Dat is als verwacht, en begrijpelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Guys, ik denk niet dat een Ekstra Weekend meets Fok!-party gaat gebeuren. We vinden het ontzettend leuk dat jullie enthousiast zijn over de show en ons vermaken met topicposts, maar jullie moeten vooral lekker zelf een keer een meeting organiseren en daarbij bijvoorbeeld Ekstra Weekend heel hard opzetten. Een radioprogramma zoals onze vrijdagavondkeet is niet gemaakt voor ontmoetingen van grote fora. Sorry, maar ik wil daar graag eerlijk in zijn. Ook een 'Fok! meets 3FM-BBQ' (zoals werd aangeboden per e-mail) is helaas geen optie. Ekstra Weekend wordt niet gemaakt voor het Fok! Forum, maar voor heel Nederland. Dat moet duidelijk zijn.
Dat sluit ik ook niet uitquote:Waarmee ik overigens niet uitsluit dat jullie ooit nog eens in de studio van 3FM terecht kunnen komen!
Tja, paar man, wie mag dan wel en wie niet, en wie beslist dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:22 schreef purplerose het volgende:
Met een paar man naar de studio komen is het oorspronkelijke idee trouwens.
Dat beslis ik uiteraardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, paar man, wie mag dan wel en wie niet, en wie beslist dat?
Maak me niet uit, als ik er maar bij benquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, paar man, wie mag dan wel en wie niet, en wie beslist dat?
Ik denk dat ik nog wel 25 mensen kan vinden die zich daar ook wel in kunnen vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maak me niet uit, als ik er maar bij ben
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel 25 mensen kan vinden die zich daar ook wel in kunnen vinden
Daar zat jij ook bijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef Glacier het volgende:
Studio bezoekje lijkt me iig erg leuk, count me in
*meldtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
Met een aantal man bedoelde ik ook een stuk of 6-8 he, moet wel een echt feestje wordenen gister waren er toch een stuk of 8 die het er echt over hadden en met ideetjes kwamen. Weet alleen niet meer helemaal wie dat allemaal waren
Ik heb geen idee? Gisteren was ik ook niet heel actief..en ook niet heel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
Met een aantal man bedoelde ik ook een stuk of 6-8 he, moet wel een echt feestje wordenen gister waren er toch een stuk of 8 die het er echt over hadden en met ideetjes kwamen. Weet alleen niet meer helemaal wie dat allemaal waren
Ja, maar ja, we kunnen ook niet met zn 30gen aan komen zettenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Gisteren was ik ook niet heel actief..en ook niet heel lekker
Zou wel lullig zijn als er mensen uitgesloten zouden worden eigenlijk...
Nee, dat is waar, maar hoe selecteer je mensen daarvoor?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:00 schreef purplerose het volgende:
Ja, maar ja, we kunnen ook niet met zn 30gen aan komen zetten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Guys, ik denk niet dat een Ekstra Weekend meets Fok!-party gaat gebeuren. We vinden het ontzettend leuk dat jullie enthousiast zijn over de show en ons vermaken met topicposts, maar jullie moeten vooral lekker zelf een keer een meeting organiseren en daarbij bijvoorbeeld Ekstra Weekend heel hard opzetten. Een radioprogramma zoals onze vrijdagavondkeet is niet gemaakt voor ontmoetingen van grote fora. Sorry, maar ik wil daar graag eerlijk in zijn. Ook een 'Fok! meets 3FM-BBQ' (zoals werd aangeboden per e-mail) is helaas geen optie. Ekstra Weekend wordt niet gemaakt voor het Fok! Forum, maar voor heel Nederland. Dat moet duidelijk zijn.
Waarmee ik overigens niet uitsluit dat jullie ooit nog eens in de studio van 3FM terecht kunnen komen!
daar kwam 10 topics geleden helemaal niks van, niemand luistertquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
eindelijk reactie. Dat is duidelijk. Als we een 3fm meet houden moeten we gewoon wat organiseren in Utreg ofzo.
Dan komen we toch wel aardig in de buurt van 8 toch? Naja, eerst maar reactie terugkrijgen van Guis, onder zijn programma hebben we het meest gepost volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar hoe selecteer je mensen daarvoor?
Er zijn een aantal mensen flink actief in deze topicreeks, die moeten neem ik aan sowieso mee als de mogelijkheid zich voordoet
Ik noem een Floris, D.Rose, MutZ..en ook mezelf..Litton-Lane..Areyoutalkingtohome...ik vergeet vast meubels nu
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
ik ben niet zo'n meet (zonder doel)-persoon, dus ik wacht wel op de foto's
Duidelijke reactie. Top!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waarmee ik overigens niet uitsluit dat jullie ooit nog eens in de studio van 3FM terecht kunnen komen!
Dat valt me van je tegen, gewoon gezellig avondje is toch ook een doel?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
ik ben niet zo'n meet (zonder doel)-persoon, dus ik wacht wel op de foto's
Ik zag gisteren een lijst met posters voorbijkomenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik noem een Floris, D.Rose, MutZ..en ook mezelf..Litton-Lane..Areyoutalkingtohome...ik vergeet vast meubels nu
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]Wie hebben het vaakst in de eerste 150 3FM-topics gepost?
1 5459 D.Rose
2 3559 -Hans-
3 3102 Sirolf
4 2367 Toad
5 2192 Roel_Jewel
6 1903 MutZ
7 1728 borisz
8 1581 B.A.Trix
9 1461 Againzender
10 1263 ChatGirl
11 1200 Glacier
12 1115 TIM-846
13 1025 IedeK.
14 1009 TheVulture
15 956 Areyoutalkingtome
16 938 Seraphina
17 873 DaMook
18 817 Impry
19 786 JeroenV
20 778 Cee
21 746 Kuukske
22 732 cosmick
23 719 Litton-Lane
24 613 rubbereend
25 587 DomienVerschuuren
Heel sociaalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil niet gelijk de volle aandacht vragen.![]()
Hoi D.
ff een dipje, gaat wel over hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben slaperig, op zaterdagavond, om half 9. What's wrong.
Wel leuk, zijn bands/harmonie/fanfare enz. die door de straat lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
Hoe was het bij de streetparade (wat dat ook mag zijn)?
Je wordt ouder mama.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben slaperig, op zaterdagavond, om half 9. What's wrong.
Euhhh, het evangeli verkondigen?quote:
Ik las evangeil. Excusez moi.quote:
Tis zaterdagavond, dan mag het wel heurquote:
ja, zoietsquote:
Dank jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef JeRa het volgende:
D.Rose vroeg me om wat statistieken van de eerste 150 delen van de 3FM-reeks te maken, dus tada!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren was dus de drukste dag ooit, wat ik al vermoedde
Het ging gisteren idd heel hardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren was dus de drukste dag ooit, wat ik al vermoedde
geturfd zekerquote:
klopt, want eergisteren waren het er nog meer dan 700 minderquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het ging gisteren idd heel hard
Maar ik had het idee dat het de dagen ervoor iets minder hard ging eventjes...
Ik overweeg om de drankkast te gebruikenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
gaat iemand nog wat leuks doen vanaaf?
Weet ik niet eens preciesquote:
Bier hoort in de koelkastquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:00 schreef Glacier het volgende:
bier?
* Glacier gaat nog ff buiten zitten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet ik niet eens precies
Ik geloof
Gin
Champagne
Raki
Ouzo
Pisang Ambon
een soort Feigling
en nog wat
Men spemt hier?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet dat ze hier ook zo konden spammen.
Moet jij weten, jij bent daar heer en meester in.quote:
Die noemde ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]lekker hoor, ik pak een glaasje wijn erbij
geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet jij weten, jij bent daar heer en meester in.
Wat is dit eigenlijk nu bij 3fm?
Vind het echt wel oke zo.
Heb ik in m'n koelkast liggen, ook nog een fles Champagnequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die noemde ik niet
Al heb ik wel port, da's ook wijn
Ik heb het voor gasten, ik lust geen wijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Heb ik in m'n koelkast liggen, ook nog een fles Champagne![]()
bier welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het voor gasten, ik lust geen wijn
Dankje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Free your mind festival Live.
Dj Duvoid volgens mij...![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef JeRa het volgende:
D.Rose vroeg me om wat statistieken van de eerste 150 delen van de 3FM-reeks te maken, dus tada!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
glaasje wijn elke dag is wel gezond
Het schijnt, maar het smaakt me nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga even Dit was het nieuws kijken
2 glazen bier per dag ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wijn is wat 'zwaarder', een lekker fris biertje op een warme dag.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wou het al niet zeggen en als je dat afkrijgt moet wijn een makkie zijn.
Ik sta er ook in zie ik...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef JeRa het volgende:
23. 0650 Litton-Lane
21. 01 Litton-Lane
geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef IedeK. het volgende:
13. 0991 IedeK.
en
13 1025 IedeK.
Waarom zo'n verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |