"Hey, ik ben qu63, neuken?"quote:
oe!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pssssst....
Wil jij mijn MEGApixel zien?
*jas opendoet*
heet serieus iemand bij jou in de klas que63quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Hey, ik ben qu63, neuken?"![]()
![]()
Een jongen waarbij ik vroeger op school zat heeft dat een keer gezegd tegen een meid. Kreeg gelijk een klap in z`n gezicht![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heet serieus iemand bij jou in de klas que63
Ik zei tegen me laatste vriendje op irc in pm "hoi, neuken?"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Hey, ik ben qu63, neuken?"![]()
![]()
Een jongen waarbij ik vroeger op school zat heeft dat een keer gezegd tegen een meid. Kreeg gelijk een klap in z`n gezicht![]()
"que63, ga maar in de hoek staan!"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb hier verdomd weinig te vertellen, J. Als het aan mij ligt, draaien we Calvin!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hé, lief megapixeltje van me...
'zullen we nog een keer'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hé, lief megapixeltje van me...
Jammer joh, maar het is toch een request?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb hier verdomd weinig te vertellen, J. Als het aan mij ligt, draaien we Calvin!!
Yess!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
It all comes down to the finger
Het is wel het duidelijkste. Al dat gelul eromheen. Ik bedoel: kijk nu hoe Domien dat aanpakt. Ook direct op het doel af ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zei tegen me laatste vriendje op irc in pm "hoi, neuken?"
We zijn anderhalf jaar bij elkaar geweest
Kan je 't niet in een extra groot lettertje afdrukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb hier verdomd weinig te vertellen, J. Als het aan mij ligt, draaien we Calvin!!
It all comes down to the finger
Nerdtalk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
'zullen we nog een keer'.
Voordeel is dat een megapixel geen hoofdpijn kan hebben. Kan hooguit dood zijn.
Nah. Als het op vingers aan moet komen. Dan sterft de mensheid uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yess!
Laten we het vierenquote:
alweerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
ze zullen kijken wat ze voor je kunnen doen![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"que63, ga maar in de hoek staan!".
Ik hoop hetquote:
alleen met de jonge luistereraars he? die ouwen zijn te taai.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Donorshow was een grap, hoor ik net?
Ik heb het geluid uit gehad, heb geen mengpaneel hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De Grote Donorshow is hoaxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja dikke hoax, kijk maar naar BBCquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
24 sounds like... just right.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
alleen met de jonge luistereraars he? die ouwen zijn te taai.
ja? m`n broertje had `t net ff opstaan. gelukkig heeft ie snel verder gezaptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
BRILJANT !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |