Ah, vandaar. Ik was degene zonder Poncho. Hoewel er daar ook nog genoeg van waren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef Toad het volgende:
@Litton-Lane, hehe ik was niet zo heel onderscheidend met een roze pinkpophoedje. en de roze riem zat onder m'n jas.
m'n pa neemt het allemaal op casettebandje opquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik probeer elke nacht te luisteren. En lukt dat niet, dan podcasten enzo...![]()
"always look on the bright side of life"quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
Iemans een leuk idee voor achtergrondmuziek bij een filmpje waar een Porsche in beslag genomen wordt?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
"always look on the bright side of life"
Urban Dance Squad - Living in a fast lane?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
Iemans een leuk idee voor achtergrondmuziek bij een filmpje waar een Porsche in beslag genomen wordt?
Ik ben ze digitaal aan het opslaan. Ik vind het echt meesterlijk en de beste uitvinding van 2007 tot nu toe. Bij wijze van spreken. Eerst vond ik het echt zonde, dat er een kwartier van casa luna afging, maar uiteindelijk ben ik er wel blij mee:quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
m'n pa neemt het allemaal op casettebandje op![]()
Maar je bent niet doorweekt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik was degene zonder Poncho. Hoewel er daar ook nog genoeg van waren.
* Litton Houdt handen voor de ogen, kijkt voorzichtig door zijn vingers, om te zien of de OP niet is mislukt
Wel een goed nummer, zal eens kijken op ie 'past'quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Urban Dance Squad - Living in a fast lane?
hangt een beetje van het soort video af natuurlijk.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wel een goed nummer, zal eens kijken op ie 'past'
Hoi Glacierquote:
Viel mee, ik was best nat geworden, maar in de "pit" bij the Arctic Monkeys en ik was zo droogquote:
Filmpje is in het donker, is van de Gumballquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
hangt een beetje van het soort video af natuurlijk.....
Loser van Beck kan natuurlijk ook
Wie?quote:
Ik stond wat verder naar achteren, strak tegen de hekken aan van het vak erachterquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Viel mee, ik was best nat geworden, maar in de "pit" bij the Arctic Monkeys en ik was zo droog![]()
ah, Gumball achtige muziek zoek jequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Filmpje is in het donker, is van de Gumball
Dan waren we toch niet zo ver van elkaar verwijderd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Viel mee, ik was best nat geworden, maar in de "pit" bij the Arctic Monkeys en ik was zo droog![]()
*gaat zitten wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, Gumball achtige muziek zoek jekom ik nog op terug
Nogal een blackout.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Die laatste vragen bij de popkwis waren echt mak-ke-lijk! Ik verbaasde me echt dat die beller het niet wist!
hartstikke oud man! maar zo mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Is dit de nieuwe Stereophonics?
Ik had alle ruimtequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik stond wat verder naar achteren, strak tegen de hekken aan van het vak erachter
Ik ken deze nietquote:
2 a 3 meter recht daarachterquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan waren we toch niet zo ver van elkaar verwijderd.
Ik stond namelijk hierzo. Et vous?
Dat was geen blackout, dat was een black hole!quote:
geen idee. Weet dat ze hem een keer voor The Office hebben gedaan, daar was dit nummer de standaard afsluiterquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken deze nietvan welk album is deze?
dit valt onder de categorie: goede covers. En die categorie is zeer onderbezet bij mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel vind ik persoonlijk nog een tik mooier, maar deze mag er ook absoluut zijn.
Zijn jullie niet eens even naar ons komen zwaaien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan waren we toch niet zo ver van elkaar verwijderd.
Ik stond namelijk hierzo. Et vous?
Of een nieuwe van haar.quote:
Jawelquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zijn jullie niet eens even naar ons komen zwaaien?![]()
VanVelzen is daar ook erg goed in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of een nieuwe van haar.![]()
Maar een plaat zo lang mogelijk uitmelken is een sport. En na een jaar opnieuw uitbrengen, airplay vragen en incasheren
Als ik nou eens wist hoe je eruit zag....maar je bleef zwaaien daarquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
JawelMaar gewoon niet terug zwaaien
![]()
![]()
verdomme, kom er ff niet op wat nou leuk is....quote:
* Sirolf verwacht nu een signalement als '2 ogen, 2 oren, 1 mond, 2 armen, 2 benen en een roze petje'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist hoe je eruit zag....maar je bleef zwaaien daar![]()
Haha. Ik was er heel even toen Michiel ook in dat aquarium zat. Heb maar even kort gezwaaidquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist hoe je eruit zag....maar je bleef zwaaien daar![]()
Ik heb al Inner Circle - Bad Boys, maar die gebruik ik bij Xzibit die z'n rijbewijs kwijtraaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
verdomme, kom er ff niet op wat nou leuk is....
Ik wilde eigenlijk antwoorden:quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf verwacht nu een signalement als '2 ogen, 2 oren, 1 mond, 2 armen, 2 benen en een roze petje'.
Daarom heb ik er juist geen. Ook de vorige jaren niet aan meegedaan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel heel fout
Maar ja, de mens is een kuddedier
Ik zag je niet. Wel Paul met z'n stoere zonnebrilquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zijn jullie niet eens even naar ons komen zwaaien?![]()
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel heel fout
Maar ja, de mens is een kuddedier
die meid leeft echt in een droom... zingen met JT, allemaal dankzij You-Tubequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)et-justin-timberlake
wat mooi zeg![]()
Ik zat (gelukkig) ook niet de hele tijd in de studio! Ik had ook tijd om ff bandjes te kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zag je niet. Wel Paul met z'n stoere zonnebril, Annemieke en Roosmarijn!
* Toad jaloers op Maricha's baan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zat (gelukkig) ook niet de hele tijd in de studio! Ik had ook tijd om ff bandjes te kijken
Zijn dit nu de killers!??quote:
En terecht!quote:
nnndoei. Nu zwaai ik ook terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
En het is alweer tij omte doen!
Tot morgen
Ik wil ook bij de radio....quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef MichielV het volgende:
L8r!
Beetje laat, over een paar weken moet ik 's nachts werken, kan ik Domien luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Sirolf het volgende:
'nnnnDoei!
Straks om 1 uur weer Domien. Welke Domien? Verschuuren! Verschuuren!
Er is altijd nog de podcast...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Beetje laat, over een paar weken moet ik 's nachts werken, kan ik Domien luisteren
Waar haal ik die tijd vandaan?quote:
Ik ga ook slapen iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Moet jij er niet achteraan Glacier
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Slaap ze, voor degene.
* Mooi accent dat schots Engels. (Zelfde als Iers Engels) [afbeelding]
Valt tegen, ik moet mijn filmpje van 5 minuten in een klein formaat opslaan anders is ie al te grootquote:
mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Moke nu op 3fm. Blijft echt wel een goed nummer. Goede band.
Oh, Heb geen verstand van filmpjes monteren en grote en formaten enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Valt tegen, ik moet mijn filmpje van 5 minuten in een klein formaat opslaan anders is ie al te groot
nou, bij deze danquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, Heb geen verstand van filmpjes monteren en grote en formaten enzo [afbeelding]
Ik ben daar dus nog nooit geweest en doet ditquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Toad het volgende:
@Litton-Lane: London Calling Goes Glasgow, zie de site van Paradiso.
Ik heb een flutreden gestuurd voor de Editors. Ik word vast niet uitgekozen.
Want.....quote:
Ik denk dat ie vrijdag al dicht isquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Want.....
Ik ben er vrijdag trouwens ook niet. Een vriendin van me gaat voor 7maanden naar Maleisie. Afscheidsfeestje dus...![]()
(edit, niet dat we precies vrijdag aan 150 beginnen.....)
Ik ben er vrijdag ook niet. Om 13 uur wordt de telefoon en daarmee ook meteen het internet hier afgesloten, om in m'n nieuwe huis weer aangesloten te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Want.....
Ik ben er vrijdag trouwens ook niet. Een vriendin van me gaat voor 7maanden naar Maleisie. Afscheidsfeestje dus...![]()
(edit, niet dat we precies vrijdag aan 150 beginnen.....)
Ik leef nu al met je meequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er vrijdag ook niet. Om 13 uur wordt de telefoon en daarmee ook meteen het internet hier afgesloten, om in m'n nieuwe huis weer aangesloten te worden.
** luistert even, hoewel 3fm, nu ook een lekker plaatje draait...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Deze versie van Plug It In And Turn Me On al gehoord trouwens: http://download.omroep.nl(...)nplugged-giel3fm.mp3 ? Ik vind 'm toch wel erg gaaf.
Ik ook, luister dadelijk even op de wekkerradio!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:06 schreef Toad het volgende:
ik... nog even...
Neem een kopje koffie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Vanochtend wakker geworden met Accidentally in Love. Dat was best energiek. Maar daarna ben ik ook weer compleet ingestort.
Under myquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanavond bij Michiel niet Rihanna aanvragen he!![]()
* Sirolf kijkt naar buitenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Litton-Lane het volgende:
10 minuten stil en dan krijg je dit: [afbeelding]
Hier komt zelfs de zon een beetje doorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt naar buiten
Hee, hier is het nog gewoon droog...![]()
Het is te hopen dat dat niet nodig is..tenzij je er eentje uit een berucht vrouwensnor land aan de haak hebt geslagen natuurlijkquote:
Nee, waarom denk je anders dat ik reageer met zo'n smilie?quote:
You never know...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat niet nodig is..tenzij je er eentje uit een berucht vrouwensnor land aan de haak hebt geslagen natuurlijk
Het kan ook nog op andere plekken hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat niet nodig is..tenzij je er eentje uit een berucht vrouwensnor land aan de haak hebt geslagen natuurlijk
Vrouwen uit die landen hebben naast een snor/baard ook vaak harige benen waar Bokito nog een puntje aan kan zuigenquote:
Laat ik nu net een fax met datzelfde bericht krijgen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef Glacier het volgende:
Maar zullen we het over leuke dingen gaan hebben, ipv vrouwen met snorren?
Heb dat albums wel eens geluisterd. Best geinig. Veel gitaren en geschreeuw. Vrij energiekquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft Morningwood veel leuke nrs?
Dat blijft een briljant nummer.quote:
Je ruikt de dennenaalden al?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er een beetje een Kerstgevoel bij.
Waarschijnlijk omdat het de titelsong van Love Actually is. Die eindigt tijdens kerst met dat nummer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er een beetje een Kerstgevoel bij.
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
Waarschijnlijk omdat het de titelsong van Love Actually is. Die eindigt tijdens kerst met dat nummer..
Ik hoor niets, mijn collega print een boekwerk uit van heb ik jou daar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef TIM-846 het volgende:
Megaaaahhhihiiit!
het was justin maar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoor niets, mijn collega print een boekwerk uit van heb ik jou daar.
Wat is er met mijn zoonquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je ruikt de dennenaalden al?
YUK. Axel.![]()
Ik vind het ook erg leuk vandaag, Stenders. De Nieuwsdiensten zijn ook weer grappiger dan vorige week vind ik. Ze zijn sowieso wel lollig vandaagquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Calvin Haris:
Aan het begin van dit jaar in Engeland gehoord, helemaal platgedraaid. Rare clip erbij. En natuurlijk Gerard/ Michiel en Giel mee lastig gevallen. Nu dan eindelijk door Stenders op de radio. Begin dan dat Eetvermaak, toch een beetje leuk te vinden...
Andersom komt het ook voor hoor, ligt maar net aan platenmaatschappijen, en of iets aanslaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Harstikke nieuw. niet echt. In Nederland liggen we soms weken achter...![]()
Nam hem in Januari al mee vanuit Engeland.
Heb je ook gelijk in trouwens...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Andersom komt het ook voor hoor, ligt maar net aan platenmaatschappijen, en of iets aanslaat.
Niet vergeten, dat ze stoelendans hebben gedaan en dus niet hun eigen instrument/Zang bespelen.quote:
wat voor iets was het? ik had pauze ..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in trouwens...
Klinkt best geinig, bandje Lev - In the Morning
Ha, nou. Rot sowieso op met je stem!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goodbyyyyyyyyyye.
Oftewel: flikker op met je trilstem.
Iemand moet hem geen Speedo's meer verkopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef ruud.nl het volgende:
Kan iemand die James Blunt niet eens afschieten?
Of laat trouwens maar, dan wordt het alleen maar vaker gedraaid.![]()
Of wasknijpers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iemand moet hem geen Speedo's meer verkopen.
De band Lev speelde In the morning. Alleen zat de drummer niet achter het drumstel en de zanger niet achter de microfoon. Ze waren allemaal een plaats opgeschoven qua instrumenten. En dan toch klonk het grappig en aardig imo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wat voor iets was het? ik had pauze ..
Damn, gemistquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
en Rob heeft weer eens wat over het mengpanneel geflikkerd
Die zal wel op het rechter gedeelte van het mengpaneel zitten dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
Geen uuropenings jingleding!
Oh oh Rob toch
Doet me een beetje denken aan Decibel Outdoor vorig jaar. Een stortbui verstoorde de dj set van Charly L & Mental T. Ik zag hoe Theo de mengtafel en sl1200 leeg schudde. Er kwam een paar glazen water uit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Againzender het volgende:
ja, gaat lekker met zo'n druipend mengpaneel
Hier schijnt nu ook de zonquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
PaulRegenachtige dag?
Hier schijnt de zon en is er geen druppeltje regen gevallen...![]()
mwah. Ik vind eigenlijk niets van Blof mooi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef cosmick het volgende:
Dit is volgens mij het enige nummer van Blof wat ik mooi vind.
Althans het intro, met dat mooie gitaartje is super.
Lijkt ook wel wat op "What i like" van Everlast...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef ruud.nl het volgende:
Waarom lijkt het intro van dit nummer zo op Tribute van Tenacious D, wat ik veel liever zou willen horen...![]()
Nummer van net is volgens mij wel het enige nummer waarin Pascal niet zo zit te schreeuwen op het eind van het nummer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
mwah. Ik vind eigenlijk niets van Blof mooi.![]()
Wel leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
Blink! Dat is lang geleden ..
Geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
Blink! Dat is lang geleden ..
dit is toch veul leuker cosmickquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:23 schreef cosmick het volgende:
In plaats dat ie nu ook gelijk The Editors draait.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
misschien faithless? ik zal Rab eens mailen!![]()
HAHAHA! Ik heb 'm wel eens mail gestuurd dat ie eens moet kappen met die Faithless-crap.quote:
wie is johan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
HAHAHA! Ik heb 'm wel eens mail gestuurd dat ie eens moet kappen met die Faithless-crap.
Johan! Cool![]()
Ja , liedje ken ik wel .. alleen wist niet dat dat van ene Johan was.. Hoor nu dat ie uit Noord Holland komt.. Maar heeft ie nog meer bekende nummers?quote:
Ja, wat is bekend. 3FM draait het wel zo nu en dan. Leuk bandje! Leen ff een cd'tje bij Van Leestquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja , liedje ken ik wel .. alleen wist niet dat dat van ene Johan was.. Hoor nu dat ie uit Noord Holland komt.. Maar heeft ie nog meer bekende nummers?
Johan is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja , liedje ken ik wel .. alleen wist niet dat dat van ene Johan was.. Hoor nu dat ie uit Noord Holland komt.. Maar heeft ie nog meer bekende nummers?
Zal ik binnenkort eens doen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wat is bekend. 3FM draait het wel zo nu en dan. Leuk bandje! Leen ff een cd'tje bij Van Leest![]()
quote:
beeckestijnpop in Velsen 15:25 - 16:15 speelt Johan, ook nog Relax en Room eleven spelen op die dagquote:
Lijjkt me geen probleem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
we moeten dit topic nog even sluiten vandaag voor 1700u
Moet te doen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
*Ergens in het achterhoofd gaat houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
[..]
beeckestijnpop in Velsen 15:25 - 16:15 speelt Johan, ook nog Relax en Room eleven spelen op die dag
www.beeckestijnpop.nl![]()
Geweldig optreden op Pinkpopquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef cosmick het volgende:
Hee, wie hoor ik daar?
Wat is er om 17:00u?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
Jij welquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar met werken en heb ik weekend![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |