huh, ging het ergens overquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo jongens. En nu weer over het programma, niet?
Graag...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als jij zegt wie ze is en wat ze daar eigenlijk doet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hihihihiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoveel mannen in dit topic en dan komt zo'n opmerking van een dame...
Daar houd je je ook volledig mee bezig vanavond, hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit is allemaal forum-terreur om haar naam los te krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Florent is op dit gebied mijn baas nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denk dat we Florent de beelden van vanavond maar es moeten laten zien. Dat wordt een avond voor niets werken, Domien.
Bel je even?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
kleurengameboy met afstandsbediening
geen idee, ben ff weg en het topic is weer volquote:
Op het gebied van voorspel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Florent is op dit gebied mijn baas niet
Kees Enpee-esquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Florent is op dit gebied mijn baas niet
Ze heet Caroline.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dit is allemaal forum-terreur om haar naam los te krijgen
Qu!quote:
Bel jij mij evenquote:
Mooie naam wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ze heet Caroline.
Ik wist niet dat ik jou hier ook kon treffen. Wat een aangename verrassing weer Qu.quote:
Shaggie.. what's in a name ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar heeft shaggie nog een nummer over gezongen...
Het nummer is minder mooi dan de naam..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar heeft shaggie nog een nummer over gezongen...
Vraag jij die ook al aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Bel jij mij evenJe kan m'n nummer in de archieven van vorige week terugvinden onder Calvin Harris
Ik kom hier af en toe langs jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou hier ook kon treffen. Wat een aangename verrassing weer Qu.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
MMMMMMm wat ruikt mijn genotsknots toch weer lekker
Dat doet er verder niet toe. Ze is gewoon te gast! Gezelliiiiiiig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wat is haar functie? behalve opgeilster
Kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het nummer is minder mooi dan de naam..
Puick.quote:
heeft ze ook een stem?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet toe. Ze is gewoon te gast! Gezelliiiiiiig!
het ging over een joint?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
MMMMMMm wat ruikt mijn genotsknots toch weer lekker
Komen wij volgende keer met zn alle als gastquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet toe. Ze is gewoon te gast! Gezelliiiiiiig!
is dat nodig?quote:
Gezelliiiiiiig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Komen wij volgende keer met zn alle als gast
dat lijkt me nou de meest zielige openingszinquote:
deze is alweer bijna vol manquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zo, even op zoek naar een openingspost
tot in t volgende topicquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zo, even op zoek naar een openingspost
Nouja, beetje geluid is wel lekker als die der aan het beuken is hequote:
Mix zequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen![]()
Ik heb naar een feestje te gaan, daar ik cocktails moet gaan mixen. Krijg net een fax.
Tot de volgende keer weer.
Fok!/ Domien/ Michiel/ Gerard/ Caroline/ Nikky: nnndoei![]()
latersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen![]()
Ik heb naar een feestje te gaan, daar ik cocktails moet gaan mixen. Krijg net een fax.
Dat zou Suntjeeser doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat lijkt me nou de meest zielige openingszin
Dat dacht ik ookquote:
Heb je Fok Cribs gezienquote:
Have fun!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen![]()
Da`s iig. wel origineelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat lijkt me nou de meest zielige openingszin
"Hoi, heb je ook een FOK!account?", en dan moet je eigenlijk ook nogerbij doen
en nu weer on-topicquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sweet Caroline van Neil Diamond zou op z'n plaats zijn nu.
er zijn originelerequote:
3FM is een leuke radiozender.quote:
Die wil ik zo gaan kijkenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen![]()
Die heeft Claudia vast in de computer gegooid, dus dat moet lukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sweet Caroline van Neil Diamond zou op z'n plaats zijn nu.
Veel ehm.. plezier.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Againzender het volgende:
Take a look at my girlfriend.... jaja, dat doen we al een tijdje
Die hadden ze volgens mij ook wel bij de hand in het glazen huis en ik meen me te herinneren dat ze ook op de noordpool reden hadden om em te draaien. Dus ja, die zullen ze zeker wel hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die heeft Claudia vast in de computer gegooid, dus dat moet lukken
"Hey, ik ben qu63, neuken?"quote:
oe!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pssssst....
Wil jij mijn MEGApixel zien?
*jas opendoet*
heet serieus iemand bij jou in de klas que63quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Hey, ik ben qu63, neuken?"![]()
![]()
Een jongen waarbij ik vroeger op school zat heeft dat een keer gezegd tegen een meid. Kreeg gelijk een klap in z`n gezicht![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heet serieus iemand bij jou in de klas que63
Ik zei tegen me laatste vriendje op irc in pm "hoi, neuken?"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Hey, ik ben qu63, neuken?"![]()
![]()
Een jongen waarbij ik vroeger op school zat heeft dat een keer gezegd tegen een meid. Kreeg gelijk een klap in z`n gezicht![]()
"que63, ga maar in de hoek staan!"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb hier verdomd weinig te vertellen, J. Als het aan mij ligt, draaien we Calvin!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hé, lief megapixeltje van me...
'zullen we nog een keer'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hé, lief megapixeltje van me...
Jammer joh, maar het is toch een request?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb hier verdomd weinig te vertellen, J. Als het aan mij ligt, draaien we Calvin!!
Yess!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
It all comes down to the finger
Het is wel het duidelijkste. Al dat gelul eromheen. Ik bedoel: kijk nu hoe Domien dat aanpakt. Ook direct op het doel af ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zei tegen me laatste vriendje op irc in pm "hoi, neuken?"
We zijn anderhalf jaar bij elkaar geweest
Kan je 't niet in een extra groot lettertje afdrukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb hier verdomd weinig te vertellen, J. Als het aan mij ligt, draaien we Calvin!!
It all comes down to the finger
Nerdtalk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
'zullen we nog een keer'.
Voordeel is dat een megapixel geen hoofdpijn kan hebben. Kan hooguit dood zijn.
Nah. Als het op vingers aan moet komen. Dan sterft de mensheid uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yess!
Laten we het vierenquote:
alweerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
ze zullen kijken wat ze voor je kunnen doen![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"que63, ga maar in de hoek staan!".
Ik hoop hetquote:
alleen met de jonge luistereraars he? die ouwen zijn te taai.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Donorshow was een grap, hoor ik net?
Ik heb het geluid uit gehad, heb geen mengpaneel hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De Grote Donorshow is hoaxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja dikke hoax, kijk maar naar BBCquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
24 sounds like... just right.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
alleen met de jonge luistereraars he? die ouwen zijn te taai.
ja? m`n broertje had `t net ff opstaan. gelukkig heeft ie snel verder gezaptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
BRILJANT !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Van mij mag ie komenquote:
En nog op verzoek ookquote:
Quequote:
Qu.quote:
Ja, voor een lijstje.quote:
Wat is toch Que in het fransquote:
ah, het is nu bevestigdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wilde gewoon dat mijn request gedraaid werd, had hem al gesmst toen ze paar minuten bezig warenquote:
Hmm 17e maarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, voor een lijstje.Wie hebben het vaakst in de eerste 150 3FM-topics gepost?
17 873 DaMook
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
BNN
tot over 3 uurtjes bij Giel, ik heb geen zin in hophip
ik heb al een washandjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat mijn request gedraaid werd, had hem al gesmst toen ze paar minuten bezig waren
Tot straks!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
BNN
Wat jaquote:
He fuck, te laat begonnen met postenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:
Die kun je bij JeRa aanvragen, via de PM, gaat allemaal automatischquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm 17e maar.
Zou jij mij ook eens zo'n persoonlijk lijstje kunnen pmen of plaatsen Arcee ? Ben wel nieuwsgierig. Mag vanalles wat je kunt vinden instaan
.
Gerard staat nog in de studio, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
BNN
Leuk shirt, alleen staat een strak shirt mij niet (buikje enzoquote:
Wat moet er in die PM staan dan ? (Jij mag ook nog als je het kan en zin en tijd hebt hoor Arceequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kun je bij JeRa aanvragen, via de PM, gaat allemaal automatisch
Ik heb 'm geruild, heb nu een grotere, maar daar heb ik geen foto vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk shirt, alleen staat een strak shirt mij niet (buikje enzo) en zou ik liever een losser shirt willen
.
uitleg in de OPquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat moet er in die PM staan dan ? (Jij mag ook nog als je het kan en zin en tijd hebt hoor Arcee.
28e... en dat sinds topic 114.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yeah, top 10quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
9 1461 Againzender
doorposten danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb nog niet eens 1000 posts hier
Alleen als je niet anders kan en het ligt er ook aan wat je op die broek aan hebquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
oja vraag: kunnen bruine schoenen onder een zwarte pantalon?
een pantalon heet in het Nederlands gewoon een broek.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mits heel donkerbruinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mwah, liever zwart onder zwart/antraciet en bruin onder donkerblauw.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mijn dankquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitleg in de OP
Userstatistieken voor iedereen, komt dat zien! #4 (lees OP!)
Is echt slecht om zoiets tussen ekstra en nachtegiel/freaknacht in te zetten jaquote:
sowieso slecht om uit te zendenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is echt slecht om zoiets tussen ekstra en nachtegiel/freaknacht in te zetten ja.
Als je ook een bruin shirt / blouse aan hebt kan het welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik vind 't niet zo mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hmmm heb geen zin om zwarte schoenen te kopen, kan bruin echt niet?
Gatverdamme ...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je ook een bruin shirt / blouse aan hebt kan het wel.
Mwah op woensdagnacht van 5 voor 4 tot 5 over 4 ofzo kan nog welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die bereid nog dingen voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard staat nog in de studio, je weet maar nooit
Kan zeg ik hequote:
Wit overhemdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat voor een rare reclamespot hij heeft ingesprokenquote:
dat mag dus nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan zeg ik he, ik zou ook zwarte schoenen aandoen
, of een andere broek
.
quote:
Ik heb zin in bier.quote:
Doe je het wel veilig!quote:
Tot straks!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gaat hier nog ff wat rommelen. Wellicht tot Giel.
volgens de site van body en mind ben ik fysiek 29 en mentaal 18quote:
linkje naar de test?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
volgens de site van body en mind ben ik fysiek 29 en mentaal 18![]()
Geef ze maar kusje van mequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik sta in goed gezelschap, tussen Domien en Maricha
ff zoeken voor jequote:
Duurt denk ik niet lang meer, dan zal ik eens kijken of ik me er tussen gepropt heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik sta in goed gezelschap, tussen Domien en Maricha
Ik ookquote:
frikandel speciaal met ketchup graagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef D.Rose het volgende:
*ff bezig is met de frituurpan
met veel uitjes!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
frikandel speciaal met ketchup graag![]()
oeh, das een goed ideequote:
Ik wil pizza.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef D.Rose het volgende:
*ff bezig is met de frituurpan
BMI score: 22.5quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
volgens de site van body en mind ben ik fysiek 29 en mentaal 18![]()
Ik ga zo nog even een pilsje pakken in de kroeg denk ik en neem er dan op de terug weg een meequote:
Jemig DaMook!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
BMI score: 22.5
Body score: 60
Mind score: 46
heb ze net met curry gemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
frikandel speciaal met ketchup graag![]()
Wel in de oven.quote:
Is dat erg ?quote:
volgens die cijfers ben je al aardig op leeftijdquote:
BMI score: 26.3quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
volgens die cijfers ben je al aardig op leeftijd
Jij bent dan weer iets jonger volgens de cijfersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
BMI score: 26.3
Body score: 47
Mind score: 30
ik blijf dan ook eeuwig jongquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij bent dan weer iets jonger volgens de cijfers
* pilsje gepakt heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oeh, das een goed idee
eens kijken of we er nog hebben [afbeelding]
BMI score: 27.5quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
BMI score: 26.3
Body score: 47
Mind score: 30
ik heb nog maar 33clquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* pilsje gepakt heeft [afbeelding] [afbeelding]
We hebben nog maar 3 halve liters [afbeelding]
Van bier krijg ik altijd zin in nacho cheese tortilla chips, dus die heb ik er ook maar ff bij gepakt![]()
![]()
Wij zijn gezegend met jeugdige genenquote:
ik ben jongerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
BMI score: 27.5
Body score: 56
Mind score: 38
coolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wij zijn gezegend met jeugdige genen
quote:
Wat zijn jullie allemaal toch zo volwassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
BMI score: 27.5
Body score: 56
Mind score: 38
Ach geestelijk ben ik idd ver ontwikkeldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
volgens die cijfers ben je al aardig op leeftijd
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal toch zo volwassen
Ik heb nog wel een paar 100HL op het werkquote:
Tot straksch!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach geestelijk ben ik idd ver ontwikkeld. En lichaanlijk, tsja ik rook en drink en dat valt volgens mij niet goed bij de makers van die test
.
Ik ben nu trouwens even opstap. Mischien ben ik er tijdens giel nog even
.
patserquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar 100HL op het werk.
quote:Maar ik was weg![]()
![]()
.
Wtf RJ!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
BMI score: 21.9
Body score: 92
Mind score: 62
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
BMI score: 21.9
Body score: 92
Mind score: 62
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wtf RJ!!![]()
Wat doe jij allemaal met je lijf en leden!
bodyscore van 92 noem ik niet echt meer gezondquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben blijkbaar gezond ofzo.
Al kan 't mentaal wel wat beter af en toe, denk ik.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
bodyscore van 92 noem ik niet echt meer gezond
toch eens ff doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
bodyscore van 92 noem ik niet echt meer gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |