de foto's
Duidelijke reactie. Top!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waarmee ik overigens niet uitsluit dat jullie ooit nog eens in de studio van 3FM terecht kunnen komen!
Dat valt me van je tegen, gewoon gezellig avondje is toch ook een doel?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
ik ben niet zo'n meet (zonder doel)-persoon, dus ik wacht wel op de foto's
Ik zag gisteren een lijst met posters voorbijkomenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik noem een Floris, D.Rose, MutZ..en ook mezelf..Litton-Lane..Areyoutalkingtohome...ik vergeet vast meubels nu
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]Wie hebben het vaakst in de eerste 150 3FM-topics gepost?
1 5459 D.Rose
2 3559 -Hans-
3 3102 Sirolf
4 2367 Toad
5 2192 Roel_Jewel
6 1903 MutZ
7 1728 borisz
8 1581 B.A.Trix
9 1461 Againzender
10 1263 ChatGirl
11 1200 Glacier
12 1115 TIM-846
13 1025 IedeK.
14 1009 TheVulture
15 956 Areyoutalkingtome
16 938 Seraphina
17 873 DaMook
18 817 Impry
19 786 JeroenV
20 778 Cee
21 746 Kuukske
22 732 cosmick
23 719 Litton-Lane
24 613 rubbereend
25 587 DomienVerschuuren
Heel sociaalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil niet gelijk de volle aandacht vragen.![]()
Hoi D.
ff een dipje, gaat wel over hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben slaperig, op zaterdagavond, om half 9. What's wrong.
Wel leuk, zijn bands/harmonie/fanfare enz. die door de straat lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
Hoe was het bij de streetparade (wat dat ook mag zijn)?
Je wordt ouder mama.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben slaperig, op zaterdagavond, om half 9. What's wrong.
Euhhh, het evangeli verkondigen?quote:
Ik las evangeil. Excusez moi.quote:
Tis zaterdagavond, dan mag het wel heurquote:
ja, zoietsquote:
Dank jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef JeRa het volgende:
D.Rose vroeg me om wat statistieken van de eerste 150 delen van de 3FM-reeks te maken, dus tada!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren was dus de drukste dag ooit, wat ik al vermoedde
Het ging gisteren idd heel hardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren was dus de drukste dag ooit, wat ik al vermoedde
geturfd zekerquote:
klopt, want eergisteren waren het er nog meer dan 700 minderquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het ging gisteren idd heel hard
Maar ik had het idee dat het de dagen ervoor iets minder hard ging eventjes...
Ik overweeg om de drankkast te gebruikenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
gaat iemand nog wat leuks doen vanaaf?
Weet ik niet eens preciesquote:
Bier hoort in de koelkastquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:00 schreef Glacier het volgende:
bier?
* Glacier gaat nog ff buiten zitten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet ik niet eens precies
Ik geloof
Gin
Champagne
Raki
Ouzo
Pisang Ambon
een soort Feigling
en nog wat
Men spemt hier?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet dat ze hier ook zo konden spammen.
Moet jij weten, jij bent daar heer en meester in.quote:
Die noemde ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]lekker hoor, ik pak een glaasje wijn erbij
geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet jij weten, jij bent daar heer en meester in.
Wat is dit eigenlijk nu bij 3fm?
Vind het echt wel oke zo.
Heb ik in m'n koelkast liggen, ook nog een fles Champagnequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die noemde ik niet
Al heb ik wel port, da's ook wijn
Ik heb het voor gasten, ik lust geen wijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Heb ik in m'n koelkast liggen, ook nog een fles Champagne![]()
bier welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het voor gasten, ik lust geen wijn
Dankje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Free your mind festival Live.
Dj Duvoid volgens mij...![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef JeRa het volgende:
D.Rose vroeg me om wat statistieken van de eerste 150 delen van de 3FM-reeks te maken, dus tada!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
glaasje wijn elke dag is wel gezond
Het schijnt, maar het smaakt me nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga even Dit was het nieuws kijken
2 glazen bier per dag ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wijn is wat 'zwaarder', een lekker fris biertje op een warme dag.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wou het al niet zeggen en als je dat afkrijgt moet wijn een makkie zijn.
Ik sta er ook in zie ik...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef JeRa het volgende:
23. 0650 Litton-Lane
21. 01 Litton-Lane
geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef IedeK. het volgende:
13. 0991 IedeK.
en
13 1025 IedeK.
Waarom zo'n verschil?
Ik denk dat Arcee per ongeluk teveel topics heeft meegenomen die wel 3FM-gerelateerd zijn, maar niet tot de 150 eerste delen behorenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef IedeK. het volgende:
13. 0991 IedeK.
en
13 1025 IedeK.
Waarom zo'n verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |