Bel jij mij evenquote:
Mooie naam wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ze heet Caroline.
Ik wist niet dat ik jou hier ook kon treffen. Wat een aangename verrassing weer Qu.quote:
Shaggie.. what's in a name ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar heeft shaggie nog een nummer over gezongen...
Het nummer is minder mooi dan de naam..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar heeft shaggie nog een nummer over gezongen...
Vraag jij die ook al aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Bel jij mij evenJe kan m'n nummer in de archieven van vorige week terugvinden onder Calvin Harris
Ik kom hier af en toe langs jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou hier ook kon treffen. Wat een aangename verrassing weer Qu.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
MMMMMMm wat ruikt mijn genotsknots toch weer lekker
Dat doet er verder niet toe. Ze is gewoon te gast! Gezelliiiiiiig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wat is haar functie? behalve opgeilster
Kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het nummer is minder mooi dan de naam..
Puick.quote:
heeft ze ook een stem?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet toe. Ze is gewoon te gast! Gezelliiiiiiig!
het ging over een joint?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
MMMMMMm wat ruikt mijn genotsknots toch weer lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |