Goeie versiertruc, moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Maarja, jullie zaten er zo bovenop, dat we wel iets m๓esten doen, haha!
Guys, ze is zeventien...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goeie versiertruc, moet ik onthouden
Oh, btw...
Voel je toch nix van?quote:
17 - 19, what's your point?quote:
Waarom lees ik altijd van gasten die 'het leuk vinden' om langs te komen, en dan ook welkom zijn, terwijl mensen die echt graag willen komen die kans nooit krijgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Neehoor, Caroline is gewoon een meisje dat vorig jaar Met Michiel naar Disneyland is geweest. Ze vond het leuk om eens langs te komen bij Ekstra Weekend. Maarja, jullie zaten er zo bovenop, dat we wel iets m๓esten doen, haha!
Tja, Eddy Zoey, maar heb 'm nu aanstaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hey![]()
In het 3fm topic en dan niet luisteren, het zou verboden moeten worden.
Wie zegt dat ik die truc per se voor haar moet onthouden? Hoe groot denk je dat de kans is dat zij en ik tegelijk in de 3FM-studio zijn tijdens Ekstra Weekend op de webcam terwijl het FOK!-forum ons in de gaten houdt?quote:
Je moet naar de muziek luisteren het geklets tussendoor is tijd om wat te drinken te halenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, Eddy Zoey, maar heb 'm nu aanstaan.
Welk liedje was het dan?
Ons idee voor een feestje in de studio wordt ook altijd netjes omzeildquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom lees ik altijd van gasten die 'het leuk vinden' om langs te komen, en dan ook welkom zijn, terwijl mensen die echt graag willen komen die kans nooit krijgen?
Tenzij je een 17-jarig meisje bentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef Marc63 het volgende:
Alleen al de kans dat ik de 3FM-studio ooit van binnen zie is behoorlijk klein
Vorig jaar is het me prima gelukt bij Giel hoor, fles juiste cola mee en je bent binnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die truc per se voor haar moet onthouden? Hoe groot denk je dat de kans is dat zij en ik tegelijk in de 3FM-studio zijn tijdens Ekstra Weekend op de webcam terwijl het FOK!-forum ons in de gaten houdt?
Alleen al de kans dat ik de 3FM-studio ooit van binnen zie is behoorlijk klein
Zoveel dorst heb ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet naar de muziek luisteren het geklets tussendoor is tijd om wat te drinken te halen
of even wat anders te doen.![]()
Die's wel leuk jaquote:Paolo nutine - New Shoes.
Goeie tip. Ff met een krat Grolsch op de vrijdagavond naar Hilversumquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vorig jaar is het me prima gelukt bij Giel hoor, fles juiste cola mee en je bent binnen
Maar bij Giel wil ik liever niet, die is niet zo leukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vorig jaar is het me prima gelukt bij Giel hoor, fles juiste cola mee en je bent binnen
Psies, wij stonden er ook zonder dat Giel ervan wistquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goeie tip. Ff met een krat Grolsch op de vrijdagavond naar Hilversum
Dat snap ik, ik wil eigenlijk liever Guis op vrijdagnacht gezelschap houden in de studioquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar bij Giel wil ik liever niet, die is niet zo leuk
Die ken ik verder nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik wil eigenlijk liever Guis op vrijdagnacht gezelschap houden in de studio
Ik ga hem ff mailen vandaag daarover
Guis is vast wel in voor een feestje
Je moet ergens beginnen hequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen heen de bekendere dj's houden blijkbaar niet meer van een feestje in de studio
quote:
Iddquote:
Tja, dat gaat me niet lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |