50% is nog laag geschat vermoed ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis een puberforum, 50% is jonger dan ik.
Ah, dan was het vast geen poepenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
Of ik moest ff naar de plee, ja ook vrouwen doen dat
slikken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Die 2wkn die doen het 'm, dat laat je wel even slikken hoor.![]()
Zal ik je dag weer een beetje dragelijk maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:28 schreef purplerose het volgende:
Ja zeg! Make me feel old why don't you!![]()
![]()
![]()
Dat staat in je profiel, jochiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:27 schreef Marc63 het volgende:
Laten we het er dan maar niet over hebben hoeveel jonger ik ben
Moet je vooral U zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik je dag weer een beetje dragelijk maken?
Ik ben ouder dan u.
Have fun!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
ik ga naar de Streetparade.fijne middag verder.
allemaal.
ja hé, ineens vluchten als het te warm onder de voeten geworden isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
ik ga naar de Streetparade.fijne middag verder.
allemaal.
Brrrrrrrr Uquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet je vooral U zeggenAnnemic werd laatst ook al van haar aprodinges gebracht toen iemand u naar haar smste.
Ok, just checkingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef purplerose het volgende:
@ DR nee, dat doen vrouwen heulemaal nietslikken daarentegen sommige vrouwen wel
Middagquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Mega Top 50![]()
![]()
![]()
Ik gooi maar mijn winamp weer eens aan met:
Pearl Jam - Black
als ik het op de radio had gehoord had ik het vast ook geloofdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef rubbereend het volgende:
dat hier mensen ingetrapt zijn van de weekte makkelijk
Ja ik ook.quote:
The brainwashing continues!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
Krezip met Plug it in & turn me on komt op dit moment voorbij in mijn winamplijstje.
En ik vind het een leuk liedjeIk kan me er niet toe bewegen op die B te drukken!
dan moet 3fm het wel leuk vinden, heb van hun nog geen enkele reactie gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:32 schreef IedeK. het volgende:
Ik las iets over een barbeque op 8 Juni?
Dat zou dan een dag voor mijn verjaardag zijn.![]()
Ze lezen altijd net over die posts heen hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet 3fm het wel leuk vinden, heb van hun nog geen enkele reactie gehad![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
Word die bagger hitlijst nou nog gevoicetracked ook?
De Deeeeejaay in de studio stond beetje uit zijn neus te vreten tijdens een presentatie van de volgende plaat, bemerkte ik toen ik voor de gein even in-tunede op de webcamquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:56 schreef qu63 het volgende:
ik denk steeds dat ze "Pokémon" zingt ipv "Oh come on"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |