geen idee. Weet dat ze hem een keer voor The Office hebben gedaan, daar was dit nummer de standaard afsluiterquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken deze nietvan welk album is deze?
dit valt onder de categorie: goede covers. En die categorie is zeer onderbezet bij mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel vind ik persoonlijk nog een tik mooier, maar deze mag er ook absoluut zijn.
Zijn jullie niet eens even naar ons komen zwaaien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan waren we toch niet zo ver van elkaar verwijderd.
Ik stond namelijk hierzo. Et vous?
Of een nieuwe van haar.quote:
Jawelquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zijn jullie niet eens even naar ons komen zwaaien?![]()
VanVelzen is daar ook erg goed in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of een nieuwe van haar.![]()
Maar een plaat zo lang mogelijk uitmelken is een sport. En na een jaar opnieuw uitbrengen, airplay vragen en incasheren
Als ik nou eens wist hoe je eruit zag....maar je bleef zwaaien daarquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
JawelMaar gewoon niet terug zwaaien
![]()
![]()
verdomme, kom er ff niet op wat nou leuk is....quote:
* Sirolf verwacht nu een signalement als '2 ogen, 2 oren, 1 mond, 2 armen, 2 benen en een roze petje'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist hoe je eruit zag....maar je bleef zwaaien daar![]()
Haha. Ik was er heel even toen Michiel ook in dat aquarium zat. Heb maar even kort gezwaaidquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist hoe je eruit zag....maar je bleef zwaaien daar![]()
Ik heb al Inner Circle - Bad Boys, maar die gebruik ik bij Xzibit die z'n rijbewijs kwijtraaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
verdomme, kom er ff niet op wat nou leuk is....
Ik wilde eigenlijk antwoorden:quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf verwacht nu een signalement als '2 ogen, 2 oren, 1 mond, 2 armen, 2 benen en een roze petje'.
Daarom heb ik er juist geen. Ook de vorige jaren niet aan meegedaan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel heel fout
Maar ja, de mens is een kuddedier
Ik zag je niet. Wel Paul met z'n stoere zonnebrilquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zijn jullie niet eens even naar ons komen zwaaien?![]()
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel heel fout
Maar ja, de mens is een kuddedier
die meid leeft echt in een droom... zingen met JT, allemaal dankzij You-Tubequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)et-justin-timberlake
wat mooi zeg![]()
Ik zat (gelukkig) ook niet de hele tijd in de studio! Ik had ook tijd om ff bandjes te kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zag je niet. Wel Paul met z'n stoere zonnebril, Annemieke en Roosmarijn!
* Toad jaloers op Maricha's baan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zat (gelukkig) ook niet de hele tijd in de studio! Ik had ook tijd om ff bandjes te kijken
Zijn dit nu de killers!??quote:
En terecht!quote:
nnndoei. Nu zwaai ik ook terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
En het is alweer tij omte doen!
Tot morgen
Ik wil ook bij de radio....quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef MichielV het volgende:
L8r!
Beetje laat, over een paar weken moet ik 's nachts werken, kan ik Domien luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Sirolf het volgende:
'nnnnDoei!
Straks om 1 uur weer Domien. Welke Domien? Verschuuren! Verschuuren!
Er is altijd nog de podcast...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Beetje laat, over een paar weken moet ik 's nachts werken, kan ik Domien luisteren
Waar haal ik die tijd vandaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |